Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spellgoth
Nyt on GGTS Stainless Steel Advanced tilattu. Sormet syyhyten marraskuuta odottelemaan. Mistäs voisi vielä löytää Odysseys systeemiä vai onko peli menetetty?
-Spellgoth
Hoplaa, onkos itse Speggeli vai lainattu nimi?
-Lassi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Hoplaa, onkos itse Speggeli vai lainattu nimi?
-Lassi
Allekirjoittanut!
Ja olikos muita mahdollisesti yhtä laadukkaita tankki/atosettejä (kuin Penelope/Odyssey) joita voisi jopa OSTAA KAUPASTA, eikä tarvitsisi muna kovana kytätä jotain supersalaisia listoja minne nimensä tökätä. Tarjota saa YVllä. Lähden kyllä euroopanrundille ke-to yönä mutta yritän seurata mailia kun siihen on mahdollisuus.
-Upi
Törkätkääpäs joku nyt vielä se linkki siihen SS GGTS:n ennakkotilaus härpäkkeeseen, kun oon missannut ilmeisesti jotain, koska en ole avointa ennakkoa löytänyt mistään. Pakko se kai nyt sitten on tilata että saa Kayfunille riittävän putken :D
Käy speggeli kattomassa Kayfunia svoemeston kaupasta, se on peli.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spellgoth
Ja olikos muita mahdollisesti yhtä laadukkaita tankki/atosettejä (kuin Penelope/Odyssey) joita voisi jopa OSTAA KAUPASTA
Tota Kayfunia varmaan tulee aikaisemmin lisää tarjolle taas kauppaan, tosin tällä hetkellä nekin on imuroitu kaikki pois: http://shop.svoemesto.ru/index.php?productID=790
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vihtis
Törkätkääpäs joku nyt vielä se linkki siihen SS GGTS:n ennakkotilaus härpäkkeeseen, kun oon missannut ilmeisesti jotain, koska en ole avointa ennakkoa löytänyt mistään. Pakko se kai nyt sitten on tilata että saa Kayfunille riittävän putken :D
UK kaupassa näköjään ennakkomyynti mennyt kiinni, mutta Ranskan kaupassa ilmeisesti pystyy vielä ilmoittamaan ostohalukkuudesta: http://e-cigarette-gg-france.com/ Klikkaa Pre-order linkkiä, syötä sähköposti ja kommentiksi 1 x SSGGTS merci ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spellgoth
Allekirjoittanut!
Ja olikos muita mahdollisesti yhtä laadukkaita tankki/atosettejä (kuin Penelope/Odyssey) joita voisi jopa OSTAA KAUPASTA, eikä tarvitsisi muna kovana kytätä jotain supersalaisia listoja minne nimensä tökätä. Tarjota saa YVllä. Lähden kyllä euroopanrundille ke-to yönä mutta yritän seurata mailia kun siihen on mahdollisuus.
-Upi
DID http://e-vape.gr/The%20%22DID%22/the-DID , paras genesis-ato known to man. Multa saattaa sopuhintaan löytyä yks, jos vaan maltan toisesta luopua.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
No pistäs miettien. Ithakan vois yrittää napata kun tulee ennakkotilaukseen. Minun tuurilla olen tietty tienpäällä juuri kun pitäisi olla hakkaamassa F5 koneen ääressä.
-Spellgoth
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spellgoth
Ithakan vois yrittää napata kun tulee ennakkotilaukseen. Minun tuurilla olen tietty tienpäällä juuri kun pitäisi olla hakkaamassa F5 koneen ääressä.
Imeo on muuttanut ennakkomyyntien strategiaa ihan kovalla kädellä, mielestäni oikeaan suuntaan, koska nyt F5 pysyy ehjänä.
Ennakkomyynti aukeaa hyvissä ajoin ja on viikkotolkulla laittaa tilaus sisään - siitä määräytyy lopullinen tuotantomäärä ja haluttu määrä osia tehdään.
Malttia kyllä vaaditaan, nimittäin 2 - 3 kuukautta ennakkotilauksen tekemisestä tuotteen saamiseen ei ole mitään utopiaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Spellgoth
No pistäs miettien. Ithakan vois yrittää napata kun tulee ennakkotilaukseen. Minun tuurilla olen tietty tienpäällä juuri kun pitäisi olla hakkaamassa F5 koneen ääressä.
-Spellgoth
Laitat vaan koodia jos oot retkellä ku julkasu tulee niin eiköhän voine autella.... :)
Mikäs tommonen Ithaka on?
Mjaahas imeo ilmotti että hänen ja Ranskan GG kaupan bisnekset oli tässä. Ne ketkä on tehny preordereita siihen suuntaan kannattaa varmaa alkaa miettimään rahojensa takaisin perintää ja siirtämään preorderinsa muualle. Eikä varmaan onnistu ihan noin vaan toi homma.
GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Kuinkas noin? Hinnoittelu kussut vai jotain muuta?
Mä ymmärsin että imeo ei tykänny kauheesti siitä että toi putiikki on ottanu ennakkovarauksia proteuksesta mistä ei ole edes varmuutta tuleeko se tuotantoon.
"The reason was that we didnt find a way to do legal business. It was an accounting problem"
niinniin. :D
No voi nyt kuuluisan karvanaaman kylmä heiluva lihajötkäle. Mistäs mä nyt sitten itselleni GGTS:n taion jouluksi, jotta voin hyörytellä tyylillä pötsi pyöreenä kinkusta.
Kannattaa ny odotella mitä tuolta kuuluu, onhan mahdollisuus että preorderit automaattisesti siirretään kreikan tai brittien kauppaan...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fEE
Mjaahas imeo ilmotti että hänen ja Ranskan GG kaupan bisnekset oli tässä. Ne ketkä on tehny preordereita siihen suuntaan kannattaa varmaa alkaa miettimään rahojensa takaisin perintää ja siirtämään preorderinsa muualle. Eikä varmaan onnistu ihan noin vaan toi homma.
Jaahas, uus UFS systeemi oli tuolta ennakkotilattuna, mutta onneksi ei maksettuna. Mistäs sitä nyt löytäis uuden listan jolle nimensä asettaa?
-Spellgoth
Ei ainakaan vielä mistään. Jatkan nyt näillä suorilla lainauksella ECF:ltä:
"Maybe french seller will send his GG requests to the Greek seller aid. Maybe French will refund your money and you can order again from Greek or UK seller. Better ask him for sure, he knows better"
No eipä mitään jossei saa GGTSsää, kun Odykin on käytännössä paskana. Helvetti.