Seuraavaksi odotellaan sitten sitä onnetonta postaamaan Rage-ketjuun Stealtcäppinsä jäämistä pois tilauksesta.:D
Printable View
Seuraavaksi odotellaan sitten sitä onnetonta postaamaan Rage-ketjuun Stealtcäppinsä jäämistä pois tilauksesta.:D
Tossa noita ny olis ja oon onnellisempi ku koskaan.. :) Harmi vaan että vasta yhdessä on magneetit napissa.
Kaikissa sisällä AW IMR 18490 + Kick!
http://img.tapatalk.com/559d3528-7767-4702.jpg
Vasemmalta oikealle:
#2798 + Ody V2 510 basella ja eGo-510 adapterilla collector tankissa kiinni.
#3188 + ZAU stealth capilla.
#2080 + Ody V2 GGTS basella.
Sangen halpaa, tossa taitaa olla yli tonni kuvassa?
Jos noita ylimääräisiä stealth capeja löytyy vielä joltain, niin ostan oikein mielelläni pois. Se Vanttilan 50 euroa on rehti hinta.
Kaksi GGTS:ää ja yksi Stealth cap saapui taloon. Hype: turhaa. SS Donin laatu on kaikin puolin parempaa kuin myös viimeistely, jopa Provarinkin laatu menee omissa silmissä tämän ohi. Vielä eilen selailin onnea tihkuen ZAG:a, mutta taitaa molemmat GGTS:t joutaa myyntiin. Jos joka päivä vaihtaa eri akkuja (18350-18650 välillä) ja oikeasti tarvitsee Kick:n, niin silloin tämä on ihan ok kapistus. Ite käytän pelkästään 18350 akkuja, niin tästä ei mulle ole mitään iloa. Sivunappi oli kiva, magneetilla voi olla kouluasteikolla jopa hyvä.
En muista herran nimeä, mutta YouTube arvostelussa joku sanoi GGTS:ää sveitsiläiseksi linkkuveitseksi: ei missään paras, mutta ei missään huonoinkaan. Itse allekirjoitan tämän väitteen.
Onko mhadollista että kohdallesi on sattunut kaksi epätavallisen keskinkertaisesti viimeisteltyä versiota?
Itse saattaisin olla halukas ostaja, jos päätät myydä pois, mutta rahatilanne...
ProVari minin voisin vaihdossa antaa, jos kiinnostaisi. Hyväkuntoinen ja takuuta 1v 5kk jäljellä. ::)
Täällä on jäänyt pohjacäpin putken puoleinen osa kiillottamatta. Harvinaisen vittumaisesti osuu silmään kokoajan!
Meinasin kanssa rupee huutelee sen stealh capin perään, mutta mitä mä sillä teen??? UFS ja Ody V1 tulossa... Ei siis tarvetta. Ehkä sitten lokakuussa vai milloin se oli, kun loput putket saapuu.
Toivottavasti nyt olisi noi kolme herkkua loppuviikosta hyppysissä...
Allekirjoitan tämän kyllä lähes kokonaan. GGTS on pirun hyvä vehje, varsinkin odyn kanssa. Laadullisesti tämä nyt ei kuitenkaan ole yhtään sen kummempi kuin vaikkapa provari. Ei tässä nyt mikään oikein anna "laadukasta" vaikutelmaa. En tarkoita etteikö tämä olisi hyvin ja laadukkaasti tehty, mutta kun tätä käyttää niin ei tule sitä wow-fiilistä mikä tulee esim preciseä käyttäessä. Hyvin tehty, hyvin toimiva modi mutta ei tämä nyt mikään jumalamodi ole.
Esim. kierteet on vaikkapa provarissa aivan yhtä hyvin ellei paremminkin tehty. Napista ei todellakaan uhku laatu, päinvastoin. Ainakin mulla toimii vähän niin ja näin ja vähän heiluukin halvanomaisesti. Toivottavasti magneetit korjais vähän asiaa. Nappia pitää lisäksi painaa vähän viistosti että ato tulittaa, muuten ei tapahdu mitään vaikka kuinka on kokeillu eri säätöjä.
Edelleenkin, ggts on upea modi joka on aivan upea kun mukana on ody+ggts base, mutta kaikki se hehkutus ennennäkemättömästä laadusta on aika fanipoikien bullshittiä. Kyllä tämä silti arsenaaliin jää ja toinen vastaava kombo todennäköisesti tulee :)
Katos vaan, reunat kiillottamatta.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Esa vuke
No viesti/kuva Imeolle ja saat uuden cäpin. :)
Tai sit cape clothilla tms. kiilto pintaan.
Heh.. en mä kehtaa enää kaikkea edes kuvata kerralla..Lainaus:
Alkuperäinen postaaja hesekiel
Taidan käydä laittamas yhden myyntiin, vaikka en oo kyl aivan varma maltanko.. :/
Perutaas noi nappipuheet, kickistä se oli kiinni. Vittu hädin tuskin käytetty kick ja paskana... Tulis nyt helvetti jokin kilpailija noillekkin markkinoille.
No joo, mutta Imeolla tahtoo nämä kestää luvattoman kauan.
Numero 3349 saapui tänään. Sivunappi vaatii vielä hieman totuttelemista, mutta opin jopa säätämään "näppäinlukonkin" kohdalleen.
Vähän tämä kickiä huutais mutta koitetaan pärjätä edes hetki ilman.
Imuvastuksen säätö tuntuu vähän viimeistelemättömältä jos oikeesti ~10% säätörenkaan liikeradasta vaikuttaa. Säätöalue on varmaan
parhaimmillaan tosi ilmavan aton/karton kanssa (?) mutta tuntuu että Odysseuksen kanssa menee vähän hukkaan.
Toinen outo seikka on se että osat on mitotettu niin että 18350 akulla vaatii teleskoopin väliin (collector tank + ody ggts base + odysseus)
vaikka tämänhän pitäisi olla se lyhyin mitta. Ehkä se menee sitten ilman teleskooppia jos Odysseuksessa on sisukalut ihan "huulilla"
ja liukuva + nasta pääsee ihan yläasentoonsa.
Stealth cäpin kanssa on kyllä loistava peli myös, tykkään varsinkin 350 kokosena.
Loppuyhteenvetona pitää todeta että hieno laite, en varmasti tule vaihtamaan pois, mutta en kyllä euroakaan yli 160e maksaisi tästä.
Suuremman vaikutuksen Odysseus teki muhun kun sain sen ekaa kertaa käteeni :esmoke:
Onkos kukaan saanut semmosta, missä ei olisi tuota lovettua aton rengasta, eli kuvien mukaan tuo olisi 801 varten ja 510/901 olisi sileä? Eipä näissä enään ole niitä reikiäkään tuossa keräilytankissa, joten lienee muuttuneet? Ennakkotilaus kuvissa kuitenkin näkyy olevan edelleen sileitä tarjolla ??? täytyy varmaan tilata messinkinen runkoputki Stealth pötkön rakennus aihioksi :)
Vääntäkää vielä kerran tyhmälle rautalangasta, joskus kun nyt vaan saan oman GGTS:n niin tarviinko tota Stealth cäppiä mihin vai en ollenkaan, aluksi olis suunnitelmissa laittaa penelope siihen nokalle, siis mihin tota Stealth cäppiä tarvitaan yleisesti?
Juu ny mä sen hokasin, kiittis :D
Uusimman erän GGTS ja vanha vierekkäin.
Uudessa, paskanen putki, kirskuvat kierteet ja klonksuva telescope.
PASKA.
En ole vaikuttunut. Hiukka jopa harmittaa että tuli diilattua vanhin GG jo vege, laatu ei ole enää sitä mitä ennen.
Niin noissa kaikissa taitaa käydä kun tuotantomäära kasvaa ni laatu kärsii. Tarttis jotain rasvaa varmaan hommata noihin kierteisiin. Joko se sun odysseus tulis tänää? :D
Myöhästyin eilen postista joten huomenna pitäs olla kourassa...
odotettavissa...kirskuvia kierteitä...paskaa keliä...vihasia asiakkaita..ja tavoittamaton valmistaja...?
Tänne saapui #2809 + Brassi Stealh Cap. jengat rahisee, mut eiköhän ne siitä tasaannu käytössä...
Eka Kick pohjainen ratkaisu itselleni ja sen verran muikea ja helppo vehje, et taitaa noi Provarit etc. vv härpäkkeet lähteä myyntiin.
Thanks Jalippo & LSVap tän hehkutuksesta (vaikka LSVap ei taida olla uuteen tyytyväinen)!
Nyt vaan tuolta Saksanmaan huutokaupasta Ody V2 ja base tälle.
Mukava kuulla että tyytyväisiä SSGGTS käyttäjiä löytyy lisää!
Valitettavaahan tuo on jos laatu heikkenee suosion myötä, mutta omiin uusiinkin yksilöihini olen oikein tyytyväinen.
Ei rahise tai lonksu. :) Vai onko mulla vaan jotkut sokeuttavat GG lasit päässä? :D
Löytyy niitä laadukkaampiakin, kuten Precise+, mutta mielestäni GG:n innovaatiot, käytännöllisyys ja vähintään riittävä laatu yhdessä on sellainen paketti jota mielellään käyttää niin arjessa kuin juhlassakin! <3
Ainoa asia mikä mua tällä hetkellä tässä häiritsee on toi jousi tuolla nappulassa. Tai pikemminkin ääni joka siitä tulee kun painaa nappia. Onneks siihen tulee korjaus magneettien myötä. Viitsisikö joku ottaa kuvan semmosesta setistä, missä on ggts 18350 akulla ja ody ggts basella? Ja vielä mitata sen samalla, et kuinka pitkä setti tosta tulee.
