Sivu 18 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8141516171819202122 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 522

Aihe: Wismec Reuleaux DNA200 / RX200(S) / RX75 / RX2/3

  1. #341
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    3Fvapella näytti olevan ässä versio pyöreesti 44 dollaria, joku onnekas saa sen ilmaiseksi jos ennakkotilaa ja onnetar suosii.
    Näitä on kohta 3

     
     
  2. #342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Casull Näytä viesti
    Näitä on kohta 3
    Jos haluat vähemmäksi ja hinta on sopiva niin voin vähentää

     
     
  3. #343
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    EN!

    Alunperin ostin DNA-mallin, sitte RX200:n arkilaitteeksi, sitten sille varakoneen ja nyt tuon isonäyttöisen.

    Helvetti, näitähän on sitten jo kohta neljä!

    Uteliaille tiedoksi:
    Ei, se ei satu ollenkaan kun järki lähtee...

     
     
  4. #344
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2016
    Viestit
    2
    Mistä vois tilata teipit.alkaa olla kulumisien jälkiä.

     
     
  5. #345
    Mua himottas toi isonäyttöinen kans. Nää kolmeakkuset siitä parempia ku kestää akku pitempää ku ajaa isoilla tehoilla. Ei toi pahanhintanen oo pitää pistää tilaukseen kuhan pre orderit loppuu ja on saatavilla.
    Imagination is the most important thing the human mind has

     
     
  6. #346
    Höyryttelijä KIUKKISKO's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    52
    Nyt on tulossa pienempi yksiakkuinen versio kyseisestä vehkeestä. https://www.fasttech.com/products/30...-tc-vw-apv-box

    Tässä versiossahan on kopioitu tulitus "nappi" ja sen lukitus suoraan Itikku 100 TC:stä. ( josta henkilöhohtaisesti tykkään kovasti )

     
     
  7. #347
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Nivala
    Viestit
    209
    Pitäsköhän...?

    (Tuo 100w i-tikku on kyllä kieltämättä aika miellyttävä tuttavuus)

     
     
  8. #348
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vapepete Näytä viesti
    Mistä vois tilata teipit.alkaa olla kulumisien jälkiä.
    Tuolla ainakin: https://kauppa.vape-reseptit.fi/tuote/moditarrat/

     
     
  9. #349
    Höyryttelijä JMP's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    25
    Nyt isolla näytöllä (ennakkotilaus) n.35€ Koodilla: Eosrew


    WISMEC Reuleaux RX200S 200W TC Box Mod - SILVER

    WISMEC Reuleaux RX200S 200W TC Box Mod-44.71 and Free Shipping| GearBest.com

     
     
  10. #350
    Höyryttelijä Kk85's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    65
    Kyllä mulla jää akkukansi aavistuksen rakoselleen tässä isonäyttösessäkin.. Akkuina VTC5A.


     
     
  11. #351
    Mulla käytössä myös vtc5 akut ja ei kyllä jää mitää rakoa
    Imagination is the most important thing the human mind has

     
     
  12. #352
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    5A on 0,1mm paksumpi kuin 5:n.
    Mulla ei mahdu joka meksuun noi A:t.

     
     
  13. #353
    Höyryttelijä Kk85's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    65
    Vaikka ajatuksella asettelin 200s:n nuo akut niin silti kansi jää lonksumaan.. Pittää koittaa nelosilla miten ne istuu..

     
     
  14. #354
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71

    wismec rx 200 kysymyksiä.

    Laitteena siis tuo 200rx ja siinä päällä subtank mini. Subtank heiluu ku mummon hammas...onko normaalia ja miten saa loppumaan? Eka yön oli latauksessa siitä USB pistokkeesta ja ei ollu aamullakaan vielä täynnä. Onko siis reilusti hitaampi ladata tuota kautta? Laturina mulla on telakka mihin saa vaan 2 akkua ja on kyllä hidas lataus tuossakin. Monta tuntia akun lataaminen laturissa vie?

     
     
  15. #355
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Eikös tälle vehkeelle ole jo oma ketju?!
    Ja mulla vie LG pökäleiden lataus reilu pari tuntia 1000mA:lla. Toi usb on lähinnä päivityksiä ja äärimmäistä hätätilannetta varten mun mielestä.

     
     
  16. #356
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Uurainen
    Viestit
    71
    En tiedä tästä ketjujen viidakosta, että onko jollain samoja ongelmia. Mulla kahden akun lataus ottaa ainakin 4 tuntia.

     
     
  17. #357
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,079
    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    En tiedä tästä ketjujen viidakosta, että onko jollain samoja ongelmia. Mulla kahden akun lataus ottaa ainakin 4 tuntia.
    Mulla menee n. 5 tuntia LG:n pökäleisiin Nitecore D2 laturilla. Tuo on kaiketi vain 500 mA laturi.... Hommaa tehokkaampi laturi

     
     
  18. #358
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Kauhajoki
    Viestit
    116
    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Laitteena siis tuo 200rx ja siinä päällä subtank mini. Subtank heiluu ku mummon hammas...onko normaalia ja miten saa loppumaan? Eka yön oli latauksessa siitä USB pistokkeesta ja ei ollu aamullakaan vielä täynnä. Onko siis reilusti hitaampi ladata tuota kautta? Laturina mulla on telakka mihin saa vaan 2 akkua ja on kyllä hidas lataus tuossakin. Monta tuntia akun lataaminen laturissa vie?
    Kannattaisi ehkä hankkia lisää akkuja sekä 4paikkanen laturi niin olis aina toinen tripla latauksessa/täynnä ja toinen käytössä leikkaa vaikka jostain käyntikortista 22mm ympyrä ja tee siihen keskelle n. 8mm reikä ja tuki se aton ja modin väliin pitäis auttaa siihen heilumiseen..

     
     
  19. #359
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    En tiedä tästä ketjujen viidakosta, että onko jollain samoja ongelmia. Mulla kahden akun lataus ottaa ainakin 4 tuntia.
    En silti ymmärrä miksi aloitit oman ketjun ja lisäät sitä ketjujen sekavaa viidakkoa, mistä mainitsit? "Wismec rx" olis riittänyt hakuun niin olis löytyny oikee ketju mihin olisit voinut kysymyksesi laittaa.

     
     
  20. #360
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja miimoi Näytä viesti
    Laitteena siis tuo 200rx ja siinä päällä subtank mini. Subtank heiluu ku mummon hammas...onko normaalia ja miten saa loppumaan? Eka yön oli latauksessa siitä USB pistokkeesta ja ei ollu aamullakaan vielä täynnä. Onko siis reilusti hitaampi ladata tuota kautta? Laturina mulla on telakka mihin saa vaan 2 akkua ja on kyllä hidas lataus tuossakin. Monta tuntia akun lataaminen laturissa vie?
    Ilmeisesti sun subtankki ei mene pohjaan asti siinä RX:n 510-liittimessä. Tuollainen pahvi/muoviprikka sinne väliin niin homma hoidossa. Omat subit menee molemmat kyllä RX:n nokkaan ihan huojumatta, joten kannattaa hieman koettaa katsella onko vika mahdollisesti sitten itse laitteessa.

    Muistaakseni Wismec ei itsekkään suositellut sitä usb-latausta RX:lle, joten kannattaa hommata kunnollinen erillinen akkulaturi.
    Latausaikahan riippuu täysin akun varaustilasta, kapasiteetista ja latausvirrasta. Periaatteessa 1000mAh akku on täynnä tunnissa 1A:n latausvirralla, mutta eihän Li-Ion akkua milloinkaan aloiteta lataamaan nollasta ja toisaalta akun latausvirta pienenee aina kun lähestytäään maksimia kennojännitettä (4.2V).
    Viimeksi muokannut jorpakko; 03.06.16 kello 13:02. Syy: typo

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •