Latauspiirillä toki, rinnan nuo lipot laitetaan. Riskinsä kutakin, ihan yhtä hyvin voi DNA20:n hajota :D
Printable View
Latauspiirillä toki, rinnan nuo lipot laitetaan. Riskinsä kutakin, ihan yhtä hyvin voi DNA20:n hajota :D
Tonni :) Onpas tullut spämmäiltyä :lol:
postipäivä
http://urdu.pp.fi/e-cig/shiishaa.jpg
varautukaa pahimpaan
Varaudun!
Tänään tuli Tontzalta 350-putki Swaniin oman hukkuneen tilalle. Ja alumiinia, oma Swan on kokonaan rosteria. TÄÄ ISKEE PAIKATKI HAMPAISTA, JUMALAUTA. Tulittaa pykälän verran lujempaa ko rosteriputkella. Mittaustuloksia ei oo, mutta kyllä suu tietää mitä ja miten sinne menee.
Don Diin se tuli sitten 2 vuotta täyteen höyryilyä 28.7 2013 aikas voittaja fiilis :thumbsup: 43 vuoden massiivinen tupakointi loppui 28.7 2011 ego-T avulla ja samaan syssyyn tilasin e-nesteitäkin muistaakseni 7 eri makua , oli tupakin makua ,mentholia , juustokakkua , pari joitain marjaisia makuja , omenapiirakan makuista + 1? . Niillä pääsin alkuun höyryttelyssä ja laitteitten kehityksen myötä olen siirtynyt tietty pikkuhiljaa aina parempiin + tomivinpiin kokoonpanoihin joilla irtoaa kunnon maukkaat höyryt .Nyt ei ole paluuta enään koskaan tupakkiin se on selvää kerran höyryt on koettu tupakointia terveellisemmäksi ja maukkaammiksi ihan henkilökohtaisesti :) sanokoot lääkärit sitten mitä tahansa . Samalla täälä foorumilla olen tutustunut moneen hienoon höyryttelijään joille höyryttely ja sen tiedon jakaminen muille on kunniatehtävä ja monet ihmiset onkin saatu pelastettua höyryttelyn mailmaan ja edelleen samaa suuntausta jatketaan tietysti :esmoke: .
Ei herranjumala tätä H-attya:eek:
Täysin infernaaliset maut lähtee tästä pienestä tehopakkauksesta:eek::eek:
http://img.tapatalk.com/d/13/07/31/rade4ahe.jpg
Kai se on sitte hattu hankittava! Laittakaas edullinen ja nopea kauppa hyvällä osamaksurahoituksella.
http://www.local.fi/jarif/images/fedora-hattu.gif
Halpa-hallista löytyy 9,95e:D
Nyt mä olen kyllä ihan oikeasti laittamassa allekirjoitusta uusiksi. H-atty on saatava ja joku hyvä teholähde siihen. En mä perkl. turhaan vetänyt itseäni hengiltä melkein tupakkiaikoinani. Tosi on. Kunnon vehkeet on saatava.
Loma, uusi kone, asennusolut ja vermillion river kentucky vanilla blend. Tätäkö onni on?
jei, singaporen höyryposti odottelee konttorilla noutajaa
Kokeilin just elämäni ensimmäistä kertaa Bogen kartoa (joo, tiedän, nyt vasta) ja voi jumalauta mitkä maut tuosta lähtee! Ihan eri planeetalta vrt. esim. Protank.
Taidanpa pistää jonkun hyvän kartotankin tilaukseen.
Tulipas vedettyä niksa överit pitkästä aikaa. Ihan kivasti toi Versa tuntuu toimivan:thumbsup:
Vamosta irtosi se muovilinssi näytön päältä, kaksikomponentilla liimasin paikoilleen ja ihan nätti lopputulos. Pikkuisen vinoon meni mutta tuon saa irti nyt vain rälläkällä tai 10kg hienosäätölekalla joten olkoon.
Bullyyn dual coil luokkaa 0,8 ohmia ja voi hyvä jumala! Mihin tarvii satasten atoja? :D
Liite 7864
Likka pistetty klo 20 nukkumaan, ja näki jo maitohuikan jälkeen että tästä tulee raskas väsytystaistelu. Muksu jopa intoitui viihdyttämään isäänsä moshaamalla, nauroi päälle ja moshasi lisää kun tajusi isänsä nauravan paskat housuun vieressä. Klo 21 lopulta se nyytti simahti nätisti ja isä pakkas salikassin autoon ja hurautti lähisalille tekemään vielä ~40min selkätreenin. Vitusti maastavetoa, triplasarjana taljaa eri kulmista ja parit setit haukkaa.
Nyt pitsa uunissa, palkkarit pötsissä ja fiilis hyvä, kun sai revittyä ittensä yötä vasten treenaa. :yeah:
Tippmann 98C on tilattu ja enää uupuu pullo sekä maski...kuulia tietenkin kanssa. Sit Wiitiksen seuraksi sekoilemaan kentälle :wheee:
98 vaan kestää ja kestää. Ihme et niitä myydään yhä.
