Eli mikä seuraavista olisi paras tapa jolla voi parantaa höyryn määrää.
1. Vaihda atomisaattori LR-atoon
2. Vaihda akku jännitemuunneltavaan. 3.2 - 4.2 volttia
3. Vaihda atomisaattori cartoon. Dual Coil + DC v 2
Ehkä joku näiden yhdistelmä?
Eli mikä seuraavista olisi paras tapa jolla voi parantaa höyryn määrää.
1. Vaihda atomisaattori LR-atoon
2. Vaihda akku jännitemuunneltavaan. 3.2 - 4.2 volttia
3. Vaihda atomisaattori cartoon. Dual Coil + DC v 2
Ehkä joku näiden yhdistelmä?
Mega dual coil carto
Mikäli tykkäät eGo-T toiminnasta ja haluat höyrytellä atomisaattoreilla, eikä niiden huoltaminen ole mikään ongelma, niin ilman muuta siinä tapauksessa LR-ato! Ero on aivan uskomaton.
Vaihtuvavolttista akkua kannattaa miettiä kaksi kertaa ja punnita ostaako hinta-laatusuhteen perusteella suoraan vaikka LavaTuben?
Tuolla Lavalla saakin sitten kaiken irti cartoista ja atoista jo liikaakin, kun ne ei ehdi syöttää nestettä riittävällä tahdilla vastukselle...
Mikäli päädyt tuohon LR-ato vaihtoehtoon, niin tilaa nyt samalla ainakin yksi mega dual coil carto, niin voit sitten päättää oletko ato- vai cartovapottelija jatkossa...
Mulla ei ainakaa LR atot eikä atot vörki ollenkaa näil normi tankeilla.. DCT tankki pörisee jo kummasti niin ettei meinaa akut riittää yhdeksi päiväksi... Itse aloittelijana tykästyin 6ml DCT tankkiin mikä sisältää dual col carton. Mega dualeja on tulossa ens viikolla, joten niistä kokemusta sitten ja suosituksia tai ei...
Taitaa olla maku/raha kysymys, RL-atot tulee halvemmaksi kuin Dual Coilit jos niitä huoltaa? Mahtuuko Mega Duali DCtankin sisään?
Ei tarvitse muuta kuin LR aton ja tankista korkki pois. Drippaamalla nestettä suoraan atoon.
Sinne menee 4ml nestettä eli koko päivän pärjää. Iltaisin tiputtelee sinne nestettä sen mitä se vetää. Omat megadualit on yli 2 kuukauden ikäisiä tosin vähällä käytöllä mutta toimii ok.
1. Kannattaa ehdottomasti kokeilla toimii paremmin kuin normiato
2. Voi olla vaihtoehtona sitten myöhemmin, jos haluaa laittaa euroja peliin
3. Tätä suosittelen, toimii parhaiten ja mun kokemuksen mukaan Bogen kartot on parhaita. Olen nyt testannut C2 clearoja (huonoin)
ei niin hyvät höyryt ja jotenkin tunnoton kun imuvastus on olematon
C3 toimii hyvin huikan hankala täyttää, mutta kun toimii ohjeiden mukaan niin hyvät höyryt ja maut.
Bogeja saa ainakin healt cabinista, ja voihan sieltä tilata muitakin vaikka muutaman kokeeksi.
Linkki http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1076_1078&p roducts_id=7615
Ja tuossa testi setti http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7870
Kattelin noita Sibin pätkiä ja ollaan taas astetta viisaampia. Ei hirveesti kiinnostais toi DCtankin lyhentäminen, onko nämä ainoa vaihtoehto?
http://www.finnvape.com/product/64/d...-tankiin-5-kpl
Mulla nyt on oikosulku. Tuli tilatuksi B-mallin LR-atomisaattoreita muun rojun seassa Helth Cabinilta. Samalla olin tilaavinani tankkeja. Sitten siihen oikariin: atoissa ei tietenkään ole piikkiä vaan poikittainen, paksu, lanka. Ne tankit ovatkin sitten vanutäytteisiä "catridgeja". En mä tykkää tuolla systeemillä pöllyttää. Mielestäni joskus Peleonin LR-atoissa oli piikki ja ihan normaalisti tankkeja käytin. Kysymys kuuluukin, löytyykö tuolle atosysteemille minkäänlaista tankkiratkaisua, vai myynkö ne jollekin drippaushaluiselle ( 4 uutta, 1 vähän käytetty ) vaikka n. 10:llä vanusuukappaleella kolmellakympillä ? Ideahan oli maistella makuja, ettei cartoja tarvitse turhaan uitella, enkä ole drippimiehiä.
Jos tahot päivittää nii ny hommaa vaikak peleltä bolt modi ja tuollasia DCT kartoja Onhan se ruma ku syntisen ansioluettelo mutta siitä on taas helppoa jatkaa muihinki malleihin lavaan ja vaikka buzziin yms yms... ja kaveriks muutama 510-eGo adapteri nii saa vanhatki romppeet putkiloon kiinni...
Itelle kävi ihan samalla tavalla, eli tilasin noita eGo:n atoja healthcabiiniltä kun halpoja olivat (3.50$). Ovat tosiaan ihan aitoja, mutta eGo:ja, eivät eGo-T:tä
Nuo vanutäytteiset tankit kuuluvat juurikin niihin. Itse otin atomisaattorit käyttöön kotioloissa, panin ihan vaan suulakkeen niihin ja aina 3-4 tippaa kerrallaan langalle, mukava jos pitää maistella eri makuja, hakkaavat mielestäni höyryntuotossa ja maussa cartomisaattorit mennen tullen mutta mikään kovin käytännöllinenhän tuo ei ole
Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen, perus eGo atoille ei ole käytännössä olemassa mitään tankkisysteemiä, ilman vanuja. Jotain feedereihin perustuvia modeja kyllä on olemassa, eli ns. drip on demand laitteita, jolloin e-nestepullosta syötetään suoraan lisäosan kautta nestettä atoon... Mitään suurta suosiota nämä ei käsittääkseni ole saavuttanut ja lisäksi aika hintavia laitteita. Tuossa yksi feeder: http://supertmanufacturing.com/id80.html mutta vaatisi jonkinsortin sovitepalan eGo atolle, koska tuo on mitoitettu 510 atolle...
Mikähän mulla on vikana kun mulla on uus ego, type c, kokeilin mukana tilattua lr-atoa enkä huomannut mitään eroa..
Vielä tosta DCtankista, onko tämä versio numero 2 sitten sellainen mikä EI ala tummumaan tai hajoa käsiin litkun takia?
Ite käyny myös näin. Tuntuu myös että niihin vähäisempiinkin höyryihin saa imeä posket klommollaa. Nesteestä toiseen vaihtaessa tosin parani tilanne vähäsen... Aton piikki on myös normaalia lyhyempi, tiedä sitten kuuluuko olla vai onko yksittäinen tapaus vain. Ei vain tahdo imeä nestettä atoon kunnolla. :-\