Eipä nuo kyllä mullakaan mitenkään erikoisesti kierteet rahise eikä hölsky mikään muu kuin neste tankissa. Olen ainakin tyytyväinen laitteeseen jo pelkästään sen muunneltavuuden takia. Vertaista laitetta taitaa saada hakea kaukaa jolla pystyy samat kombot tekemään, vai onko noita muitakin.
En usko että omalla kohdalla tämä jää viimeiseksi GGTS tuotteeksi. Sen verran tykkään vehkeestä.
http://i386.photobucket.com/albums/o...ED9F2AF9D2.jpg
:D Joo ei ole Odyy, mutta base sentään löytyy. Kuvassa näkyy tuo pohjacäpin viimeistely
Tänään tuli mullekkin postissa GGTS, ja kyllä se vaan on nätti. Oma laitos oli täysin puhdas ja virheetön, ei minkäänlaista vinkunaa kierteissä taikka paskaa putkissa.
Harmi vaan että jää tuo collector tank ihan turhaksi kun ei genesisten jälkeen voisi drippailu vähempää kiinnostaa.
Nyt vaan jostain stealth cäppiä metsästämään _
Rauhallisen tutkinnan jälkeen ainut rahiseva kierreosuus on tuossa kuparisessa Stealth Capissä.
Aivan loistokapistus!!!
Ei tuo Collector Tank ole aivan täysin turha Penelopen kanssa. Kun GGTS:n yläcapin (Draw Lid) ottaa pois, Penelope kiertyy 510-eGo-sovittimen kanssa suhtkoht tiukasti kiinni collector tankkiin. Tällöin imuvastusta voi jonkin verran säätää Control Ringillä. Varmaankaan tätä ei ole suoranaisesti suunniteltu näin, ja esim. Odyn kanssa imuvastuksen säätö toimii kaiketi vielä paremmin.
Collectortank on koko GGTS turhin ominaisuuss, se on suunniteltu ehkä vähän oikukkaille vuoden takaisille atoille? Nykyisellään sen vois kuopata ihan turhana. Onhan se pirun hienon näköinen, mutta mitään virkaa ei sillä ole! Sama juttu kuin UFS, hieno idea mutta turhake! Mä en kertakaikkiaan keksi yhtään syytä, laitaa rahaa johonkin joka toimii huonommin kuin se alkuperäinen toimiva asia? Sorry, gyes and girls mut näin se on Olenko tyytyväinen Imeon tuotteeseen? Tottakai olen, noh pari juttua on mistä hänen kanssaan keskustellaan, mutta uskon että nämä järjestyy ;)
No, sano suoraan liioittelinko? Kyllähän tämä oli aikoinaan THE putki! Mitäs nyt? Kaikki käärii jotain tööttiiä ja hinnat noousee, vedetään jotain Genisis hypeä, joka on täyttä paskaa! Jos niistä joku saa jonkun saatanan mallin joskus valmiiksi, niin kaikki juoksee perässä, niinkuin se olisi joku totuus? GG, nappi ja monet muut asiat hohhoijaa.....Pidänkö, PIDÄN! Ulkonäöllisesti varmaan paras putki, laadullisesti? Ei todellakaan! Tiedän jo valmiiksi, ettei tämä ERA ole mitään erikoista, mitä en 5€ sais oikeasta kaupasta, mutta jos se toimii yhtähyvin kuin mikä tahansa 5€ atty, niin pidän sen, koska se on esteettisesti vitu....hieno ja sen on tehnyt joku muu kuin liukuhihna! Enkä usko, että sitä kukaan lunastaa 300€ täss maassa ;)
Ehkä hieman liioittelit, mutta ei tarvitse sentään hikeentyä :D. Ei Collector Tank toki mikään GGTS:n käytön elinehto ole, mutta ihan mukavaa virkaa se kyllä toimittaa, ainakin joissakin kombinaatioissa.
Ulkonäköseikat sikseen, mutta imuvastuksen säätö on mielestäni erittäin toimiva juttu, jopa ihan Penelopen kanssa. Odyn kanssa tilanne lienee vielä parempi, jos muiden käyttäjäkokemuksiin on uskomista (itselläni Odya ei toistaiseksi ole, joten myöskään omakohtaisia kokemuksia tästä jälkimmäisestä ei ole). Ja, myös Penelopen ja Collector Tankin suhde saattaa parantua entisestään, jos ja kun Imeo kerkeää joskus pistää Penelopen GGTS-baset tuotantoon.