Sivu 23 / 34 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1319202122232425262733 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 441 - 460 / 671

Aihe: Bolt Modi

  1. #441
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    199

    Vs: Bolt Modi

    Tämä selvä, pitää alkaa hutkimaan, eikun tutkimaan!

    ~~Vaping Is Believing~~

     
     
  2. #442
    Höyrykonkari makedeuz's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    littoinen
    Viestit
    165

    Vs: Bolt Modi

    Sopisivatko nämä bolttiin http://www.avidvaper.com/av-15270-cr...i-ion-battery/ Tuntuu vaan hurjalta lukemalta tuo 1000mAh/ akku!?

    Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

     
     
  3. #443
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja andetoto Näytä viesti
    Boltti lakkasi vain toimimasta, missä vika? Onko antaa tipsejä?
    http://www.e-savuke.com/forum/index....97097#msg97097
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  4. #444
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja makedeuz Näytä viesti
    Sopisivatko nämä bolttiin http://www.avidvaper.com/av-15270-cr...i-ion-battery/ Tuntuu vaan hurjalta lukemalta tuo 1000mAh/ akku!?
    En ymmärrä ongelmaa..
    Bolttiin menee jopa 18650 akku eli 18mm paksu ja 650mm pitkä, muistaakseni noin se oli.. vai..?
    Ehdottamasi akku on 15270 eli 15mm paksu ja 270mm pitkä, joten vähän jää hölskyväksi.

    Jos meinaat laittaa 2kpl peräkkäin, tuostahan tulee 6V ja pituus 270+270 == 540mm
    Itse en tuossa tosin oikein näe järkeä, kun LR Bogeillakin irtoaa hyvät höyryt vakiovolteilla.. mutta jokainen tekee kuten tykkää ja parhaaksi näkee.

    Ainiin.. 1000mAh ?? Mitä tuosta, 18650 akuissahan on huomattavasti enemmän.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #445
    Höyrykonkari makedeuz's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    littoinen
    Viestit
    165

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    En ymmärrä ongelmaa..
    Bolttiin menee jopa 18650 akku eli 18mm paksu ja 650mm pitkä, muistaakseni noin se oli.. vai..?
    Ehdottamasi akku on 15270 eli 15mm paksu ja 270mm pitkä, joten vähän jää hölskyväksi.

    Jos meinaat laittaa 2kpl peräkkäin, tuostahan tulee 6V ja pituus 270+270 == 540mm
    Itse en tuossa tosin oikein näe järkeä, kun LR Bogeillakin irtoaa hyvät höyryt vakiovolteilla.. mutta jokainen tekee kuten tykkää ja parhaaksi näkee.

    Ainiin.. 1000mAh ?? Mitä tuosta, 18650 akuissahan on huomattavasti enemmän.
    Ei mitn ongelmaa olekkaan,käytössä tällä hetkellä 18500 ja voltteja tarvittais lisää. Kick liian kallis ja loppu joka paikasta joten tuo olisi ainoa vaihtoehto...nykyään vaan tulee höyryteltyä ainoastaan volttivehkeillä=) woo,minilava ja twisti

    Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

     
     
  6. #446
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja makedeuz Näytä viesti
    Ei mitn ongelmaa olekkaan,käytössä tällä hetkellä 18500 ja voltteja tarvittais lisää. Kick liian kallis ja loppu joka paikasta joten tuo olisi ainoa vaihtoehto...nykyään vaan tulee höyryteltyä ainoastaan volttivehkeillä=) woo,minilava ja twisti
    Niinpä.. itselläni volttivehkeet vähenee, vain Buzz, Kick ja Twist jäljellä. En ole kuin Twistiä käyttänyt 2kk aikana ja itse olen siirtynyt vähitellen vakiovoltteihin, mekaanisiin modeihin ja niistä kyllä irtoaa ihan riittävät höyryt sopivilla atoilla.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  7. #447
    Höyrykonkari makedeuz's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    littoinen
    Viestit
    165

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Niinpä.. itselläni volttivehkeet vähenee, vain Buzz, Kick ja Twist jäljellä. En ole kuin Twistiä käyttänyt 2kk aikana ja itse olen siirtynyt vähitellen vakiovoltteihin, mekaanisiin modeihin ja niistä kyllä irtoaa ihan riittävät höyryt sopivilla atoilla.
    No sittenhän sä voit myydä mulle sen Kickin jos noin on?! Mä olen vielä ns.nousussa tässä höyryjutussa ja toivottavasti joskus tulee aika kun 3.7v riittää ja vois harkita lopettamista...

    Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

     
     
  8. #448
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Bolt Modi

    Siinä kohtaa, kun jänö tipahtaa 3,7 volttiin vaihdetaan uusi akku.
    KGO & Twist

     
     
  9. #449
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Siinä kohtaa, kun jänö tipahtaa 3,7 volttiin vaihdetaan uusi akku.
    +1

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  10. #450

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja makedeuz Näytä viesti
    No sittenhän sä voit myydä mulle sen Kickin jos noin on?! Mä olen vielä ns.nousussa tässä höyryjutussa ja toivottavasti joskus tulee aika kun 3.7v riittää ja vois harkita lopettamista...
    Happy Vaperilta löytyy Kickkiä jos sellaista kaipaat .

     
     
  11. #451
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja makke76 Näytä viesti
    Happy Vaperilta löytyy Kickkiä jos sellaista kaipaat .
    Ite juuri tilasin sieltä viime torstaina. Tiistaina oli jo perillä täällä. Ei huonoa toimintaa Khänädästä asti

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  12. #452

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja DeLaHoya Näytä viesti
    Ite juuri tilasin sieltä viime torstaina. Tiistaina oli jo perillä täällä. Ei huonoa toimintaa Khänädästä asti
    Kanadasta ja Jenkkilästä oon omat tilaukset saanu aina 2-4 arkipäivässä . Tuntuu nopeemmin tulevan kun Euroopasta tilatessa .
    Tullut vielä tilattua nuo Pohjois-Ameriikan tilaukset sillä halvimmalla perus postilla .

     
     
  13. #453
    Höyrykone

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Rollo
    Viestit
    1,383

    Vs: Bolt Modi

    mites tulli?
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3


    - EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

     
     
  14. #454

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    En ymmärrä ongelmaa..
    Bolttiin menee jopa 18650 akku eli 18mm paksu ja 650mm pitkä, muistaakseni noin se oli.. vai..?
    Ehdottamasi akku on 15270 eli 15mm paksu ja 270mm pitkä, joten vähän jää hölskyväksi.

    Jos meinaat laittaa 2kpl peräkkäin, tuostahan tulee 6V ja pituus 270+270 == 540mm
    Itse en tuossa tosin oikein näe järkeä, kun LR Bogeillakin irtoaa hyvät höyryt vakiovolteilla.. mutta jokainen tekee kuten tykkää ja parhaaksi näkee.

    Ainiin.. 1000mAh ?? Mitä tuosta, 18650 akuissahan on huomattavasti enemmän.
    Jos pikkasen korjaat noita mittoja... vähä pitkältä tuntuu tuo 65cm... Ellei sit oo hyvin jatkoo

     
     
  15. #455
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Bolt Modi

    Tsiisus, taitaa jo kytkin antautua 37 voltin alla.
    KGO & Twist

     
     
  16. #456
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Jos pikkasen korjaat noita mittoja... vähä pitkältä tuntuu tuo 65cm... Ellei sit oo hyvin jatkoo
    Hupsista.. ei pitäis yrittää kirjottaa mitään viksua sixpackin jälkeen.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  17. #457
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Siinä kohtaa, kun jänö tipahtaa 3,7 volttiin vaihdetaan uusi akku.
    SAMA!

    Eilen tuli Puffilta toinen Bolt, nyt on sitten yksi kickitön ja yksi kickillinen. Katotaan "opinko" käyttään tota kickiä ja millä volteilla se lakkaa toimimasta ja tarvinko sitä ollenkaan. Saattaa lähteä myytäväksi kuukauden sisällä. O0

    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  18. #458

    Vs: Bolt Modi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aced Näytä viesti
    Siinä yläcäpissä on se valkonen muoviosa missä on metallinen kontaktinasta keskellä, lähtee ihan ruuvarilla kampeemalla irti, siinä on piuha kiinni että sen joutuu poikkasemaan. Sisältä löytyy reilusti kuumaliimaa, kaksi johdonpätkää ja kytkin. Sen kun kerran avaa niin on hyvä varautua laittamaan uudet kuumaliimat sinne sisään ja mahdollisesti vaihtamaan johdot.
    Juups, kiitos

    Täytyy ens kerralla jos irtisanoo ittensä, ihan vaa rykii auki ja ottaa kolvi käteen.
    Sen verran pisti ketuttamaan ku joutu analogiseen siirtyy. Pitänee viel hommata joku vara vehje ettei käy uudestaan.

     
     
  19. #459
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Bolt Modi

    Eilen aamupäivällä kolahti postiluukusta harmaa Warre Bolt ja on siitä asti ollut höyryillä. 12 tuntia oon höyrytellyt DCT-kartolla n. 4ml eikä hiipumisesta ole tietoakaan.
    Todella hyvät höyryt ilman mitään kickiä. Akkuna on 18650 IMR 1600mAh ilman nänniä, mikä menee Bolttiin heittämällä ilman jatkopalaa ja jousta lyhentämällä paremmin.
    Todella hyvä laite, mukavasti käteen ja taskuun sopiva. Nykyiselle Lavalle v 1.5 ei häviä ollenkaan, parempi vaan kuljettaa mukana pienemmän kokonsa takia ja samat akut sopivat...olen erittäin tyytyväinen ja maksoi vaan 19.99€ tarjouksessa PUFF:ilta

     
     
  20. #460
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430

    Vs: Bolt Modi

    HUOM. juuri itellekkin tuli toi warthburg harmaa boltti, meni purkuun koska maalaan sen, niin on näköjään näis uudemmis bolteissa jo kunnon piuhat, aikasempi mulla oli sama mut piuhat oli pikkasen hiusta ohuempia varmaan jtn 0.20 nyt on jo normi paksuus mitä modeissakin tulee käytettyy oisko nyt 0.75 kokoa

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •