Sivu 202 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 102152192198199200201202203204205206212252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4,021 - 4,040 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

  1. #4021
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    hurahdin pitkästä aikaa pelaamiseen kun löysin tuommoiset pelit kuin Spelunky ja Binding of Isaac Rebirth. Spelunkyssa tuli just 1000 kuolemaan täyteen ja Helvetti on vieläkin saavuttamatta! Mutta vielä jaksaa yrittää. Upeita pelejä molemmat.

    Noiden jälkeen pelattavana olisi vielä ainakin Rogue Legacy ja Vagante jotka vaikuttavat myös todella mielenkiintoisilta.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  2. #4022
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    Battlefield Hardline ostettu ja pari tuntia pelaamista takana. Varsin asiallinen peli jos tykkää tuosta genrestä.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  3. #4023
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    En malttanut, kävin kanssa äsken hakemassa gigantista Hardlinen. Pääsee vasta 20.00 jälkeen tosin rökittämään.
    Viimeksi muokannut Temonen; 19.03.15 kello 15:14.

     
     
  4. #4024
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Cities: Skylines
    Aivan mahtava. Ei tuosta muuta oikein voi sanoa. Pitää varoa ettei tuohon jää koukkuun.
    TB:n WTF is videota odotellessa, kiinnostaa kuulla mikä hänen mielipiteensä on. quill18 tekemiä videoita on myös tullut katsottua Youtubesta, ja niitäkin on vain "muutama".
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  5. #4025
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Koukuttaa ihan perkeleesti tuo Cities. Liikenteestä pitäis vaan saada fiksumpi tuossa. Tunneleita kovasti odottelen.

     
     
  6. #4026
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Tämä vuosi on pelijulkaisujen kannalta varsin mainio. Itse odottelen vielä ainakin Tom Clancy's The Division, Just Cause 3, Fallout 4, Red Dead Redemption 2, Metal Gear Solid V, Batman Arkham Knight, ja Uncharted 4. Varmaan muitakin tulossa esim. seuraava CoD. Hankintoja on paljon siis

     
     
  7. #4027
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Seuraava iso odottelun aihe on Pillars of Eternity (26.3.) ja sen jälkeen GTA5 ellei sitä taas lykätä

     
     
  8. #4028
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Manse
    Viestit
    274
    Ite tuumasin että vois tuota Project Carsia jos se on hyvä. Hardlineki täytyy varmaan , betaa kerkesin vähä makustella ja oli jees.

     
     
  9. #4029
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Koukuttaa ihan perkeleesti tuo Cities. Liikenteestä pitäis vaan saada fiksumpi tuossa. Tunneleita kovasti odottelen.
    Jep, liikenteen optimoiminen vaatii kyllä paljon. Tykkään erittäin paljon tuosta miten se on toteutettu. En nyt tiedä kuinka realistinen se on mutta väittäisin että aika helvetin lähellä.
    Yksisuuntaisia teitä kannattaa harrastaa sopivan riittävästi sekä välttää risteyksien tekemistä liikaa. Risteykset kun hidastaa liikennettä niin maan perkeleesti.
    Raskaalle liikenteelle, lue industrial alue/et, kannattaa tehdä erillinen reitti industrial<>outside world. Ja sitten siihen alkuperäisen outside world yhteyden paikkeille maalailla district ja laittaa policies kohdasta heavy traffic ban.
    Tunneleita minäkin odotan. "Tavalliseen" pelaamiseen itse hieman jo kyllästyin. Rupesin leikkimään niillä kahdella modilla, mukanahan tulee kolme. "Unlimited money and everything unlocked -> go nuts" tapa ainakin tässä vaiheessa kiinnostaa enemmän mutta tod näk. palaan siihen "tavalliseen" kun on tullut tarpeeksi leikittyä ja opeteltua vähän lisää miten saisi mahdollisimman hyvin optimoitua sen liikenteen.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  10. #4030
    Ei kait kukaa forkalla pelaa Osu!:a? Noh, jos joku sitä jostain syystä mun lisäksi pelaa nii mut löytää sieltä nickillä TriiD :_D

    Edit: Laitetaans tähän joku oma vanha biisi tuosta minkä oon pelannu:

     
     
  11. #4031
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Tämä vuosi on pelijulkaisujen kannalta varsin mainio. Itse odottelen vielä ainakin Tom Clancy's The Division, Just Cause 3, Fallout 4, Red Dead Redemption 2, Metal Gear Solid V, Batman Arkham Knight, ja Uncharted 4. Varmaan muitakin tulossa esim. seuraava CoD. Hankintoja on paljon siis
    Uuuuuuuu fallout 4. Tuota oonkin oottanu tulevaksi.

