Sivu 200 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 100150190196197198199200201202203204210250 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,981 - 4,000 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #3981
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vapottaja123 Näytä viesti
    menee vähän off topic , mutta mikä hitto siinä on kun rupesi sormet kutisemaan niin samperisti kun tein silica setuppia.
    Silica on lasikuitua, siitä voi päätellä miksi

     
     
  2. #3982
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Onko kirkkaat tankit samaa ainetta kuin aiemmin?

     
     
  3. #3983
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    varmaan silican palasia sielä kivasti nahkassa kiinni. kannattaa putsailla se pöly siitä setupista enneku kastelet/höyryttelet ettet vedä sitä keuhkoihi

     
     
  4. #3984
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja clz Näytä viesti
    Joo kyllä mä itekkin tykkään että toi on vähän raskaampi ja jämäkän tuntuinen mutta ei tää ruma ole, simppeli on kaunista.
    No juu toki, itsekin tykkään kyllä misterin ulkonäöstä valtavasti. Just sopivan minimalistinen. Kaikki helvetin tribaalihässäkät vaan pilaisi tän ulkonäön täysin.

     
     
  5. #3985
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hannu Näytä viesti
    Onko kirkkaat tankit samaa ainetta kuin aiemmin?
    Jep, kyllä vain. Nämä oli niin kalliita ettei otettu kuin 50kpl molempia pituuksia, toivottavasti piisaa kaikille

     
     
  6. #3986
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    kaarina
    Viestit
    307
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    varmaan silican palasia sielä kivasti nahkassa kiinni. kannattaa putsailla se pöly siitä setupista enneku kastelet/höyryttelet ettet vedä sitä keuhkoihi
    Mites sen saa pois? En todellakaan halua vetää sellaista keuhkoihin. Kirvelee sormet niin pirusti ja lähteekö se sataprosenttisesti

     
     
  7. #3987
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vapottaja123 Näytä viesti
    Mites sen saa pois? En todellakaan halua vetää sellaista keuhkoihin. Kirvelee sormet niin pirusti ja lähteekö se sataprosenttisesti
    emt. puhaltamalla? varo silmiä :F
    siin oli joku kokoraja mitä isommat kykenee irtautumaan keuhkoista ja tulemaan limanmukana ulos, mut pienemmät ei. en muista mikä se raja oli, eikä sillä varmaan väliä.

    en käytä silicaa ku kuumottaa liikaa tommoset :F

    https://en.wikipedia.org/wiki/Silico...Health_effects

     
     
  8. #3988
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    10% lisä juomavedessä vähensi dementiariskiä 11%.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #3989
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    22
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Silica on lasikuitua, siitä voi päätellä miksi
    Itellä kutis silmät, aluks luulin että pg:stä johtuva.. sitte luulin että liikaa niksiä vaan polttaa liikaa... meshi setuppi 4 päivää ja ongelmat vähentyny... testit jatkuu ----> 😎

     
     
  10. #3990
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    14
    Lainaus Alkuperäinen postaaja veljon11 Näytä viesti
    Jep, kyllä vain. Nämä oli niin kalliita ettei otettu kuin 50kpl molempia pituuksia, toivottavasti piisaa kaikille
    Kummanlainen mulle tuli, kun parpäivää sitten tilasin ja eilen saapui kirkas tankki?

    Edit; jaa, huomasin kuvat. Eli vanhan mallinen tuli.

     
     
  11. #3991
    Nyt saldoilla MISTeriin noita isommalla sisäreiällä olevia kirkkaita tankkeja ja RSR 490 akkuputkia!! Tankit näyttää aluksi sumealta mutta kun työntää litkut sisään kirkastuvat lähes yhtäkirkkaaksi kuin sorvaamattomat muoviputket.

     
     
  12. #3992
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808
    Thänks, isoreikäiset tilattu
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  13. #3993
    Nappia pestessä kävi se mitä olin pelännytkin, hopeoitu jousi halusi mennä lavuaarin viemäriin. Ei muuta kun ryömimään allaskaappiin ruuvaamaan hajulukkoa auki josko se olisi jäänyt sinne, ja siellähän se onneksi oli.

    Näyttää muuten mister hyvältä kiilloitettuna. Noita kiilloitettuja putkia ois kiva saada ihan sivuilta ostettunakin.

    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  14. #3994
    Milläs hiomapaperilla noita messinkiosia kannattais pyyhkästä?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  15. #3995
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Milläs hiomapaperilla noita messinkiosia kannattais pyyhkästä?
    kasi- ja kuussatasella oon ite pyyhkiny noi. tulee mukavan tasanen ainakin :3

     
     
  16. #3996
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    En suosittelisi käyttämään hiomapaperia välttämättä ollenkaan. Jos käyttää niin mahdollisimman hienoa 2000 mieluiten, vähintään 1000. Hiomatahna on huomattavasti parempi vaihtoehto, koska kontaktin saa kiillotettua ja se pysyy hyvinjohtavana todella pitkään. Itse olen käyttänyt autoglymin metal polishia ja se tuubi kyllä kestää varmaan 100 vuotta jos pelkästään kontakteja kiillottelee. Myös meshin suikaleella voi pyyhkäistä enimmät hapettumat pois.

    e:hidas hidas hidas

     
     
  17. #3997
    Kakstonnista ite käyttänyt ettei vahingossa tule koko laitetta hiottua kadoksiin. En oo kyllä saletti olisko vaan IPA:lla pyyhkiminen parempi ratkaisu.

     
     
  18. #3998
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    En suosittelisi käyttämään hiomapaperia välttämättä ollenkaan. Jos käyttää niin mahdollisimman hienoa 2000 mieluiten, vähintään 1000. Hiomatahna on huomattavasti parempi vaihtoehto, koska kontaktin saa kiillotettua ja se pysyy hyvinjohtavana todella pitkään. Itse olen käyttänyt autoglymin metal polishia ja se tuubi kyllä kestää varmaan 100 vuotta jos pelkästään kontakteja kiillottelee. Myös meshin suikaleella voi pyyhkäistä enimmät hapettumat pois.

    e:hidas hidas hidas
    Tuo unohtui mainita. Jollain hienolla meshillä kyllä tuntuu parhaimmalta. Tai sit hätätilassa ihan joku perus teräsharja, mulla on tommonen biltemasta haettu hammasharjan kokoinen teräsharja ja sillä saa kans tosi nätiksi. TOSIN, jos on pelkkää paskaa kontaktissa niin vanulappu+kynsilakanpoistoaine toimii helvetin hyvin kanssa.

     
     
  19. #3999
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Siinä kiillottamisessa ja mesheissä, hiomapapereissa sekä varsinkin teräsharjassa on just se ero että kiillottamalla se kontakti pysyy 5x kauemmin paskaantumatta.

     
     
  20. #4000
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Eli se meshillä kiillottamine ois parempi ratkasu ko? Vois täs joutessa ku on akut latautumassa ni nykästä testinä 200# silkki meshillä kiiltäväks

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •