Sivu 8 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 176

Aihe: Nikotiini pohjan tilaaminen

  1. #141
    Höyryttelijä Miikka78's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    33
    Kuulin Happyjuicen myyjältä että täälläkin jollain jo jäänyt tulliin ja 600€ sakkoa, Virossa yli 10 000 eli ei kannata sinne tilailla

    Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  2. #142
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Näitä "kuulin että serkun kumminkaiman veljenpojan veljen koiralle oli käynyt niin" en usko ennenkuin on faktaa pöydässä.
    Ja varsinkin kun lähde on sellainen jota ei tuollaiset huhut eivät varsinaisesti haittaa.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miikka78 Näytä viesti
    Kuulin Happyjuicen myyjältä että täälläkin jollain jo jäänyt tulliin ja 600€ sakkoa, Virossa yli 10 000 eli ei kannata sinne tilailla

    Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla
    Viimeksi muokannut Tahvo; 15.04.18 kello 14:44.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  3. #143
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    2
    Hei foorumi! Kulunut tovi kun viimeksi olen tilannut nesteitä. Olen hankkinut ennen vapebase.de:stä mutta sieltä tilatessa on aina ollut jotain ongelmia. Ennen sieltä sai myös isoja pulloja nikotiinillä mutta nykyään vain 10ml purteloita. Katsoin että Amazon.de:stä saa tosiaan halvalla nuo tiivisteet mutta mistä nikotiiniä? Minä voin tilata mistä vain ja ottaa riskin kunhan tietäisin mistä. Ei kiinnosta lait. Taas nimittäin menee melkein pari askia päivässä siihen asti että jostain tuota niksaa saan.
    Tulee halvemmaksi viikossa varmaan vaikka jäisikin tulliin joku tilaus.

    Mistä saa nikotiiniä isommissa kuin 10ml purteloissa?

     
     
  4. #144
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    2
    -

     
     
  5. #145
    Höyryttelijä Miikka78's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nimijonkamuistan Näytä viesti
    Hei foorumi! Kulunut tovi kun viimeksi olen tilannut nesteitä. Olen hankkinut ennen vapebase.de:stä mutta sieltä tilatessa on aina ollut jotain ongelmia. Ennen sieltä sai myös isoja pulloja nikotiinillä mutta nykyään vain 10ml purteloita. Katsoin että Amazon.de:stä saa tosiaan halvalla nuo tiivisteet mutta mistä nikotiiniä? Minä voin tilata mistä vain ja ottaa riskin kunhan tietäisin mistä. Ei kiinnosta lait. Taas nimittäin menee melkein pari askia päivässä siihen asti että jostain tuota niksaa saan.
    Tulee halvemmaksi viikossa varmaan vaikka jäisikin tulliin joku tilaus.

    Mistä saa nikotiiniä isommissa kuin 10ml purteloissa?
    Ketjun toka viesti, toka linkki Omalla vastuulla sitten..

    Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  6. #146
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miikka78 Näytä viesti
    Ketjun toka viesti, toka linkki Omalla vastuulla sitten..

    Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla
    heh, miksi mulla tuli tästä viestistä mieleen kun asuin kanarialla, kaveri laittoi viestin "älä dokaa, käytä kokaa"

     
     
  7. #147
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    espoo
    Viestit
    9
    mistä saakaan parhaaseen hintaan nikotiinia? Onko noissa myymälöiden hinnoissa edes eroja?

     
     
  8. #148
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    31
    Niinpä niin. Kaikissa myymälöissä on lähes täsmälleen samat hinnat.
    Netistä en oo yrittänyt tilata vaan hakenut Tallinnan reissuilla Happyjuicecta 4.90 e/kpl vahvinta eli 20 %/10 ml 10 purkin paketissa.

     
     
  9. #149
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    57
    Voi elämän kevät. Ei saa pink muleltakaan enää 100% niksaa. Max 20mg, 10ml pulloja. Onneks tuli hommattua noin kuukausi sitten 250ml satasta niksaa. Piisaa hetken.

     
     
  10. #150
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Expire Näytä viesti
    Voi elämän kevät. Ei saa pink muleltakaan enää 100% niksaa. Max 20mg, 10ml pulloja. Onneks tuli hommattua noin kuukausi sitten 250ml satasta niksaa. Piisaa hetken.
    100% ei oo saanu aikasemminkaan, mutta 10% (100mg) näyttää vielä saavan esim. mix n matchiltä, jos mahdolliset seuraamukset ei haittaa.