     
     
  12. #4032
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Seuraava iso odottelun aihe on Pillars of Eternity (26.3.) ja sen jälkeen GTA5 ellei sitä taas lykätä
    GTA5? Jostain luin että seuraava osa taitaa mennä väkisin ensi vuodelle, eivät edes yritä saada tälle vuodelle. Mikäli siis puhut seuraavasta Grand Theft autosta?

     
     
  13. #4033
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    GTA5? Jostain luin että seuraava osa taitaa mennä väkisin ensi vuodelle, eivät edes yritä saada tälle vuodelle. Mikäli siis puhut seuraavasta Grand Theft autosta?
    PC versio

     
     
  14. #4034
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja humppis Näytä viesti
    PC versio
    Aah, se ei oo vielä tullut?

     
     
  15. #4035
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei. Ensin piti tulla syksyllä, sitten siirrettiin tammikuuhun, sitten maaliskuuhun, ja vielä kerran huhtikuuhun. Peruin jo ennakkotilauksen ja waretan koko paskan.

     
     
  16. #4036
    On muuten tuo g-sync aivan loistava ominaisuus näytössä.
    Mä kuulun itse siihen ryhmään, joka havaitsee screen tearingin ja muut ikävät efektit näytöllä aika helposti, joten ne on aina häirinneet.
    Perinteisellä v-syncillä ja muilla kikoilla on saanut vähän apua, mutta niissäkin on omat ongelmansa.

    Nyt olen tällä viikolla testaillut useampaa eri peliä tuon g-sync näytön kanssa ja mitään häiriöitä en ole ruudulle saanut aikaiseksi, vaikka Frapsin mukaan FPS vaihtelua on kuitenkin ollut.

    Tuolla on vähän juttua g-syncistä noin yleisesti:
    Review: Nvidia G-Sync Makes Your PC Games Look Amazing - GameSpot

    Tuohan on siis nvidian tekniikkaa, ATI:lta on tullut Freesync, niitäkin näyttöjä taitaa olla jo ainakin yksi markkinoilla. Pitäisi olla ihan vastaava kuin g-sync.

     
     
  17. #4037
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ei. Ensin piti tulla syksyllä, sitten siirrettiin tammikuuhun, sitten maaliskuuhun, ja vielä kerran huhtikuuhun. Peruin jo ennakkotilauksen ja waretan koko paskan.
    Mikäs siinä mahtaa sitten kiikastaa? Luulen että moni muukin tekee saman.

     
     
  18. #4038
    Uuuuuuuu fallout 4. Tuota oonkin oottanu tulevaksi.
    Ei siitä oo mitään tietoja annettu joten saa nähdä tuleeko ikinä.

     
     
  19. #4039
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Mikäs siinä mahtaa sitten kiikastaa? Luulen että moni muukin tekee saman.
    Rockstar väittää että korjaavat bugeja ja muutenkin optimoivat PC:tä varten, mutta mä veikkaan että lykkäävät sen takia että konsoliversiot myy enemmän tällä välin. Onhan niillä ollu monta vuotta aikaa optimoida PC-versioo...

    Ja miksei sitä voitu julkaista jo tammikuussa ja sitten pätsätä paremmaksi? Sillon ois tullu huomattavasti vähemmän itkua

     
     
  20. #4040
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hamis22 Näytä viesti
    Ei siitä oo mitään tietoja annettu joten saa nähdä tuleeko ikinä.
    Tulee se

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Rockstar väittää että korjaavat bugeja ja muutenkin optimoivat PC:tä varten, mutta mä veikkaan että lykkäävät sen takia että konsoliversiot myy enemmän tällä välin. Onhan niillä ollu monta vuotta aikaa optimoida PC-versioo...

    Ja miksei sitä voitu julkaista jo tammikuussa ja sitten pätsätä paremmaksi? Sillon ois tullu huomattavasti vähemmän itkua
    Varmaan näin, tietävät että melko moni sen warettaa eli kannattaa satsata konsoleille.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •