Sivu 73 / 102 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 236369707172737475767783 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,441 - 1,460 / 2030

Aihe: Vamo

  1. #1441
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    varkaus
    Viestit
    62
    no nyt vasenta nappulaa pohjassa pidettynä tuli lukemaan output rms,eli kai sitten siinäfiksuja noi kinukit

     
     
  2. #1442
    Höyrypää Dehumanized's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pekka81 Näytä viesti
    no nyt vasenta nappulaa pohjassa pidettynä tuli lukemaan output rms,eli kai sitten siinäfiksuja noi kinukit
    Siinähän se on

     
     
  3. #1443
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Porukalla hyviä ideoita mitä tekisi lähes loppuunajetulle Vamolle? 510-liitin jo löysä, tulitusnappi kettuilee ja modi sammuu vähän väliä itsekseen Black Chrome -pinnoite jo aivan järkyttävän näköinen.

    Oisko tuo miten vaikea purkaa ja sijoittaa elektroniikka vaikka boksiin uuden 510-liittimen ja tulitusnapin kera? Josko tuosta nyt vaikka saisi vielä hätävarapelin. Nyt toiminut lähinnä ohmimittarina ja siinäkin toimii huonosti löystyneen 510-liittimen takia.
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  4. #1444
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    77
    tuli vamo postissa eilen ja siinä on tuo päässä oleva kierre osa vino. kaikki siis mitä siihen kiinni laittaa nii asettuu ärsyttävästi vinoon. onko tämmöset takuuhommia vai kävikö paska mäihä ja ei voi mitään?

     
     
  5. #1445
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Riippuu varmaan siitä mistä olet vamon ostanu. Jos kyseessä on v2 niin todennäköisesti sieltä on vaan kierossa capin sisässä laippa missä liitin istuu. Käytännössä pitää se cappi ottaa kokonaan auki että sen laipan saa istumaan suoraan.

     
     
  6. #1446
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    77
    puffilta ostettu ja v5 kyseessä

     
     
  7. #1447
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    77
    lisäkysymys: kun säädän watteja niin voltit on tippunu aina 3.0 vaikka oisin säätäny ne ennen wattien säätöä johonkin muuhun... enkö vain osaa vai mitä pirua?

     
     
  8. #1448
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Anna olla ne voltit, älä koske niihin ollenkaan. Et sinä voi käyttää molempia tiloja yhtä aikaa, se on joko voltit tai watit.

     
     
  9. #1449
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    77
    aivan... kiitos. tyhmänä kyselen

     
     
  10. #1450
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Jotenkin tuli semmonen bon voyage-fiilis (kuten Nykänen sanoisi)..


     
     
  11. #1451
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Et sinä voi käyttää molempia tiloja yhtä aikaa, se on joko voltit tai watit.
    Jännä, kun tää on näköjään monille aloittelijoille aika epäselvää. Tosin, niin oli mullekkin, ennen kun revin netistä tietoa.

    V5 skulaa hyvin, eipä ole sanonut putoiluista (mun sähläyksestä siis) mitään. Kerran tosin sammui 18650-akkua käytettäessä, taisi akku päästä heilahtamaan vähän. Venyttelin pohjacapin jousta aavistuksen pidemmäksi, eipä ole tehnyt samaa uudestaan.

     
     
  12. #1452
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    77
    joo kyllä tämä on alkuun melko tiheän tuntunen viidakko.

     
     
  13. #1453
    Käyttääkö kaikki vallan noita "kotimaisia" voltteja vamossa? Ku itte oon tullu siihe tulokseen että saan paljon enempi höyryä noilla kiinan volteilla ja jotenkin muutenkin tuntus oleva sitä potkua enempi, ILMAN että alkais käry maistua.

    iteltä löytyy vamo V2 mustakromi systeemi. (nykyään jo se musta lähes kuluneena)


    edit: sen verta edittiä että haastan kokeilemaan niitä kiinan voltteja . itellä protank 3... 2 ohmin vastuksella ja koneeseen lykkään 9.5w. Ei o parempaa asetusta löytyny

