Sivu 110 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1060100106107108109110111112113114120160 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,181 - 2,200 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #2181
    Höyrypää Kuhanz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    843
    Nikotiini: http://www.mixnmatcheliquids.com/pro...id_product=152
    VG ja PG: lubrisolve | eBay
    Laskuri: eJuice Me Up - Best eJuice Calculator

    Nikotiini on 100mg vahvuudeltaan joten varovaisesti sen kanssa. Tuolla eJuiceMeUp calculatorilla oon tähänki asti pärjännyt ja hyvin on palvellut. Siinne vaan syöttää kaikki tiedot ja calculate ja saat ml kuinka paljon mitäkin ainesosaa menee.


    Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
    Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
    Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion


     
     
  2. #2182
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Mä en nyt tajua yhtä juttua... Mulla on ollut ja on, erilaisia 50/50 mehuja. Osasta irtoaa raikas, ohut, iso höyry, jota tursuaa nenästä, korvista ja suusta. Sitten on nesteitä, kuten tämä Black Copsa, joka maistuu aivan törkeän hyvältä, mutta höyry on jäykkä, kostea ja paksua, ihan kuin mummon raparperikeittoa puhaltelisi. Mikä juttu tämä nyt on... Äkkiseltään voisi luulla, että ovat melko vakioita, kun sekoitussuhde on sama?
    Vai muuttuuko nesteissä maun lisäksi myös höyryyntymisominaisuudet, kun saavat kaapissa kehittyä...?

     
     
  3. #2183
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    ^ Muuttuu. Höyryn luonteeseen vaikuttaa PG/VG -suhteen lisäksi ne itse makuaineet. Esim. Flavor-X:n minttutiivisteestä tehty höyry pysyy huoneilmassa paljon pidempään kuin moni muu.

    Eri valmistajilla on myös eri määrä vettä seassa, sekin tietysti vaikuttaa paljon.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  4. #2184
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrelwood Näytä viesti
    ^ Muuttuu. Höyryn luonteeseen vaikuttaa PG/VG -suhteen lisäksi ne itse makuaineet. Esim. Flavor-X:n minttutiivisteestä tehty höyry pysyy huoneilmassa paljon pidempään kuin moni muu.

    Eri valmistajilla on myös eri määrä vettä seassa, sekin tietysti vaikuttaa paljon.
    Olen taipuvainen uskoon, että uuni ei ole kaikkein sopivin tuolle keitolle. Vähänkin kun lisää tehoja, kärähtää. jos taas pitää matalalla, ei oikein höyrysty. No, oli miten oli, kävin apteekissa ja raiskasin Black Copsan muutamalla tipalla vettä. Nyt "ritisee" taas kivasti, kun ilman vettä oli aika hiljaista...... Jatketaan harjoituksia.

     
     
  5. #2185
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    No nyt on uudenlaiset laitteetkin, sama laulu jatkuu. Jotenkin olen nyt päätynyt siihen, että 50/50 vain on mun makuun liian paksua kamaa. Maku on aivan erinomainen, mutta haluan helpomman, ohuemman ja runsaamman höyryn. Veden lisääminen toki auttaa, mutta se ohentaa myös makua.

    Onko ihan kamala etikettivirhe, jos Copsan keittoja sekoittaa vaikka 80/20 tai 70/30...? Vai olenko kenties käsittänyt jotain ihan pieleen?

     
     
  6. #2186
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Kukapa se nyt loppupelissä voi sanoa miten toisen kuuluu höyryttää nesteitään, vanha "totuus?" pohjista on että vg:llä enemmän höyryä, pg:llä enemmän makua, ja näiden suhteilla sitten itse pelaten saadaan aikaan sopiva suhde. Itse en tuohon veden lisäämiseen oikein lämpene kun viskositeetin muutoksen saa aikaan muutenkin.

     
     
  7. #2187
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pötky Näytä viesti
    Kukapa se nyt loppupelissä voi sanoa miten toisen kuuluu höyryttää nesteitään, vanha "totuus?" pohjista on että vg:llä enemmän höyryä, pg:llä enemmän makua, ja näiden suhteilla sitten itse pelaten saadaan aikaan sopiva suhde. Itse en tuohon veden lisäämiseen oikein lämpene kun viskositeetin muutoksen saa aikaan muutenkin.
    Joo, en lämpene minäkään. Mutta en myöskään tykkää imeä höyryä, mikä on paksua kuin marjakeitto.

    Mulla on tuossa kaksi 100 ml pulloa, Vg36 mg ja Pg38mg... Osaako joku käyttää noita laskureita sillai, että kalkuloi 0%-liemen määrät niin, että tulos on 6mg, Vg 80%...? En oikein luota vielä itseeni noiden calkulaattorien suhteen...

     
     
  8. #2188
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Helppohan se on tehdä kummasta vaan jos 0-pohjaa on, VGtä ainakin tarvit.

     
     
  9. #2189
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Helppohan se on tehdä kummasta vaan jos 0-pohjaa on, VGtä ainakin tarvit.
    Aaargh...!!! se on toki helppoa, pirun paljon helpompaa kuin tajuta noi kalkulaattorit. Olen nyt tunnin parin sellaisen kanssa miekkaillut, enkä yhtään luota tulokseen.

     
     
  10. #2190
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    No mikä siinä ny niin vaikeeta on? Syöttää tiedot niin se laskee? Kyllä ne oikein laskee. Tietysti on hyviä ja vähän huonompia laskureita mutta...

     
     
  11. #2191
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    No mikä siinä ny niin vaikeeta on? Syöttää tiedot niin se laskee? Kyllä ne oikein laskee. Tietysti on hyviä ja vähän huonompia laskureita mutta...
    No nii... mikä on nyt tähän hyvä? Siis sellanen, ettei tarvitse kuin pohjan prosentit laskea?

     
     
  12. #2192
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Ite käytän tätä laskuria, eJuice Recipe Calculator

    Onnistuu laskea vaikka 0,5% tarkkuudella. Ja jos PG suhteeksi haluaa vaikka sen 20 niin laittaa tiiviste%(esim 10%) lisäksi siihen "water added"-kohtaan PG:tä sen loput 10%.

     
     
  13. #2193
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuhanz Näytä viesti
    Nikotiini: 100ml-nicotine-at-100mg-ml-concentration-in-PG
    VG ja PG: lubrisolve | eBay
    Laskuri: eJuice Me Up - Best eJuice Calculator

    Nikotiini on 100mg vahvuudeltaan joten varovaisesti sen kanssa. Tuolla eJuiceMeUp calculatorilla oon tähänki asti pärjännyt ja hyvin on palvellut. Siinne vaan syöttää kaikki tiedot ja calculate ja saat ml kuinka paljon mitäkin ainesosaa menee.

    Morjensta! Kattelin nyt näitä viestejä ja tullut siihen tulokseen että haluun itse alkaa väsäämään omat nesteet kun ilmeisesti halvempaa on knu tilata aina kalliit potelit. Eli olisko jollain neuvo miten onnistuu kaikista helpoiten tehä omat mehut noihin. Kartotankkeja löytyy ja protankki myös ja pari modia että ei jää siitä kiinni =D Mutta sisi itse tykkäisin itse etehä omat maut. Mutku en tiedä yhtikääs miten noita tehään yksinkertaisesti.

     
     
  14. #2194
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SauhuToope Näytä viesti
    Morjensta! Kattelin nyt näitä viestejä ja tullut siihen tulokseen että haluun itse alkaa väsäämään omat nesteet kun ilmeisesti halvempaa on knu tilata aina kalliit potelit. Eli olisko jollain neuvo miten onnistuu kaikista helpoiten tehä omat mehut noihin. Kartotankkeja löytyy ja protankki myös ja pari modia että ei jää siitä kiinni =D Mutta sisi itse tykkäisin itse etehä omat maut. Mutku en tiedä yhtikääs miten noita tehään yksinkertaisesti.
    Ostat nikotiinipohjaa, nollapohjaa ja makuaineita. Jos haluat halpaa, niin vaikka inaweralta. Jos parempaa ja kalliimpaa niin jostain muualta, makuasioita. Avaat laskurin (esim. Laskuri | vape-reseptit) ja mittailet pulloon sopivan määrän aineita.

    Copsat on helppoja, tilaat pullon tiivaria ja pullon pohjaa, ne sekasin ja on valmista.
    PSV:t on myös helppoja. 20% tiivistettä ja nollapohjaa ja niksaa perään.

    Lisää tietoa löytyy tuolta DIY-puolelta. (http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nesteet/)

     
     
  15. #2195
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    30
    Morjens! tuli hommattua nesteitten teko litkua
    VPG Smoke Base,100ml, 12mg

    taisi mennä metsään kun tarkoitus oli päästä helpolla eli lisätä vain tiiviste. eli tarkoitus oli tehdä 10mm pulloja vahvuudella 12mg eli onistuuko teko.vai olisiko ollut parempi hommata pohjat pg/vg 50/50 ja nikotiini smoke base 36mg mistä olisi paras kauppa tilata vg/pg neste pohjat sekä nikotiini neste,merkkikin olisi aloittelialle eteen päin,vastaukset palstalle tai sähköpostiin jfp@hotmail.fi kiitos etukäteen

     
     
  16. #2196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mimoza Näytä viesti
    Ostat nikotiinipohjaa, nollapohjaa ja makuaineita. Jos haluat halpaa, niin vaikka inaweralta. Jos parempaa ja kalliimpaa niin jostain muualta, makuasioita. Avaat laskurin (esim. Laskuri | vape-reseptit) ja mittailet pulloon sopivan määrän aineita.

    Copsat on helppoja, tilaat pullon tiivaria ja pullon pohjaa, ne sekasin ja on valmista.
    PSV:t on myös helppoja. 20% tiivistettä ja nollapohjaa ja niksaa perään.

    Lisää tietoa löytyy tuolta DIY-puolelta. (http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nesteet/)
    Joo siis yritin tossa kerran tehdä tota et niksapohjat maut ja makuaineet laskurin mukaan Mut siitä tuli niin vahvaa et meinas taju lähteä =/ Tosin moni sanonu et elä lähde leikkiin jos et osaa. Mut eihän mitään opi jos ei opettele.. Nyt ollut 1kk jo ilman tupakkaa kun höyrytellyt mut toi nesteiden tilaaminen on tuskaa kun ei tiedä millon tulee. jaa yleensä 12mg nesteitä höyryttelen. Joten helpoin tapa tehdä nestettä näin alkunu olis hyvä oppia. Osaatko mimoza sanoo linkkejä mist noita sais ja paljonko menee rahaa?
    Ja kiitos vinkeistä =) Vihdoin löyty foorumis msi vastataan asiallisesti =)

     
     
  17. #2197
    Höyrypää Kuhanz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    843
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jfp Näytä viesti
    Morjens! tuli hommattua nesteitten teko litkua
    VPG Smoke Base,100ml, 12mg

    taisi mennä metsään kun tarkoitus oli päästä helpolla eli lisätä vain tiiviste. eli tarkoitus oli tehdä 10mm pulloja vahvuudella 12mg eli onistuuko teko.vai olisiko ollut parempi hommata pohjat pg/vg 50/50 ja nikotiini smoke base 36mg mistä olisi paras kauppa tilata vg/pg neste pohjat sekä nikotiini neste,merkkikin olisi aloittelialle eteen päin,vastaukset palstalle tai sähköpostiin jfp@hotmail.fi kiitos etukäteen
    Jos pohjana käytät tota 12mg vpg basea ja tiivistettä laitat esimerkiksi 19%, niin lopulliseksi nikotiinipitoisuudeksi tulee 9.5mg.

    Itse teen kans todella helpolla tyylillä omat juissit, eli

    nikotiinina 100mg mnm pg niksaa 100ml-nicotine-at-100mg-ml-concentration-in-PG
    nollapohjana inaweran VPG base 0mg VPG. Power Smoke poj. 100 ml. - VPG,INAWERA,ELIQUID,E-LIQUID,BAZA - Inawera to najlepsze produkty w swojej kategorii

    Eli esimerkki tavoite 10ml 10mg neste ja tiivistettä 20%
    1ml 100mg niksaa, 2ml tiivistettä ja loput 7ml nollapohjaa
    Näin tehtäessä vg/pg suhteeksi tulee 35/65

    PS. tällä tavoin on tehty jo ~2L e-nestettä


    Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
    Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
    Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion


     
     
  18. #2198
    Jaahas innaweralta en voi tilata nesteitä kun pitää rekisteröityä ja valittaa day of birth kohtaa kokoajan.. en tiedä mut luulis 23 riittävän iäksi tilailla..

     
     
  19. #2199
    Höyrypää Kuhanz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    843


    Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
    Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
    Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion


     
     
  20. #2200
    Höyrypää Kuhanz's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Seinäjoki, Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    843
    Koodilla "FIRST15" saa ekasta tilauksesta -15%


    Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
    Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
    Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion


     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •