Kattelin et tää foorumi on ollu pystys vähintää pari vuotta.
Tuli kysymys mielee et kuinka pitkää joku on jo ollut tässä uudessa, ihmeellisessä, nopeasti alaa valtaavassa höyryttelyn maailmassa?
Itse aloitin höyryttelyn vasta marraskuussa -11 Noilla pilipali Kiina vekottimilla mistä akku loppu muuitaman imasun jälkeeSit piti ostaa eGo-T kiinamallia seki jonka atot ei koskaa suostunu toimimaa ilman sivumakuja. Niillä akuilla täs on nyt menty. Siihen tilasin sit Bestecig.il:stä uudet atomisaattorit jotka osoittautu yllättävän hyväks.
eGo-C oliki sit seuraava hankinta kattelin paljon video arvosteluja ja ei jengi muuta ku kehunu laitetta ja hyväks se on osoittautunu. Ainaki toi Joyetechin versio. Siihen halusin vielä aidon eGo-C akun ku siinä oli pieniä muutoksia normaali akkuun verrattuna ja se onki yks uusimpia mitä oon ostanu ja tietty max. kapasiteetilla. Sitten sain yhen xl carton kaverilta ja siit on ihan mukavasti kyl höyryä irronnu. Samoin sain prepunched tankki carton. Tuli sit tilattua toi DCTv2 ettei se carto jää käyttämättä. Nesteitä on menny paljon! Nyt tulossa Dekangin Ry4:sta ja GoldSilveriä. plus muita... Eli täs mun koko kääyttöhistoria...
Ei toki tarvi tämmöstä selostusta tehdä mut kiinnostaa tosiaa tietää kuka on tätä kauiten harrastanu?