En vaan koskaan oikein tykännyt tuosta mutkasta, hirveän yleinen vuokrapeleissä tosin.
Lopulta mulla oli metsäpeleissä sähkökahvainen Tippmann A-5 keraamisella laatupiipulla, cyclone syötöllä, komposiittitukilla, kaasuletku pullolle painemittarilla ni sai lutkutinta kevyemmäksi, kaikenmaailman punapiste ja kiikaritähtäimet fiiliksen mukaan, lasertähtäin myös sovellettu ihan aidosta aseesta, laserin nappi siinä kahvassa kuten kuuluukin ja koko omalla tiimillä radiopuhelimet korvanapeilla/mikillä :D Enään en harrasta :) Hauskaa oli kyllä. Porukka vaan pääsi hajoamaan.
Tais olla jotain ~600-700€ paketti ovh noilla osilla joskus takavuosina, ostin tosin käytettynä melkein kaiken ja omat sai vielä takaisin myydessä.
Pelaatteko hiilarilla vai ilmalla? Oli joskus oma miehenmittainen hiilaripullo porukan täyttöihin mut sit jotkut ruojat siirtyivät ilmaan ja sekin piti myydä pois. Kai se ilma on vaan nykyaikaa.
Mitä vittua täällä tapahtuu?
http://weknowmemes.com/wp-content/up...e-fuck-man.jpg
kohta 8 kuukautta höyryillä menty.Muutta mikä vielä hämmentävää on se että päivittäin ego akuilla :lol: menty tämä 8 kuukautta on mulla lambo v4 mutta se on ihan perseestä toivottavasti sitä vois itseään palkita syyskuussa ostamalla misterin :thumbup: toivotaan että ei käy niinkuin viime kerralla että kaikki myytiin päivää aikasemmin kun sain palkan:banghead: vituttaa vieläkin
Tuli v2.9 puteli tänään Jalippo BEARSsia.. Ja Gepeton nahkasäkitkin tulleet Puolasta o/
Miksei toi "Gepeton nahkasäkki" kuulosta ollenkaan hyvältä?
Käytin tuossa kahvassa sitä response trigger-ominaisuutta :)
Liipasin alas ---> ampuu kuulan, liipasin ylös ---> ampuu taas. Aika nopeasti lensi kutia kun kaksin sormin rämpytti ja oli niin kevyt vaste sähköisessä liipasimessa.
On mulla vielä ihan perus Spyder MR1 jemmassa jos joskus alkais taas pelaamaan, joku vähän parempi piippu siinäkin ja punapistetähtäin. Se on ihan perus "manuaali"-laite. Armyhenkinen ulkonäkö siinäkin.
Toimiva jousi vaan uupuu, muuten kunnossa. Vakiopiipulla kuulat kaartaa sinne tänne ja tuonne.
98 on kyllä semmonen vehje että kestää kyllä kaiken, joku onnistui joskus tosin sellaisenkin jumittamaan kesken pelin. Aika evokki saa kyllä olla jos noin käy.
Mitäköhän siitä on aika, varmaan 20 vuotta kun mä olen käynyt paintpallia pelaamassa. Siihen aikaan tais olla meitä tasan kaks naista, molemmat samassa tiimissä. Mulla taitaa olla vieläkin jossain öljyttynä vanha pumppukivääri. En sitä sitten koskaan raskinnut myydä. Ja nyt taitaisi olla liian vanhanaikainen.
Pyh, kaikkista hienointahan olis voittaa pelit vanhalla kunnon pumpulla.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...pettopouch.jpg
Oikealta vasemmalle :
Wanhin pussukka mikä tuli modin mukana..
23mm tuubeille kaula/vyö optioin varustettu "nahkasäkki". Näitä omistanut enempikin, mutta sukulaiset sosialisoineet jo osan.
Ja uusi nahkapussukka tuolle Gepetolle. Istuu vyöllä paremmin :)
Nonni, äitimuori kävi viikon olemassa ja kohta 3v juniori oli kaksi yötä mukana häseltämässä. Oikein mukava että saa kämppään välillä elämääkin! Mutsi näki ensimmäisen kerran höyryvehkeet toiminnassa eikä meinannu uskoa että viisi kuukautta on tässä menny ilman röökiä. Poika on jo tottunu näkemään minun höyryämistä sen verran että kyseli ketjupolttaja-mummolta että miksi sie savuat, tuo on pahhaa ja osasi valistaa että tämä ei ole savua... :D
Mul on kylmää kaljaa, mul on sompussa 0.8 + JugoD, mul on hyvää musiikkia ilman et kukaan (emäntä) valittaa musiikin laadusta tai volyymista sit mul on myös kovin hyvä fiilis...Näitä päiviä lisää kiitos :esmoke: