Vs: GGTS - Telescopic Storm - 2011 Model
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lonelyrider
Tosta tuli mieleen kun kerran auton istuimenlämmitin meni oikosulkuu, penkki paloi puhki ja punaset langat vaan näkyi jalkojenväälistä. Sillon tuli kiire heittää auto parkkiin ja hypätä siitä ulos :)
Oho! Varmaan pikku paniikki tuli siinä kohtaa ::) Tosimieshän olis tossa laittanu vaan makkarat tulille ja jatkanut matkaansa :D
Liekköhän tullu e-smokegurun palveluksia käytettyä jo suht reippaasti ku Vasili laittaa jo lahjoja pakettiin mukaan ja sähköpostilla kieltää maksamasta niistä mitään... :P
Onkos kellään mitään kovia vinkkejä ton GGTS:n kytkimen suhteen? Tulitus pätkii ja pahasti vaikka just eilen hinkkasin kontaktit puhtaaks. Onko se vaan niin tän kanssa että noita kontakteja pitää olla jynssäämässä jatkuvasti? :
Hienolla santapaperilla (1500) kontaktit puhtaaksi, jos löytyy messinkitappi nappiin niin se RST tapin tilalle, jos käytät Kickiä niin pohjajousi pois. Tossa ne kikat + huolellinen kierteiden putsaus niin ei pitäis olla ongelmia.
Juuh, heti ensimmäisenä tuli vaihdettua se RST tappi messinkiseen, kun lämpeni toi nappi aika ikävästi meshiatojen kanssa. Ja kierteet on puhtaat. Pitänee siis ottaa santapaperi kauniiseen käteen ja näin päin pois, kiitos!
Ilmeisesti vieläkin ottavat tilauksia vastaan ranskan putiikkiin (???) Mikähän mahtaa olla aikataulu jos sieltä nyt tilaa - siihen että on putki kourassa...?
Helvetti, sain kytkimen pelittämään kunnolla, mutta nyt kyrvähti 510-ego liitin, oon näköjään kiristelly sitä liikaa ja sisältä on silikonirengas menny muusiks-- ggts shorttas ja kuori akun. Tänään pitäs lähteä reissuun, mutta taitaa GGTS jäädä kotiin, näyttää vähän ilkeeltä jos laittaa DID:in tohon kiinni ilman collector tankin yläosaa _<
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Hienolla santapaperilla (1500) kontaktit puhtaaksi, jos löytyy messinkitappi nappiin niin se RST tapin tilalle, jos käytät Kickiä niin pohjajousi pois. Tossa ne kikat + huolellinen kierteiden putsaus niin ei pitäis olla ongelmia.
Miksi pohjajousi pitää kickin kanssa pois ottaa?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Breezer
pohjajousi ajaa sulakkeen virkaa tuossa modissa mutta jos sinula on kickki (toimii sulakkeena) niin et tarvi jousta
Okei, kiitos vastauksesta. Pitää ottaa jousi pois.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Breezer
Okei, kiitos vastauksesta. Pitää ottaa jousi pois.
Juu siitä ei ole kuin haittaa mutta kun kiristät GG:n niin kevyt kiristys riittää. Hampaat irvessä jos pyörittelee niin sen kickin saa sillä tyylillä sitten kyllä solmuun :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Breezer
Ei sitä tietysti tarvitse ottaa jos ei halua. Mutta sillä saat modista hieman lyhyemmän ja luulen, että kontakti paranee samalla hieman. Tosin tuolla kontakti jutulla ole mitään merkitystä käytön kanssa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vonikka
Juu siitä ei ole kuin haittaa mutta kun kiristät GG:n niin kevyt kiristys riittää. Hampaat irvessä jos pyörittelee niin sen kickin saa sillä tyylillä sitten kyllä solmuun :D
Olen lueskellut tarinoita siitä miten GGTS:ssä on kiristelty liikaa ja siitä tullut ongelmia. Itse taidan olla ylivarovainen kiristämisen suhteen. Ainoa ongelma on nyt kun se kick jumittaa eikä liiku herkästi niin se vähän vaikeuttaa. Mutta siihen löytyi kanssa vinkki että kuorii sen muovin pois kickin ympäriltä ja laittaa teippiä tilalle. No, tänään taas tuunaamaan kun pääsee kotiin :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Breezer
Olen lueskellut tarinoita siitä miten GGTS:ssä on kiristelty liikaa ja siitä tullut ongelmia. Itse taidan olla ylivarovainen kiristämisen suhteen. Ainoa ongelma on nyt kun se kick jumittaa eikä liiku herkästi niin se vähän vaikeuttaa. Mutta siihen löytyi kanssa vinkki että kuorii sen muovin pois kickin ympäriltä ja laittaa teippiä tilalle. No, tänään taas tuunaamaan kun pääsee kotiin :)
Itse aukaisen tuon putken teleskoopista kun akkua vaihdan. Tällöin kickin kun kerran laittaa tuubiin niin sitä ei tarve enään ikuna sieltä liikuttaa tai siirtää mihinkään.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Breezer
Itse tungin potkurin toisesta päästä tuubia. Ei millään meinannut -loogisesta- päästä mennä sisään jostain syystä.
Älä suotta pelkää, itte kiristänyt aina GGTS:n kuin limsapullon korkin... Tuntee kun on tiiviisti kiinni ja se on siinä. Suurin vaara olis varmaan suojattujen akkujen kanssa, jossa suojapiiri voisi litistyä oikkariin.
Suurin osa GGTS + Kick tulitusongelmista johtuu juurikin tuosta pohjajousesta.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Suurin osa GGTS + Kick tulitusongelmista johtuu juurikin tuosta pohjajousesta.
Tamworthissa jo vaihdoin orkkistapin siihen kullitetun väriseen ja äsken nyppäsin jousen pois (josta oli kyllä puhetta reissussa) Potkuri kun laitteessa hönkii.
Multa loppu kickin käyttö kutakuinkin siinä vaiheessa kun tähän taloon saapuivat parivaljakko penelope ja DID, tulee aika matalilla ohmeilla väännettyä noita setuppeja, niin se kickin 10 wattia ei vaan riitä.. 20 watin kickiä odotellessa!
Just. Oli sentään hyvin tehty kuva.