Sivu 10 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 493

Aihe: Griffin RTA by Geekvape

  1. #181
    En minä saa tätä toimimaan millään ilveellä. Joku jos haluaisi kokeilla setupoida tuon toimivaksi? Oulun alueelta mielellään, että voin itse seurata tapahtumia olan yli.

     
     
  2. #182
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Koita tehdä vähintään 2.5millin ruuvarin/3-millin ruuvarin ympärille 5-kieppiä jos käytät claptoneita. Näin saat enemmän pumpuliakin coilien väliin ja sitä pumpulia ei tosiaan laiteta sinne rinkulaan yhtään, vaan se jätetään roikkumaan sen rinkulan päälle niin, että se just ja just peittää sen nestekanavan. Sitä pumpulia ei myöskään laiteta yhtään sen rinkulan kierteisiin asti oikeastaan, vaan sen pitää vaan roikkua siinä rinkulan päällä, eli se juuri ja juuri peittää sen rinkulan päältä sen nesteröörin. Kannattaa myös scottish roll tekniikkaa käyttää, jotta saat mahdollisimman ilmavan pumpulin. Youtubesta löytyy ohjeet, miten tehdä scottish roll.

    Myös mitä pumpulia käytät? Mujilla en itsekkään meinannut tuota saada millään toimimaan, mutta Cotton Bacon V2:sella huomattavasti helpompaa. Asun itse Kempeleessä ja just äskön sain setupin tehtyä, joka tuntuisi jopa toimivan. Voin koittaa sullekkin tehdä vaikkapa sunnuntaina jos pistät yv. En kuitenkaan itsekkään mitenkään kokenut ole, mutta olen kyllä useamman setupin onnistunut, mitä nyt sitten ahneus iskenyt ja kokeillut rajoja, jonka jälkeen aina polttanut pumpulit.

    Tällä hetkellä itselläni dual fused claptonit 3-millin ruuvarille 5-kieppiä ja 0.3ohmia, pumpulina Native Wicksin Platinum Blend (on muuten hyvän tuntuista tavaraa) ja 55w tuntuu oikein mainiolta. 60w wickaa vielä myös, mutta ehkä saattaa juuri siinä rajoilla olla.

     
     
  3. #183
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Koita tehdä vähintään 2.5millin ruuvarin/3-millin ruuvarin ympärille 5-kieppiä jos käytät claptoneita. Näin saat enemmän pumpuliakin coilien väliin ja sitä pumpulia ei tosiaan laiteta sinne rinkulaan yhtään, vaan se jätetään roikkumaan sen rinkulan päälle niin, että se just ja just peittää sen nestekanavan. Sitä pumpulia ei myöskään laiteta yhtään sen rinkulan kierteisiin asti oikeastaan, vaan sen pitää vaan roikkua siinä rinkulan päällä, eli se juuri ja juuri peittää sen rinkulan päältä sen nesteröörin. Kannattaa myös scottish roll tekniikkaa käyttää, jotta saat mahdollisimman ilmavan pumpulin. Youtubesta löytyy ohjeet, miten tehdä scottish roll.

    Myös mitä pumpulia käytät? Mujilla en itsekkään meinannut tuota saada millään toimimaan, mutta Cotton Bacon V2:sella huomattavasti helpompaa. Asun itse Kempeleessä ja just äskön sain setupin tehtyä, joka tuntuisi jopa toimivan. Voin koittaa sullekkin tehdä vaikkapa sunnuntaina jos pistät yv. En kuitenkaan itsekkään mitenkään kokenut ole, mutta olen kyllä useamman setupin onnistunut, mitä nyt sitten ahneus iskenyt ja kokeillut rajoja, jonka jälkeen aina polttanut pumpulit.