     
     
  14. #1454
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja samess Näytä viesti
    tuli vamo postissa eilen ja siinä on tuo päässä oleva kierre osa vino. kaikki siis mitä siihen kiinni laittaa nii asettuu ärsyttävästi vinoon. onko tämmöset takuuhommia vai kävikö paska mäihä ja ei voi mitään?
    Mulle tuli nyt VAMO V5 ( harjattu teräs ) puffilta..... mulla on siinä koko yläosa vinossa ei pelkät kierteet. Kyllä mun mielestä liikkeen/vamistajan pitäis vaihtaa tuote uuteen. Puff ei vastannut suoraan mitään kun ehdotin tuotteen vaihtamista uuteen.... ehdottivat vain pakettia laipattomia Bogeja hyvitykseksi Mielummin ottaisin kuitekin suoran vamon kuin laipattomat bogit Kyllä tämmösessä on valmistajalla se vastuu....
    ei liikkeellä..... siis miksi tuotetta ei siis vaihdettaisi

     
     
  15. #1455
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    77
    ite kyselin kans asiasta ja käskivät mun lähettää tuotteen takas ja pahottelivat, mutta jätin lähettämättä ku tää on sillee sopivasti vinossa suuhun päin ku ottaa pro tankista imuja ja omaperäinen kaiken lisäksi summa summarum eli oisivat varmaan laittaneet uuden tilalle...

     
     
  16. #1456
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    6
    Ehdotan tuossa vielä sitä vaihtoa...itse haluan kyllä suoran laitteen... mutta..mutta... jos niillä ei ookkan ko noita kierjoja vamoja .
    Tuossa hyvä juttu sun pro tankin atomisoijan puhdistukseen Protank Update and Atomizer Cleaning | Computer Technician - PC Repair Software |Foolish IT LLC

     
     
  17. #1457
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Olipas urakka lukea koko ketju läpi, mutta eipähän jääny kysyttävää. Ens viikon alkupuolella pitäis V2 saapua. Innostus hankkimiseen löytyi kun ei tuo Protank 3 minun tarpeisiini riittävästi höyryä eGo-patterilla.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  18. #1458
    Tilasin Vamon kans tänään, kehuttu laite ja todennäköisesti syystä. Pitää tsekkailla päihittääkö Lambo nelosen (no, todellinen syy taitaa olla ostomiinaan kävely)

    Katotaan, josko tämän käteen saa.
    Pikkironkeloija


     
     
  19. #1459
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    6
    Nyt sain sähköpostin Puffilta jossa luki näin: "noita on jouduttu muutama liimaamaan, varsinkin jos on ollut painava ato päässä. Prässätty yläkansi saattaa nitkahtaa. Lähetä se meille niin liimaamme sen jotta pysyy.""
    Eli minulle ei edes ehdotettu laitteen vaihtamista uuteen. En ymmärrä miksi liike ei rupea vaihtamaan laitetta, vaikka kyseessä on selvä valmistusvirhe, jonka pitäisi valmistajan ehdottomasti korvata. Ehdotetaan liikkeestä jotkain uuden laitteen liimausta, jonka voi tehdä vain, jos koko yläosan rikkoo ja sitten liimaa. En ollut käyttäny koko laitetta, kun huomasin tuon, että yläosa oli kiero. Sen jälkeen olen vain kokeillut kahdesti tuota kanger evodin clearomisaattoria siihen. Ei jaksais kyllä tämmöstä vääntöä näin selvän asian takia. Taidan luovuttaa.... ei jaksa...pää repee... imetään sitten kieroa vehjettä

     
     
  20. #1460
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    6
    Koko yläkansi ja se liitin vinossa.... mutta..mutta.. päätin tuossa, että annan asian olla.... ei jaksa tämmöseen enemmän kuluttaa aikaa, kun on täkeempiäkin asioita mietittävänä, kun joku kiero modi...elämä on liian lyhyt tämmösten asioiden märehtimiseen
    Kosmeettista tuo vain on... muuten modi toimii varmasti moitteettomasti

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •