Sivu 25 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15212223242526 ViimeinenViimeinen
Tulokset 481 - 500 / 507

Aihe: Aloittelijan ensitunnelmat

  1. #481
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JVP Näytä viesti
    Miksi en muuten saa aloitettua omaa ketjua tänne? Tai en edes löydä nappia mistä voisin sellaisen aloittaa?
    Ei noobeille
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  2. #482
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JVP Näytä viesti
    Miksi en muuten saa aloitettua omaa ketjua tänne? Tai en edes löydä nappia mistä voisin sellaisen aloittaa?
    http://www.e-savuke.com/vb/e-savuke-...joitukset.html

     
     
  3. #483
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petsku89 Näytä viesti
    Korkki auki on tuulettamista. Käytetään yleisesti sillon kun halutaan "parfyymin" maku pois nesteestä.

    Korkki kiinni on kypsyttelyä jolla haetaan makujen "tasoittumista".

    Tapa jota ite käytän on: Kokkailun jälkeen ravistelu->maistelu->jos hyvää, niin käyttöön, jos ei niin viikoks pöydälle korkki kiinni jokapäivä kuitenkin ravistaen ->Jos ei muutosta parempaan niin viemäriin, jos taas muutosta tapahtunut, niin sit käyttöön tai toiseks viikoks kypsymään.

    Tuuletteluita sillon harvoin kun tarvii, nii ne hoituu ravistelujen jälkeen kun "pumppaa" vaan uudet ilmat pulloon.
    Olenkos minä siis vaan hävittänyt makuja turhaan taivaan tuuliin kun oon pitänyt korkit auki pari viikkoa aina..? Damn... Makuna esim. lempeä RY4 double. Tämänköhän takia maku tuntuu ehkä hieman laimealta vaikka olen laittanut tiivaria sen verran kuin keskimäärin suositellaan...

     
     
  4. #484
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Olenkos minä siis vaan hävittänyt makuja turhaan taivaan tuuliin kun oon pitänyt korkit auki pari viikkoa aina..? Damn... Makuna esim. lempeä RY4 double.
    Hyvinkin luultavasti joo. Tee ihmeessä jos jaksat pieni testierä toinen tuulettelulla ja toinen ilman. Sillähän se selvii.

    Minä en tuossa RY4D oo ainakaan kaivannu tuuletteluja...

     
     
  5. #485
    Höyrähtänyt moog67's Avatar

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Sastamala
    Viestit
    22
    Tilaamani tuotteet ssapuivat tontille toissapäivänä. 70/30 VG/PG 12 mg pohjaneste ja PA RY4 Double-maku. Tein sekoituksen 90ml/10ml.
    En enään voinut olla kokeilematta. Siis tänään.
    Toimii.
    Mopollani (laitteellani) jo nyt maut kohdallaan...kiitos vinkistä.

    Rouva, sekakäyttäjä, analogisia ja höyryttelyä, pitää myös mausta.
    Itselleni tuo 70/30-tuntuma on jotenkin vieras, onkohan se nyt se "kurkkutuntuma" kun vaan tuntuu niin mitättömälle...taidan seuraavan isomman sekoituksen tehdä 50/50-pohjalta. Tuota 70/30 kun ei oikein tahdo "tuntea".
    Mutta maku on hyvä. Miellyttävä ja täyteläinen. Täydet pinnat siitä. On mun maku, ehdottomasti.
    Nyt on käytössä sekä tuo "Vihreä Mallu", että oma sekoite, käytän niitä ehkä 50/50 periaatteella, kahdella eri tankilla ja homma hallussa. Komeita kumpupilviä lähtee tuolla uudella kamalla. Visuaalisesti palkitsevaa, mutta periaate oli kuitenkin lopettaa analogiset. Ja loppuhan tuo on jo ollutkin. Tulee olemaankin. Puoli bonuspistettä pilvistä.

    Kaikki siis hyvin, ei minkäänlaisia vaikeuksia edelleenkään. Makuaisti totaalisiseti parantunut, joka päivä löytyy uusia makuja. Puhumattakaan kaikista uusista hajuista, hyvistä tai pahoista...jopa kokonaan uusista!

    Elämäni viisain päätös kokeilla sähkösavuketta. 100 eri tapaa kokeiltu aiemmin, turhaan. Nyt loppui ekoihin höyryihin. Kiitos kaikille myötäeläneille ja avuksi olleille!

    P.S. Tämä on "Aloittelijan ensitunnelmat"-ketju...missä menee aloittelijan ja kokeneemman käyttäjän raja?

    P.S.P.S. Mamma pyysi muita hyviä makusuosituksia tyyliin RY4 Double, eli mietoja mutta täyteläisiä makuja...ei makeita, vaan täyteläisiä... Saa siis suositella.
    Aloitin tupakoinnin vuonna 1976. Poltin 2-3 askia päivässä viimeiset 20 vuotta.
    Tilasin höyryttelytarvikkeet. Vaihdoin suoraan höyryttelyyn ja tässä mennään:

     
     
  6. #486
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moog67 Näytä viesti
    P.S.P.S. Mamma pyysi muita hyviä makusuosituksia tyyliin RY4 Double, eli mietoja mutta täyteläisiä makuja...ei makeita, vaan täyteläisiä... Saa siis suositella.
    Mulle maistuu tää paremmin kuin tuplaryynänen
    Special RY4 by defuncta | VapeTalo.com

     
     
  7. #487
    Höyrähtänyt moog67's Avatar

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Sastamala
    Viestit
    22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulle maistuu tää paremmin kuin tuplaryynänen
    Special RY4 by defuncta | VapeTalo.com
    Kerro lisää, mikä ero?
    Ja tuo linkki ei aukaise ainakaan tällä koneella mitään muuta kun tyhjän sivun
    Aloitin tupakoinnin vuonna 1976. Poltin 2-3 askia päivässä viimeiset 20 vuotta.
    Tilasin höyryttelytarvikkeet. Vaihdoin suoraan höyryttelyyn ja tässä mennään:

     
     
  8. #488
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moog67 Näytä viesti
    Kerro lisää, mikä ero?
    Ja tuo linkki ei aukaise ainakaan tällä koneella mitään muuta kun tyhjän sivun
    En mä pysty sanomaan mikä ero
    Mulla on ns. tuohisuu, mut defun ryynänen vaan maistuu paremmalta. Makuasia tämäkin, joku ei tykkää ja toinen taas tykkää, kokeile
    Linkistä en osaa sanoa, mulla toimii hyvin. vapetalo.com-->Makutiivisteet-->Special tiivisteet-->Special RY4

     
     
  9. #489
    Höyrähtänyt moog67's Avatar

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Sastamala
    Viestit
    22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    En mä pysty sanomaan mikä ero
    Mulla on ns. tuohisuu, mut defun ryynänen vaan maistuu paremmalta. Makuasia tämäkin, joku ei tykkää ja toinen taas tykkää, kokeile
    Linkistä en osaa sanoa, mulla toimii hyvin. vapetalo.com-->Makutiivisteet-->Special tiivisteet-->Special RY4
    Juu, eihän tuo vaadi muuta kun kokeilun
    Lähinnä sitä eroavaisuutta jahtaan, eihän sitä makua pysty kunnolla kuvailemaan. Menisi muuten viininmaistelupelleilykuvailuksi...
    Aloitin tupakoinnin vuonna 1976. Poltin 2-3 askia päivässä viimeiset 20 vuotta.
    Tilasin höyryttelytarvikkeet. Vaihdoin suoraan höyryttelyyn ja tässä mennään:

     
     
  10. #490
    Höyrähtänyt moog67's Avatar

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Sastamala
    Viestit
    22
    Onkos jollakin muuten suositella piippumallin modia. Itse kun tuota piiputtelua varsinkin kalastaessa ja wanhalla matkamersullamme ajellessa olen tupannut harrastamaan ja se edelleen istuisi hyvin käteen ja karvaiseen, parrakkaaseen siis, flanellipaita-maastopuku-lierihattu-ulkomuotoon...

    Kirkkaan, lämpimän kesäyön kalareissut kun on tuossa aivan nurkan takana luuramassa..Jallunmakuisina...
    Aloitin tupakoinnin vuonna 1976. Poltin 2-3 askia päivässä viimeiset 20 vuotta.
    Tilasin höyryttelytarvikkeet. Vaihdoin suoraan höyryttelyyn ja tässä mennään:

     
     
  11. #491
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moog67 Näytä viesti
    Onkos jollakin muuten suositella piippumallin modia. Itse kun tuota piiputtelua varsinkin kalastaessa ja wanhalla matkamersullamme ajellessa olen tupannut harrastamaan ja se edelleen istuisi hyvin käteen ja karvaiseen, parrakkaaseen siis, flanellipaita-maastopuku-lierihattu-ulkomuotoon...

    Kirkkaan, lämpimän kesäyön kalareissut kun on tuossa aivan nurkan takana luuramassa..Jallunmakuisina...
    Joyetech Elitar 75W mod-kit teho-/lämpösäädettävä
    Tai
    SMOK Guardian SubKit 40W MOD-Kit Helmet Nano
    Tämän nokkaan Urdun ehdotuksen mukaan vaihtoehtosesti Kayfun Mini V3:n jollain ~1.5ohm setupilla, niin pitäs akkukestokin olla kohtuullinen.

     
     
  12. #492
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulle maistuu tää paremmin kuin tuplaryynänen
    Special RY4 by defuncta | VapeTalo.com
    Mä käytän tuplaryynästä vain sen takia että se on mun mahdottoman herkälle kurkulle hieman ystävällisempi kuin defuncta.

     
     
  13. #493
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä käytän tuplaryynästä vain sen takia että se on mun mahdottoman herkälle kurkulle hieman ystävällisempi kuin defuncta.
    Jos RY4:stä tai RY4 Doublesta:stä tykkää, niin kannattaa kokeilla myös Flavourartin BYO Nutzillaa! Kannattaa vaan muistaa, että 3% riittää paremmin kuin hyvin yleisen 10% sijaan. Riittoisaa tavaraa ja sopii myös moniin sekoituksiin.
    .

     
     
  14. #494
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    Jos RY4:stä tai RY4 Doublesta:stä tykkää, niin kannattaa kokeilla myös Flavourartin BYO Nutzillaa! Kannattaa vaan muistaa, että 3% riittää paremmin kuin hyvin yleisen 10% sijaan. Riittoisaa tavaraa ja sopii myös moniin sekoituksiin.
    .
    Mä en nyt löytänyt tuota BYO:ta mistään (oli loppu sieltä mistä löysin)..? Jos löydät linkin mulle josta voisin tilata niin olisin kiitollinen

     
     
  15. #495
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä en nyt löytänyt tuota BYO:ta mistään (oli loppu sieltä mistä löysin)..? Jos löydät linkin mulle josta voisin tilata niin olisin kiitollinen
    Tällä hetkellä ei tietääkseni saa suomesta mistään muualta kuin FlavourGuys:ilta ja sieltäkin on nyt loppu, mutta lupasivat, että tulossa on: https://www.flavourguys.fi/tuote/byo-nutzilla/

    p.s. Ensimmäiset 10 pulloa varattu mulle

    Edit: kommentti tiedusteluun: Koska tulossa täydennystä BYO Nutzilla varastosaldoihin?

     
     
  16. #496
    Höyrykonkari mikagee's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    354
    Aiempien lisäksi voi testailla Inaweran Vanilla for pipea.

     
     
  17. #497
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä en nyt löytänyt tuota BYO:ta mistään (oli loppu sieltä mistä löysin)..? Jos löydät linkin mulle josta voisin tilata niin olisin kiitollinen
    Laita viestiä ni nakkaan sulle testeriä
    Laitetaanko Nutzi , BYO + SoHo kombo suoraan ?

     
     
  18. #498
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mikagee Näytä viesti
    Aiempien lisäksi voi testailla Inaweran Vanilla for pipea.
    En ole koskaan kokeillu noita tuhkismakuja mutta tätä vois joku päivä kokeilla, ihan mielenkiinnosta.
    Mites on löytyykö rommi- tai wiskitupakkaa? Sellaista mitä vois imutella vähän pidempäänkin kuin tankillisen.

     
     
  19. #499
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hande Näytä viesti
    Tällä hetkellä ei tietääkseni saa suomesta mistään muualta kuin FlavourGuys:ilta ja sieltäkin on nyt loppu, mutta lupasivat, että tulossa on: https://www.flavourguys.fi/tuote/byo-nutzilla/



    Edit: kommentti tiedusteluun: Koska tulossa täydennystä BYO Nutzilla varastosaldoihin?
    No ota mulle samalla viisi Sellaisia 10ml puteleita siis...

     
     
  20. #500
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    No ota mulle samalla viisi Sellaisia 10ml puteleita siis...
    Vinkki kolme
    Jos isompi määrä kiinnostaa jotakuta noita FA myrkkyjä suosittelen tätä pajaa
    http://www.flavourart.co.uk/tobacco-flavourings.html

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •