Juu, ja sopii olla pidempikin tippi kun on massaa teslassa.
Printable View
Mitäs materiaalia tää Nautiluksen basen iso tiiviste on, liukeneeko siitä jotain syövyttäviin nesteisiin? Muistelisin lukeneeni et banaani on semmonen mikä syövyttää ja kohta ois tarkotus koitella happyjuicen banana creamia ^^ Jotenkin alkanu pelottamaan tuo aihe kun lukenu noista syövyttävistä nesteistä :D Muovia/kumia tuskin on hyvä hengittää keuhkoihin...
Hei. Tuli hankittua mini nautilus mutta ongelmana on palaneen maku eikä höyryä juuri ollenkaan :( Mistä johtunee? Olen kokeillut kolmella uudella atopäällä (1.8ohm) jotka kostuttanut ennen käyttöä. Nautilus ja atot uusia ja aitoja "raaputusarpojen" perusteella. Nesteenä 70vg/30pg. Modina vaporesso target jossa käyttänyt tehoina 11w.
Edit: Ihme sekoilua :facepalm:
Täähän onkin outo vika??? Se palaneen maku kyl tarttuu aika hyvin siihen imuputkeen ja driptippiin eli jos kerran polttaa pumpulit, niin kunnon pesu tankille :)
Mut varsinainen ongelmanlähde on hankalampi. Ei tietenkään ole mahdotonta et olet saanut laatikollisen susia vastuksia? Miten ne Nautiluksen mukana tulleet atot toimi?
Mitä se Target näyttää vastusarvoksi ??
11 watilla normaalisti lähtee ihan hyvät höyryt, vaikka ite käytä pääasiassa 13w tehoja...
Eihän sulla ole se Target lämpösäätöpuolella ???
En mä tiedä, outoa :(
Ja vielä yks juttu kun sulla on se Target modina, niin oletko aikaisemmin käyttänyt sitä Targetin tankkia? Meinaan et Nautiluksen höyryt on aika vaatimattomat Targettiin verrattuna :)
Päivitystä tilanteeseeen. Eli ilmeisesti ne kolme atoa joita ensimmäisinä kokeilin oli suoraan paketista sökönä. Pesin, huuhtelin ja kuivasin kaikki osat ja vaihdoin taas uuden aton jonka myöskin kostutin ensin. Nesteeksi laitoin nyt 50/50. Nyt tulee jo vähäsen makua ja höyryäkin. Modi näyttää vastuksella arvoksi 1.91ohm.
Edit: ja joo olen käyttänyt sitä target tankkia sillä tuli tämä nautilus hommatuakin kun kehuttu hyväksi mtl-tankiksi ja että hyvä maku.
En muista mistä ovat tulleet mulle 5kpl atopäitä nautilukseen mutta niissä on pienemmät reiät kuin mun muissa atopäissä. Ei kai ole niitä atopäitä nyt sattunut yolohornille? Nehän eivät oikein VG:tä ime... Näissä on myös vastukset vaakaan kun yleensä ne on pystyyn. Onkohan nämä jotain vanhoja oikein joita olen saanut lahjoituksena joskus..? En muista.
Mulla on kans muutama noita vanhanmallisia BDC atoja eli tuplacoilit vaakasuunnassa ja pirun pienet wikkireiät :)
Aspire tais viimevuoden keväänä vaihtaa vastusmallin BVC:ksi?
Aikoinaan kehuivat et tuo BDC olis parempi kuin tää uusi malli, olen kyllä eri mieltä tuosta ;)
FT:ltä saa vielä noita BDC coileja, mut parempi jättää sinne :)
Tein ekan videoni aiheesta että miten nautilus minin pitäisi toimia... Harmi vaan kun ei onnistu tähän videota laittaa... Kysyy sitä URL osoitetta? Minne mä sen videon "tungen" jotta saan sen tänne?
Meet tuonne: https://www.youtube.com/upload
ja kirjaudut google-tilillä. Loppu on helppoa.
Virhe tietojen siirtämisessä verkon välityksellä. Tarkista verkkoyhteytesi ja yritä uudelleen. Tuollainen tuli kun koitin ktdd:n linkin kautta mennä..
Minkälaisella nettiyhteydellä? Onko pätkivä mokkulayhteys?
Nyt se lataa jotain esu:n linkin kautta... On mulla vahva mokkula 65/35 yleensä aina. Eikä pätki.
Sama oli linkki kuin Paavollakin. Joku muu häikkä.
Kappas erkkiä. Jokohan se näin onnistui :Dhttps://www.youtube.com/watch?v=xNxLOrPfMVU
No saitteko sen näkymään?
Kyllä näkyy :)
Jep, näkyy :)
Sen verran säätöä et linkki ei toiminut suoraan tai siis ei ollut linkkiä lainkaan. Nyt piti maalata teksti ja valikosta et avaa uuteen välilehteen ;)
Urdulla oli semmonen kikka tuohon aloitukseen et tukkii sormella ilmaröörin ja sit imeskelee et saa nopeammin nestettä vastukselle?
Mä en oo koskaan halunnut näyttää naamaani missään videossa ja mua harmittaa mun ässävikakin puhuessa :laugh: Mutta tulipa tämäkin kokeiltua ja ihan ekalla otoksella vaan. Pointtina oli että kun tuo ylohorn ei saa Nautilusta toimimaan niin yritin näyttää että kyllä se toimii nätisti jos on kunnossa.
Hyvä video oli :D Enkä ees kiinnittäny ässävikaan huomiota ennen ku mainitsit. Turhaan sitä harmittelet :thumbup:
Ihan kelpo tavaraa ensimmäiseksi yritykseksi. Mikset et kehtaisi naamasi näyttää? Komea mies niin naamalta kuin habitukselta - kävin lurkkimassa. Videon informaatiosisältö paranisi, jos näkyisi koko henkilö. Istu tuolille pöydän taakse ja anna palaa. Kamera oli muuten vähän huonossa kulmassa, sormet tuppasivat välillä peittämään operaation, jota olit näyttämässä.
Kun saat lisää varmuutta ja fiksaat vähän perusjuttuja, mikä ettei katsojia riittäisi.
Nopea kysymys.Nautilukseen 1.6 vai 1.8ohmin atopää?
Siis kumpi parempi ja miksi.
KIITOS.
En oo huomannut juurikaan eroa.
1.8 Tuntuu olevan yleisemmin käytössä koska ilmeisesti vähemmän vuotoherkkä. Ite käytän 1.6 ilman mitään ongelmia. Mut enemmän se taitaa olla kiinni omista höyryttelytottumuksista. Kannattaa ostaa molempia ja kokeilla kumpi parempi itelle. 1.6 ehk hitusen nopeemmin lämpenee ja myös tuottaa enemmän höyryä. Mut ei niis kyl ihan hirveen suurta eroo oo. 1.6 ajetaan vaan isommilla wateilla(ero ei oo montaa wattia)
Aspiren suositusten mukaan 1.6 ohmia 5-7w ja 1.8 ohmia 7-12w, jotenkin nurinperin ???
En mä tiä mistä taas nuokin luvut on kotoisin :(
Jos laskee Aspiren suosittelemien max. volttien mukaan, niin 1.6 olis 11w ja 1.8 n. 14w ???
Äh antaa olla, mä vedän 13w oli kumpi hyvänsä ;)
1.6 ajelen 12.5 wattia. En kyllä ymmärrä noita lukemia et mihi ne perustuu :confused:
Laskurillaki laskettuna 1.6 ois jotai 12.6w ja 1.8 11.25w
En minäkään ymmärrä, katoin jostain oudosta taulukosta, joka on jossain tässä ketjussa :(
Tuossa nuo Aspiren suosittelemat volttirajat:
bvc 1.6 3,0-4,2v
bvc 1.8 4,2-5,0v
bvc 2.1 5,0-6.0v
Steam enginen laskurilla tuli tollasta, hieman pyöristettynä:
1.6 5.6-11w
1.8 10-14w
2.1 12-17w
Meneekö tässä nyt joku väärin??
NOjoo. ehkä noit ei tarvii tavallisen tallaajan ymmärtääkkää. Pääasia et löytää sen oman sweet spottisa kokeilemalla. Makunystyröissäkin on eroja :) Laskin samoilla volteilla noi arvot. Vanhoissa coileissa oli voltit 3-4.2, 3-5 ja 3-6. Mut ne tosiaan päivitti noi ni oliki noi voltit muuttunu. No mut uudellaki 1.6 oon ajanu sen 12.5 ja hyvin pöhisee :D