Tuli mielenkiinnosta ostettua MVP ko puolilmasena sain, nyt on tämäki todettu aivan toimivaksi vehkeeksi!
Printable View
Tuli mielenkiinnosta ostettua MVP ko puolilmasena sain, nyt on tämäki todettu aivan toimivaksi vehkeeksi!
Tuli eilen oltua firman virkistyspäivillä ja Semovar+Kaiffari 3.1 sai aika paljon ihailua kohteekseen, sekä pari jannua myönsi ihan suoraan olevansa suhteellisen kateellinen laitteistosta. :thumbup:
Samalla tuli testattua koneiston känniystävällisys, kun pomo kaatui pöydän päälle missä vekotin oli... Ekan raivarin jälkeen tuli kokeiltua ja todettua laite TÄYSIN kunnossa olevaksi ilman naarmun naarmua. :)
Gp piccolo ja gg penny <3
Misterin perusteellinen pesu ja pitkästä aikaa JB:t tankkiin :) ja vielä eilisessä miitissä jalippo hienosääti mun reon dropit 1V-> 0,45V :hatsoff:Joten pelkkää humutusta höyryttelyn saralla tällähetkellä.
MÄ TEIN SEN!!! MÄÄ NIIN VITTU TEIN SEN! Eka yritys: Kanthaali katkee ennenkun ehtii edes vikan ympärille. Toinen yritys: Saan pennyn setupoitua ja vamo näyttää ohmeiksi 2.5.. Ei kuulemma hyvä piccololle -> Uusiks.. JA SE TOIMII! 1.4 ohmia tais tulla kun vaihto kanthaalia.. Who is so fucking good at this?? ;D
Edit: Jos joku ei jo keksiny ni elämäni eka kerta minkäänlaista setuppia.. GG Penelopeen :)
Varo ettet joudu katiskan pauloihin pimeälle puolelle seuraavax ;)
Liite 10172
Tämä on toiminut ennenkin :evil:
edit. Jasson viestiin viitaten.
1,5mm vaijeria, rutosti sorminäppäryyttä ja oot myyty :) Itselle ton arrowin setupominen on yhtä tuskaa. Nakkisormet :D Kiukkuinen pikku pirulainen luonteeltaan. Sopii muuten pluidille toi ato :rolleyes:
Itse vetäsin singlenä vaijerin kera 3 kiepillä 0.20 kanthalia. Tuhisee kivasti. Pluid sopii joka atoon, jos einsovi niin ei sovi mulle :)
Jaa arrowi? Pistä ihmeessä pluidia tulemaan niin katsotaan sopiiko ;) (Vaikken kyl tiä mitä se sit on.. :D) Kyl se ois tarkotus huomenna hakee se arrow.. Koska vaikka kaikki väittää et se on vitun vaikeeta leikkii hopeelangalla ni ei se kyl ollu. Vaikein osuus oli kiertää kanthaali silican ympärille kun noi kynnet (Jotka olivat eduksi hopealangan kanssa) olivat vuorostaan tiellä.. Ni pakkohan se on ottaa haaste vastaan ja kokeilla meshiä ennenkun tää innostus laantuu :D Vaijeria löytyy aika monessa muodossa ja meshiä on myös läjä.. :D
Pluidissa on se vika et joudut liittymään APU:uun sen kokeilemisen jälkeen :D