Tämä könsikäs ei valitettavasti oo homo, enkä mä nyt valehdellakaan viitti vaan teidän iloksi. :D
Printable View
Tämä könsikäs ei valitettavasti oo homo, enkä mä nyt valehdellakaan viitti vaan teidän iloksi. :D
höhö, lueskelin just aikasemmin tätä threadia ja meinasin sanoo jotain et on se helppoo kun asuu parisuhteessa miehen kanssa, nii ei tarvi noiden akkojen kans tapella kokoajan. :smoke:tosin yhtälailla niitä ongelmia miestenkin suhteissa on välillä, mut ehkä ne on vähän erilaisempia.
Eikös toinen aina ole se feministisempi? Tuossakin suhteessa.
itse ajattelen asiaa niin, että oli suhteessa olevat mitä sukupuolta tahansa, niin kyseessä kuitenkin on kaksi eri ihmistä ja ihmiset tuppaa olemaan monissa asioissa aika erilaisia ja siitähän niitä ongelmia yleensä syntyy. omassa suhteessa ei varsinaisesti mitään kompastuskiviä toistaiseksi ole ollut, mitä nyt jotain pientä ja nekin lähinnä jotain mielipide/ajatusmaailma eroavaisuuksia.
tarkoitatko feminiimisempää? meillä ei ainakaan kumpikaan ole feministi :laugh: voi toki olla, mutta ei välttämättä. monesti honppelit hakeutuu parisuhteeseen samanlaisen ihmisen kanssa mitä itse on. en tietenkään voi kaikkien puolesta puhua.
Kuukautiset hormoonimyrskyineen tosin eivät taida keikuttaa venettä?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja kaleppo
http://ginoraidy.files.wordpress.com...fjn1qmyyan.png
Mitäs sitten ku tulee paha riitä mies parilla, tappelut voi olla rajuja :D
Haha :lol:
Tämä ketju laajeni nyt hyvällä tavalla :thumbup:. AP Barole kyllä lähti siitä, että täällä miehet saavat avautua (hetero)parisuhteestaan. Pistäisin kuitenkin painon tuolle miesten avautumismahdollisuudelle. Oli kumppanin sukupuoli sitten mitä tahansa.
Kyllä mä tän nimenomaan miesten vuoroksi mielsin, enkä naisista valittamisketjuksi vaikka AP:sta sellanen kutina jäikin. Pitäis vissiin tämäkin joskus kattoa.
Itellähän ei tänne paljon annettavaa ole, koska elämä on niin kivaa ja hauskaa. Vaan mikähän tässäkin on, että kirjottelen selvinkinpäin samanlaista skeidaa kuin känniperjantaisinkin.
Täysin samaa mieltä kuiposen kanssa. Ihan yhtä lailla niitä ongelmia on homojen välisissäkin suhteissa. Toivottavasti tältä foorumilta ei löydy gay bashereita.
mä tulin vaan pyörähtämään vierailevana tähtenä, jatkakaa :wheee: eipä mullakaan kauheasti annettavaa tähän ketjuun ole jos tämän illan homokyselytunti päätyi tähän :cool:
Eikai tätä ketjua ole pelkästään itkemiseen tarkoitettu? Semmosta reipasta miehisen itsetunnon kohotusta myös tässä tasa-arvoistumassa maailmassa :thumbsup: Homostelijat on kanssa enämpi kuin tervetulleita, antaa hiukan perspektiiviä heterosuhteiden ongelmiin että onko se vaan naisissa vika vai parisuhteessa ylipäätänsä :thinking:
Nolo myöntää, mutta piti katsoa Googlesta mitä "gay basher" tarkoittaa... On täällä riitaa haastettu ties minkä tekosyyn varjolla. Toivottavasti ei jatkossa tämän(kään) :unsure:
En minä - eikä kai kukaan muukaan kaiketi - odottanut sinulta sen kummempaa "avautumista". Ajatukseni vain oli, että jatkossa tänne voi kirjoitella miehet ketjun aloitusideaa laajemmalla skaalalla :)
:thumbup:
Pitääköhän ulosantia alkaa parantamaan sillä keräilen väärinymmärryksiä jatkuvalla syötöllä. Tarkemmin mietittynä tainut olla mukana koko elämän. :esmoke:Vaan enpä tiedä jaksanko tehdä aiheesta ongelmaa.
Miesten vuorolla voi kuka tahansa ittensä mieheksi luokitteleva avautua mistä tahansa, vaikka alkuperäinen tarkoitus olikin siirtää tämä meidän ainainen nurina parisuhteesta pois ärsytysketjusta. ^^
Että eiku vaan. :D
Mikä on SOA S6?
Sonssien kuutonen on aika pitkälle jo kateltu ;)
Loppuun asti ;)
Kaikki jaksot 1-6?
Barolelle Thumbs up mut ei voi...Miesten vuoro puhua kaikkea miesten asioista ja ongelmista!.....;)
Kyllä se on noin vitusta. Kokeilin muuten sellaista että kävin olemassa matkoilla, "kotiin" palatessa palasi myös nukkumisvaikeudet ja ne perinteiset "voisit vaikka tiskata jajaja". Ei mene perille se että minulla on nyt joululoma vaan tulee sitä perinteistä "sä voisit vaik tehdä ensin X ja sitten Y, sit ehkä saat olla". Anteeksi mitä vittua?
Voitkin kuvitella tähän väliin mykkäkoulun, vihaisen mulkoilun ja jatkuvan häiriköinnin kun yritän tehdä opiskeluhommia tai vaikka hui kauhistus, pelata.
Teitä ei vaan ole tehty yhteen ja tuota sun naista ei luultavasti ole tehty kenellekkään miehelle jos pitää suhteesta tehdä noin vaikeaa toiselle osapuolelle.
Niin, tuo ei ole mikään monivalintakysymys. Vain yksi vaihtoehto. Kaikkein alistavinta mitä voi sanoa.
Itsellä vuokra-asuntoanomus sisällä aurinkoiseen kaupunkiin, liitteitä alan haalia kun vuosi vaihtuu. Eroanomuksia tulostettuna muttei vielä täytettynä. Aattelin että joulunajan vielä puren hammasta. Jos muka tulee yllätyksenä niin ihmettelen kyllä rouvan älynlahjoja, tölli päätetty jo myydä keväällä kun on nätimpää. Aikoja sitten sanoin että jos tästä pitää lähteä niin se on täydellinen epäonnistuminen ja lähden koko läänistä. Kaikki sanomiset muistetaan niin kai sitten tämäkin.
Pöh.. Ite vastaan tommosiin "kysymyksiin" vaan "en", jos ei jaksa/huvita. :D
Emäntä tekee sitten ite, tai jää sillä erää tekemättä. Ei se sen vaikeempaa ole. :p
Toki mökötystä tai valitusta voi tulla, mutta tulee kuitenkin joskus. :laugh:
Minä vastaan yleensä "En, mutta kai mää voin.", tai jos vähän vastahakosesti suostun on se vastaus "En, mutta kai se on pakko.", tai jos ei yksinkertasesti kiinnosta vittuakaan niin vastaus on yksinkertanen "En.". :D Mökötystä tai jotain vastaavaa siitä tottakai tulee, niinkun suunnilleen sadastakolmestatoista muustakin asiasta mutta minkäs teet...? :sneaky:
Joo, minkäs teet kun naisista kysymys.. Ne osaavat vain vedellä oikeista naruista ;) Saa olla tarkkana mitä suustaan päästää kun hanen lähellä.
Vähän päivitystä: toisessa kaupungissa on vetämässä asuntohakemus muutamassa firmassa, huomenna turvakieltoa hakemaan ja entiset huonekalut on pakattu muuttoavustajien toimesta odottamaan lähtöä.
Vielä kun jaksaisi odottaa.
Tiedättekö te sen fiiliksen ku Muijas sanoo että meen jouluks vanhemmille ja oon siel varmaan koko uudenvuoden (eka ihmettelin että miks ei mua pyydetty sinne)... sitte selviääkin että se on siel treffeillä jonkun toisen äijänkaa parhaillaan. X-( (älkää ottako muijaa joka on 10v nuorempi, niist ei oo muuta ku *******)
Olen sanaton, mutta ehkä parempi näin.
Öö... O_o
Itseasiassa joo, tiiän.
joo, tääläki, tavallaa. mutta kuulostaapa kyllä harvinaisen kusiselta tempulta...