    Tällä hetkellä itselläni dual fused claptonit 3-millin ruuvarille 5-kieppiä ja 0.3ohmia, pumpulina Native Wicksin Platinum Blend (on muuten hyvän tuntuista tavaraa) ja 55w tuntuu oikein mainiolta. 60w wickaa vielä myös, mutta ehkä saattaa juuri siinä rajoilla olla.
    Annoin tämän olla rauhassa 10 päivää kun ei vaan jaksanut. Nyt sitten pumpuloin uudestaan scottish roll -metodilla. Tällä tavalla pumpuloimalla ei tarvii miettiä tukkiiko pumpuli nesteaukot vai ei Piti pumpulien yläpuolelta vähän leikellä, kun sitä vaan oli ihan hemmetisti. 65w ja sihinää ei kuulunut. Vasta kun korvan viereen laittoi, niin kuului sihinä aina 3sec jokaisen imun jälkeen. Kuumanahan tuo käy piru.

     
     
  4. #184
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Muista, että jätät ne pumpulit vaan just ja just sen rinkulan päälle roikkumaan, älä laita yhtään pumpulia sinne rinkulan sisälle ja coilien sisälle pumpulia niin, että tuntuu kunnollinen vastustus pumpulia liikuteltaessa, mutta itse coili ei liiku. Näin wickaa hyvin ainakin itselläni. Itse ajelen 53watilla dual fused claptoneilla @ 0.35ohmia eikä ole kertaakaan palanutta tai kuivaa antanut. Hyvin wickkasi vielä 65watillakin, mutta kuumenee omaan makuun liikaa. Käytän itse Cotton Bacon V2:sta (vaihdoin takaisin tosta native wicksistä), ei oo niin tarkkaa sen rullauksen kanssa. Eikä enää sihisekkään uudelleen wickauksen jälkeen, osui aikalailla nappiin nyt. Kannattaa tosiaan trimmata niin, että sitä pumpulia ei tosiaankaan ole yhtään siellä rinkulassa, vaan ainoastaan siinä rinkulan päällä. Samat coilit ollu nyt about viikon, wickkasin kerran uudestaan kun jälkipolttoa oli vähän liikaa. Päivän jälkeen otin ja tarkistin wickauksen ja trimmasin vielä vähän lyhyemmäksi ja nyt on täydellinen. Puskee usvaa niin pirusti.

     
     
  5. #185
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Tänään testissä 25mm malli, erittäin positiiviset on tunnot tästä. Imuvaste passaa mulle just eikä melkein kun slotit täysin auki. Hyvät ilman/nestesyötön säädöt. Hakkaa mennen tullen Criusin 6-0 imo.

     
     
  6. #186
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Muista, että jätät ne pumpulit vaan just ja just sen rinkulan päälle roikkumaan, älä laita yhtään pumpulia sinne rinkulan sisälle ja coilien sisälle pumpulia niin, että tuntuu kunnollinen vastustus pumpulia liikuteltaessa, mutta itse coili ei liiku. Näin wickaa hyvin ainakin itselläni.
    No perhana. Kylläpä nyt ottaa ohimoon, kun olin ihan 110% varma, että mun laitteessa on jokin valuvika. En tosiaankaan arvannut, että mujissa olis se vika.. Kai nämä on jo niin hc -vehkeitä, että kaikki pullonkaulat näkyy heti. Kaikki muut tarkistin viiteen kertaan ja tiivisteetkin monta monituista kertaa. Coileja hieroin monenlaista ja eri langoista. Se oli se muji saatana. Nyt tuo toimii kuin pitääkin scottish rollilla. Ei tuolla metodilla paljon pysty vaikuttamaan pumpulien sijoitteluun. Sitä kun on paljon jo valmiiksi. Esim. mahdoton survoa mihinkään tai kääntää minnekkään. Leikkasin niin lyhyeksi, että päät peittivät nesteaukon.

     
     
  7. #187
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Kyllä tässä (Griffin 25) mujikin pelittää, erityisesti scottish roll (click click) tyylillä tehtynä...
    yhtään pumpulia ei tosiaan pidä tunkea sinne nesteuriin, vaan kääntää ne sisään päin, kohti tolppia.. ei tiukkaan..
    ilmareiän päälle ei yhtään pumpulia, tai räkiminen ja kus*minen on taattua.
    ihan oiva peli, tuossa se istuu nätisti evic vtc minin nokassa..
    eikä näytä edes törkeältä kun evicissä on nahkainen suojakuori, joka "leventää" modia sen pari milliä per reuna.

     
     
  8. #188

     
     
  9. #189
    Lainaus Alkuperäinen postaaja solkku Näytä viesti
    Griffin 25:sta näköjään tulossa mini-versio 3ml nestetilavuudella
    Herää vaan kysymys, miksi? Itse en ainakaan ostaisi 25mm atoa, joka vetää vain 3 ml nestettä. Toisaalta; onhan se hyvä, että markkinoilta löytyy jokaiselle jotakin...
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #190
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Herää vaan kysymys, miksi? Itse en ainakaan ostaisi 25mm atoa, joka vetää vain 3 ml nestettä. Toisaalta; onhan se hyvä, että markkinoilta löytyy jokaiselle jotakin...
    Makuahan ne koittaa korostaa, á la serpent mini, mage & moonshot.. ois vaan kovin hienoa löytää modi, jossa nää pienet leveemmät atot ei näyttäs naurettavalta. Serpent mini onneks on 22mm.

     
     
  11. #191
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Onkos Griffin-guruilla miten pysynyt litkut laitteen sisäpuolella? Vinkkejä kaivattais kun oli aikasemmin pirusti ongelmia saada laite toimimaan, joko puski kuivaa tai valutti kaikki nesteet pihalle, yleensä vain kuivaa. No nyt ketjun vinkit luettuani jätin pumpulit tosiaan todella lyhkäsiksi, just ja just nestekanavien päälle kellumaan. Nyt ei puske kuivaa ja tuntus toimivan hyvin, nesteetkin pysyy sisällä mutta vain pystyasennossa. Laitoin kyljelleen niin ei aikaakaan kun pöytä lillus litkussa. Pysyykös muilla nesteet tankissa myös kylkiasennossa? Onkos jollain samanlaisia ongelmia ja vielä parempaa, ratkaisua?

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  12. #192
    Hyvin pysyy nesteet sisällä missä tahansa asennossa. Oliskohan sulla tippunut joku tiiviste pois pesun yhteydessä tms? Niin ja onhan pumpulit kuitenkin niin että päät pysyvät paikallaan kun ruuvaat deckin kiinni? Aavistuksen siis nestekanavan sisällä.

     
     
  13. #193
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Suoritin pikaisen kurkkauksen laitten sisälle, pumpulit olivat vielä paikallaan vaikka kiersin dekin auki joten ne on varmaan ok. Muutenkin laskis varmaan allensa pystyasennossakin mikäli pumpulit olis liikkunu? Tiivisteitä nyt ei ollut kun se yksi tankin ja pohjan välissä kierteiden alapuolella, ei kai se muuta vaadikaan?

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  14. #194
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Pittää olla se tiiviste myös siellä keskiputken puolella, mihin lasi tulee kiinni. Noihin vuoto-ongelmiin auttaa myös sellanen, että laitat nesteensyötön kiinni, kun et höyryttele. Itse teen näin kun otan tankin mukaan johonkin taskuun pyörimään, kotona kun on modi pöydällä pystyssä, saa nesteensyöttö olla kokoajan auki. Tietty se pitää muistaa aukaista se nesteensyöttö ennen höyryttelyä...

    Niin ja tosiaan kato, että se nesteensyötön reikä peittyy varsinkin sieltä ilmareikien puolelta kunnolla. Sieltähän se vuotaa, jos se neste pääsee kulkeutumaan ilmareikiin mitenkään. Tarkista myös, ettei pumpulia ole yhtään ilmareikien päällä ja coileja ei kannata ihan ilmareikiin kiinni jättää, vaan ainakin itse oon nostanut coileja ylemmäs.