     
     
  11. #151
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Tuli tossa toissa viikolla kyllä 500ml 20mg

     
     
  12. #152
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    133
    fhdhdfhdfhd
    Viimeksi muokannut jerppuu; 07.10.18 kello 02:16.
    IPV 2 Mini
    Lemo 2
    Magma RDA
    Evic Vtc Mini
    Merlin RTA

     
     
  13. #153
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    133
    Mistä mä saisin niksapohjaa vanhemmille? Kiitos kun päättäjät teki hankkimisesta näin vaikeeta niin joutuu päivittäin kattomaan röökaajan arkea ja hidasta kuolemaa. Kivijalka niksa taitaa olla aivan helvetin kallista. Ja myydäänkö kivijaloissa ees kunnon modeja, rta:t yms?

    Minkälaiset seuraamukset jos tilaan muutaman putelin mixnmatchistä 100mg/ml ja jää tulliin? Oon käytännössä syrjäytynyt yhteiskunnasta joten riippuen seuraamuksista ei kiinosta vittuakaan kunhan saan vanhemmat eroon tosta myrkystä.
    IPV 2 Mini
    Lemo 2
    Magma RDA
    Evic Vtc Mini
    Merlin RTA

     
     
  14. #154
    On niitä porukka tilannu ja ei oo hirveesti kuulunu et ois tulliin jäänä ainakaa EU tilaukset. Tietysti jos jää ni siit voi kyl tulla ihan hyvät sanktiot. Kivijaloissa on ymmärtääkseni kyl aika hyvä valikoima erilaisia tuotteita et sielt varmasti löytyy kyl pelit ja pensselit. Ja kyl se kivijalka niksakin halvemmaksi tulee ku rööki pidemmällä tähtäimellä jos ite viittii sotkea maut ja pohjat viel.

     
     
  15. #155
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    On niitä porukka tilannu ja ei oo hirveesti kuulunu et ois tulliin jäänä ainakaa EU tilaukset. Tietysti jos jää ni siit voi kyl tulla ihan hyvät sanktiot. Kivijaloissa on ymmärtääkseni kyl aika hyvä valikoima erilaisia tuotteita et sielt varmasti löytyy kyl pelit ja pensselit. Ja kyl se kivijalka niksakin halvemmaksi tulee ku rööki pidemmällä tähtäimellä jos ite viittii sotkea maut ja pohjat viel.
    Itsehän oon lopettanu vapottelun vuos sitte joten en oo edes käyny kivijalkamyymälässä. Jos 10ml/20mg pullo niksaa maksaa 7e ja sillä yrittää saada 10mg diy nestettä mikä oli mulle aika normi kun siirty röökistä sähköröökiin ni niitähän menee 5 pulloa 100ml satsiin. Se on aika helvetin kallista kun muistelee kuinka halpaa oma DIY oli. 100 ML sai helposti tehtyä jollain 5-10e hintaan.
    IPV 2 Mini
    Lemo 2
    Magma RDA
    Evic Vtc Mini
    Merlin RTA

     
     
  16. #156
    Joo en oo itekkää viel kivijalkaan päässy enkä oo suomesta niksaa ostanu ku hamstrasin omiin tarpeisiin 10v eteenpäin. Jos niihin hintoihin vertaa mitä silloin joo maksoi niin onhan se reilusti kalliimpaa mut silti halvempaa ku tupakka. En nyt ihan tarkkaan muista niitä sanktioita mut tais olla kyse siis lähinnä lääkeaine rikkomuksesta ja kait siit voi sakkoja ja pahimmillaan ehdollista saada. Duunikaveri ostaa kans kivijalasta valmista tupakanmakuista mehua ja käyttää jotain mtl settiä siin ni sil kestää se 10 ml puteli melkein viikon. Ja näinhä ne tais itelläki sillon ku alotteli 18mg nesteillä ni päivässä meni 1.5ml. Nyt sitä tosin menee 20 ml 3 mg vahvuisena.

     
     
  17. #157
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2018
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    20
    Itse ostin tänään Turusta Eerikinkadulta pari 10 ml:n pulloa 20 mg niksaa. Hinta oli 6,90 euroa pullo.

     
     
  18. #158
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:59.

     
     
  19. #159
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaTR Näytä viesti
    Itse ostin tänään Turusta Eerikinkadulta pari 10 ml:n pulloa 20 mg niksaa. Hinta oli 6,90 euroa pullo.
    Toihan on ihan törkeen kallista. Jos haluaa 100ml diy kamaa 10mg niin maksaa 34.5euroa pelkät nikotiinit. Sähköröökihän on vittu kalliimpaa kun rööki riippuen paljon kulutat nestettä...
    Taitaa olla vapottelun kultaset ajat menny eikä niitä enään nähdä.

    Ja kyllähän toi lääkeainorikos merkintä kuumottaa, lähinnä nyt vihapäissään kirjottelin.
    Viimeksi muokannut jerppuu; 10.10.18 kello 01:50.
    IPV 2 Mini
    Lemo 2
    Magma RDA
    Evic Vtc Mini
    Merlin RTA

     
     
  20. #160
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:57.

     
     
Sivu 8 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456789 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •