Vs: Re: EAMOD suomiteleskooppi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
Minulle sillä ON merkitystä.
Autovertaushan on mainio, molemmat on punaisia ja siis 'ihan sama asia'.. eikä millään muulla ole merkitystä, molemmilla pääsee eteenpäin.
Ihan turha sulle on tästä yrittää enempää vääntää asiaa rautalangasta, jos on lusikalla saanut ei voi kauhalla vaatia.. vanhaa sananlaskua mukaillen.
Onnea valitsemallesi tielle, toivottavasti ei ikinä tavata. :D
http://cdn.memegenerator.net/instanc...x/29065990.jpg
Eli toisin sanoen: et keksinyt mitään perustelua ja päätit häipyä "coolisti" käyttämällä memegeneratorin kuvaa, joka ei edes liity tilanteeseen. Bravo
Vs: EAMOD suomiteleskooppi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Tää on ensimmäinen kerta kun täällä mitään oikeaa keskustelua olen nähnytkään.
Ihan miten sen itse näkee.
imo kaikkea muuta kuin oikeaa keskustelua. Enemmän kallistuu huonoon trolliin asentees vuoksi.
Tosissasi vertaat smokin rimpula teleskooppia joka tarvitsee johtoja toimiakseen tuohon EA:n teleskooppiin.
Väität että kaikki on vaan akkukoteloita, eli mun perus egot on yhtä hyviä laitteita kuin vv-säätöinen Lavatube ??
Nappia painamalla molemmista tulee virtaa atolle? siihen yhteneväisyydet loppuukin.
Hinnaksi ainakin mulle tuli: 129 euroa josta pois 10% = 116.1 euroa. Kaupanpaalliseksi vielä kiuas tankki...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ignorant
Ihan miten sen itse näkee.
imo kaikkea muuta kuin oikeaa keskustelua. Enemmän kallistuu huonoon trolliin asentees vuoksi.
Tosissasi vertaat smokin rimpula teleskooppia joka tarvitsee johtoja toimiakseen tuohon EA:n teleskooppiin.
Väität että kaikki on vaan akkukoteloita, eli mun perus egot on yhtä hyviä laitteita kuin vv-säätöinen Lavatube ??
Nappia painamalla molemmista tulee virtaa atolle? siihen yhteneväisyydet loppuukin.
3,7 Ego antaa 3,7 voltin jännitteen. Lavatube menee 6 volttiin asti.
Vs: Re: EAMOD suomiteleskooppi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Eli toisin sanoen: et keksinyt mitään perustelua ja päätit häipyä "coolisti" käyttämällä memegeneratorin kuvaa, joka ei edes liity tilanteeseen. Bravo
Kysymyksiisi on jo tässä ketjussa vastaukset ja jos et niitä ymmärrä, niin keskustelu on turhaa.
Re: EAMOD suomiteleskooppi
Juuri näin:)
Sulle pitää jonkun näyttää kädestä pitäen miten asiat on:P
Jos ei mee tajuntaan niin kilometri rautalankaa ja viikko aikaa;)
Mulla on 5 putkee ja 5 atoo ja ovh noille about 1300e ja oon niistä maksanu hieman enemmän::)
Jos lähden myymään niin yxkään setti ei lähe alle 300e;)
Hullu oon mut käytössä parhaat (mulle!) vehkeet mitä rahalla saa8)
Huom! puhun itsestäni:D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
6devil9
vois mode vetää deletellä pari viimeistä sivua vai pitääkö soittaa fobballe :D
Komppaa. :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
utinkasakka
Offtopic: Täällä ooteltas luvattua kuvaa EAMOD:sta Kayfun nokalla? Pliis!
Johan se oli tuolla muutama sivu takaperin.. paska kännykuva mut idean siitä saanee kun klikkaa isommaks.
Mitähän ihmettä tääl taas tapahtuu, käy saunassa niin välissä on taas helvetti irti :D
Luuponen nois tulla teleskooppipamppua näyttää, EA käteen ei kiinarimpulaa ku se katkee ojentaessa :D.
Joo jatkakaa meen takas löylyyn..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Purkka
Komppaa. :esmoke:
Ihan uhallanikin heitän :D
+1
Täällähän lentää paskaa tuulettimeen ihan kunnolla.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Sie varmaan voit sen monimutkaisen teknologian tähän selvittää
En. Voin selittää sen ilmeisen ja yksinkertaisen eron jota sinä et osaa suuruudessasi hahmottaa. Patterikotelo on kotelo jossa on patteri. Darwin on laite jossa on akku ja elektroniikka joka säätää akun antaman jännitteen aina käyttäjän valitseman tehon mukaiseksi, lisäksi Darwinissa on siirtyvä takuu.
Koita uudestaan, ehkä sie onnistut...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
3,7 Ego antaa 3,7 voltin jännitteen. Lavatube menee 6 volttiin asti.
Tiedän, mulla on ne molemmat :D
Tuo oli ehkä huono vertailu kohta.
Mites sitten Lavatube vs. Provari VV-laitteita molemmat.?
tai Zmax vs. Vamo, molemmat on VW-laitteita??
Nyt menee rytisten jänkhälle tämä ketju.
Pohdiskelu hinnasta ja sillä saatavasta hyödystä ON asiallista ja kannustettavaa, ei tosin laiteketjussa.
Pakko todeta puolueettomana tarkkailijana, että menee pieleen kummallakin leirillä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
En. Voin selittää sen ilmeisen ja yksinkertaisen eron jota sinä et osaa suuruudessasi hahmottaa. Patterikotelo on kotelo jossa on patteri. Darwin on laite jossa on akku ja elektroniikka joka säätää akun antaman jännitteen aina käyttäjän valitseman tehon mukaiseksi, lisäksi Darwinissa on siirtyvä takuu.
Koita uudestaan, ehkä sie onnistut...
Ehkä sie et vain ymmärrä mitä se pötkö sisältää. Haluatko, että mie kerron sulle?
Nää viimeset sivut vois siirtää ketjuun "tapellaan miksi modista kannattaa maksaa enemmän"... Siihen ketjuun voisin itsekin tulla esittämään perusteluja :D
Ja jo siks ettei LAADUKKAAN VALMISTAJAN ketju mene törkyilyks ja oikeasti EA:sta kiinnostuneet löydä enää tarpeellista tietoa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Ehkä sie et vain ymmärrä mitä se pötkö sisältää. Haluatko, että mie kerron sulle?
samaa mieltä höyrypään kanssa!
JOOpa JOO. Meni asiallinen, ja hyvä ketju paskaksi.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Tää vaan pisti naurattaa niin perkeleesti :D Kyllä sä nyt yrität höyrypää opettaa isukkias nussimaan...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Anna tulla :D Ja kerro vielä miten se on sun mielestä "patteri kotelo" :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hulluhöyrypää
Jännitys kohoaa..
Tunnen jo myötähäpeää. :D