    Tällasta mulla tulis mieleen omista kokemuksista mitä nyt tää Griffin pari kuukautta ollut.

     
     
  15. #195
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Pittää olla se tiiviste myös siellä keskiputken puolella, mihin lasi tulee kiinni. Noihin vuoto-ongelmiin auttaa myös sellanen, että laitat nesteensyötön kiinni, kun et höyryttele. Itse teen näin kun otan tankin mukaan johonkin taskuun pyörimään, kotona kun on modi pöydällä pystyssä, saa nesteensyöttö olla kokoajan auki. Tietty se pitää muistaa aukaista se nesteensyöttö ennen höyryttelyä...
    Niin siis tarkoitatko noita yläpuolen tiivisteitä vai? Nehän ei oo ongelma kun laite vuotaa alhaalta. Ja joo varmaan loppuu jos joka kerta muistais/jaksais/viittis sulkee nestesyötön mut ei tuu tehtyä, varsinkin ku se on sen verran hankalasti toteutettu.

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  16. #196
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vepa Näytä viesti
    Ja joo varmaan loppuu jos joka kerta muistais/jaksais/viittis sulkee nestesyötön mut ei tuu tehtyä, varsinkin ku se on sen verran hankalasti toteutettu.
    Pyöräytät tankkia jompaan kumpaan suuntaan muutaman millin, eihän helpompaa/paremmin toteutettua nesteensyötön sulkemista ole olemassakaan...?
    "Not a bad life really"

     
     
  17. #197
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Pyöräytät tankkia jompaan kumpaan suuntaan muutaman millin, eihän helpompaa/paremmin toteutettua nesteensyötön sulkemista ole olemassakaan...?
    Juu tossa mun laitteessa se on aika jäykkä ainakin ja vaatii kahta kättä ja kun se on boksin nokassa niin vähän ahdas väli sormilla pitää pohjasta kiinni. No joo, eihän tuo siis mikään helvetin vaikee ole, mut pointti on lähinnä siinä et ois mukava saada laite toimimaan ilman et tarvii räplätä nesteensyötön kanssa jatkuvasti. Mun höyryttelytapa kun on muutenkin sitä et tulee imeskeltyä pieniä pätkiä vähän kokoajan pitkin päivää, niin millään ei viittis tapella sen kanssa

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
  18. #198
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vepa Näytä viesti
    Juu tossa mun laitteessa se on aika jäykkä ainakin ja vaatii kahta kättä ja kun se on boksin nokassa niin vähän ahdas väli sormilla pitää pohjasta kiinni. No joo, eihän tuo siis mikään helvetin vaikee ole, mut pointti on lähinnä siinä et ois mukava saada laite toimimaan ilman et tarvii räplätä nesteensyötön kanssa jatkuvasti. Mun höyryttelytapa kun on muutenkin sitä et tulee imeskeltyä pieniä pätkiä vähän kokoajan pitkin päivää, niin millään ei viittis tapella sen kanssa
    Onhan se kieltämättä vähän säätämistä, jos aina joutuu nesteensyötön sulkemaan, kun taskuun laittaa. Ja varsinkin, jos sulla on tiukka yksilö.
    Jos on tiivisteet tallessa, niin sitten samat kommentit kuin Manakuski laittoi:



    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Niin ja tosiaan kato, että se nesteensyötön reikä peittyy varsinkin sieltä ilmareikien puolelta kunnolla. Sieltähän se vuotaa, jos se neste pääsee kulkeutumaan ilmareikiin mitenkään. Tarkista myös, ettei pumpulia ole yhtään ilmareikien päällä ja coileja ei kannata ihan ilmareikiin kiinni jättää, vaan ainakin itse oon nostanut coileja ylemmäs.
    Eli nesteurassa pitää olla riittävästi pumpulia, jos laitat liian vähän, niin sieltä se neste kulkeutuu ilmareikiin ja pihalle. Ja noi muut asiat kannattaa kanssa varmistaa.
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #199
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Oma kyllä pyörii just sopivasti myötäpäivään. Jos yritän vastapäivään pyörittää nesteensyöttöä, se pyörii kuin väkkärä ja kohta ruuvautuu koko yläosa irti. Itse siis pyöritän nesteensyöttöä aina myötäpäivään auki/kiinni. Pyörii suht nätisti pienellä vastustuksella. Otan siis lasista kiinni, sillain parhaiten tuo nesteensyöttö pyörähtää. Jos sulla se on tiukka, niin voiskohan siellä olla pumpulia välissä? Ethän ole pumpulia työntänyt sinne rinkulan alle? Onhan sulla se rinkula kiinni?

    Se rinkula wickien ohjaamiseen kannattaa olla paikoillaan, coilit ylös, wickaus sillai et se wicki on "roikkumassa" siinä rinkulan päällä, kuitenkin peittäen sen reiän siellä rinkulan sisällä. Eli se pitää ihan pikkasen sinne rinkulan ylle pukata niin, ettei se sieltä tule pois kun pyörität nesteensyöttöä. Ei kuitenkaan saa tunkea sinne syvälle ollenkaan. Eli pumpulia ei saa sen rinkulan alta näkyä yhtään sivusta katsottuna. Pumpulia ei saa myöskään olla sen ilmanoton päällä yhtään, ilman pitää kulkea vapaasti coilille.

     
     
  20. #200
    Höyrypää Vepa's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    432
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Oma kyllä pyörii just sopivasti myötäpäivään. Jos yritän vastapäivään pyörittää nesteensyöttöä, se pyörii kuin väkkärä ja kohta ruuvautuu koko yläosa irti. Itse siis pyöritän nesteensyöttöä aina myötäpäivään auki/kiinni. Pyörii suht nätisti pienellä vastustuksella. Otan siis lasista kiinni, sillain parhaiten tuo nesteensyöttö pyörähtää.
    Nyt menee jännäksi, pyörität siis nestesyöttöä kokoajan myötäpäivään? Olenkohan missannut jotain oleellista laitteen toiminnasta kun mulla ainakin pohja ja lasi kiristyy kokoajan nestesyöttöä kääntäessä myötäpäivään kunnes se on kireellä. Sit on pakko kääntää vastapäivään eli auki. Eikös tuo nesteensyötön säätö ole sama asia kun dekin kiertäminen irti tankista?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    Jos sulla se on tiukka, niin voiskohan siellä olla pumpulia välissä? Ethän ole pumpulia työntänyt sinne rinkulan alle? Onhan sulla se rinkula kiinni?

    Se rinkula wickien ohjaamiseen kannattaa olla paikoillaan, coilit ylös, wickaus sillai et se wicki on "roikkumassa" siinä rinkulan päällä, kuitenkin peittäen sen reiän siellä rinkulan sisällä. Eli se pitää ihan pikkasen sinne rinkulan ylle pukata niin, ettei se sieltä tule pois kun pyörität nesteensyöttöä. Ei kuitenkaan saa tunkea sinne syvälle ollenkaan. Eli pumpulia ei saa sen rinkulan alta näkyä yhtään sivusta katsottuna. Pumpulia ei saa myöskään olla sen ilmanoton päällä yhtään, ilman pitää kulkea vapaasti coilille.
    Ei johdu pumpulista tuo tiukkuus, on tiukka tyhjänäkin. Pumpulia ei tosiaan viimeisimmällä yrityksellä ollut yhtään rinkulan alla ja rinkula on paikallaan ja pumpulit tuntus pysyvän paikallaan. Ilmareijät on vapaana ja väliä coileihin on varmaan reilu pari milliä.

    Putket: IPV Mini +​"Stingray X" + Provari mini V2 + Smok Telescope

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •