Tavote saavutettu ja ylitetty, kakkonen tuli! Jeejee!
Printable View
Jes! Huomenna alkaa Imatranajot.:thumbsup:
Mimoza onnea paljon :)
pöhlä mutta silti positiivinen.
Huomenet! Eilen oltiin natiaispojan kanssa katsomassa Klubi - PK35 matsia, itse olen käynyt katsomassa lukemattomia matseja, mutta pojalle tämä oli eka. Oli hienoa huomata kuinka kipinä alkoi syttyä pojan silmissä, kysymyksiä tuli solkenaan ja muutenkin eläytyi matsin pyörteisiin.
Vaikuttaa siltä, että tämä saa jatkoa ja rakkaus jalkapalloon on siirtymässä papalta tyttären pojalle. Tytär ei innostunut kovin futiksesta, mutta lätkä ja HIFK ovat sitten meidän juttu.
Uudet ulko-ovet menee tänään ostoon. Luonnolisesti ei ole stantardin mukaiset, niin joutuu yskimään taas euroja. Mutta saa mielenrauhaa, siksi humutusketjussa :D
Oviaukkoja en ala enää tähän aikaan vuodesta suurentamaan ja siinäkin tulis pieniä ongelmia, niin mieluummin näin. Pihla ja Tiivi oli ainoat mitkä vastasi tarjouspyyntöön. Ilmeisesti muilla menee liian hyvin.
Tonnin per reikä+asennus ja vanhat pois. 10v takuu työlle ja ovilla 15v vääntymättömyys takuu. Luonnollisesti asentajan vakuutukseen menee kaikki, kun jotain menee vituiksi. :evil:
Ja lisäääääää! Sauna lämpiää 70 asteeseen 20 minuutissa ja yhdellä pesällisellä. Ei huono.
Eikä tässä vielä kaikki! Nyt aletaan olla aika lähellä, että pilkon tuon mörkölaatikon sx350 75w ja DNA250 laatikoiksi. Molempiin tulee siis 6400mah lipo 90c (jatkuva) purkuvirralla. Laatikot alumiinia.
4 vuotta höyryillä :yeah:
Tuli tänään Squape R... squapet on kyllä kivoja tankkeja kun sai tämmösen tankkeja välttelevän taas käyttään tankkeja! :3
onnea!!! hyvät höyryt sinun kunniaksi :) [emoji317] [emoji122] [emoji106] [emoji111]
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Viisumi tuli postissa. ja vieläpä myönnettynä:eek:
Kulunut vuosi. Tällä päivällä tasan vuosi sitten ketjuvapotin ilokaasua odottaen esikoisen syntymistä kotkan keskussairaalassa. Siitä kuukausi ja jäi savukkeet/sikarit lopullisesti, kiitos siitä kuuluu näille digisavukkeille
Kanger Dripbox 160 + Velo 2 , sen kun truuttaa vähän lisää lientä bombulille ja antaa möyhyä. :wheee:
Piti sitten melkein viisi vuotta höyrytellä ennenkuin tuli ekaa kertaa sellanen WTF tunne että onpas mainio compo.:eek:
Lisättäköön edelliseen:
16kpl 30ml pulloa nestettä valmiina, 12 eri sekoitusta joista kaikki yllättävän maistuvia. Vielä puolisen litraa tekemättä jahka saa päätettyä mitä nuista tekee lisää varastoon.
Eli menolippu vain. :thumbup:
Paluulippu sitten ku nesteet alkaa loppumaan. :D
rispektit sinne! mulla on ollu aina unelma lähtee vaeltaa ja matkustaa mut asiat muuttu ku tuli perhe :) toki rokotukset pitää olla kunnossa. grand canyonilla haluisin käydä ainakin. pistäs sit jtn päivitystä matkailusta jos voit. kiva lukea ihmisten matkablogia
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Tänään tuli 3 vuotta täyteen pelkillä höyryillä
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Tänään tuli ss cci centtu ja sit vaporflaski jossa oli wrapit päällä, wrappien alla oli minttu modi :3
Niin ja sitten et flaskin myyjä oli niin joustava. :)
Kunnon hieronnan jälkeen se tunne kun olisit kännissä :blink::D. Tosiasia on että veri alkaa kiertämään päähänkin asti ja kusi lähtee sieltä pois :thumbup:.
Jaaha, loppuu kuukauden päästä tän työttömän munien kaivelut ainakin hetkeks. Tulin valituks koulutukseen. [emoji41]
4 kk koulua, 2 kk työharjoittelua ja jotain aakkosia lisää ajokorttiin
Täytyy ny koulua vähän käydä eka. Kattoo sit mikä on fiilis tuohon hommaan ja kuinka on töitä tarjolla. Lisäkirjaimet kortissa avaa kumminkin kovasti lisää mahdollisuuksia, ettei tarvittis enää jakarin puikkoihin lähtee.
Kuulemma joo aika massiivinen mesta sinne valmistumassa, velipoika sinne on ollu jokusen kuukauden betonia ajelemassa
Tasan neljä vuotta viimeisestä sätkästä ja höyryihin siirtymisestä:wheee:.
Setuppien teko on kivaa! Tänään tuli Serpent mini ja hetihän se piti testata; mukana tullut twisted kiinni ja pumpulit Tomassinon ohjeilla. Hyvin wikkaa. Saa nähdä miten kestää nesteet sisällä... Nyt odotellaan claptonia, odotukset on korkealla :)
Löytyi Nivel V3 chippi Svöemeston varastosta suht hyvään hintaan. :)
20 egee chippi, 13 eskoa postit eli jotain muutakin varmaan tulee tilattua...
Ei niin synkkää pilveä,että ei olisi hopea reunus. Pitkään tuskaillut kun tulot on romahtaneet entisistä yhdellä kolmanneksella vuositasolla,vaikkakin töissä edelleen normaalisti,niin verottaja muistaa taas joululahjalla. 1600 euroa palautusta. Toki pienempi kuin edellis vuonna,mutta näillä pikkuruisilla tuloilla ihan käypäinen summa.
4 vuotta höyryttelyä takana, tänään tuli selailtua vanhojaviestejä niin kyllä on tääkin homma paljon muuttunut