Sivu 10 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101112131420 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 537

Aihe: E-tupanki ja lentomatkustus

  1. #181
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Re: E-tupanki ja lentomatkustus

    Ja kiinni jos jää niin saattaa olla kalliit höyryt. Nuuskalla tai nikotiinipurkalla mieluummin.

     
     
  2. #182
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    3

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Antzu Näytä viesti
    Pitää höyryjä enemmän aikaa keuhkoissa niin ulos ei tule paljon höyryjä.
    Itse höyryttelin vessassa
    Juuri tätä ajattelin, toki minulla on nikotiinipurkkaa mukana mutta eipä ole aikaisemmatkaan kokeilut kovin hyvää tulosta tuonut, ei vaan ole mun juttuni. Sähkötupakin nyt ajattelin olevan realistinen mahdollisuus muutenkin jättää ainakin terva ja häkä poies. Tässä jonkinaikaa näitä foruja lukeneena + tuttujen mielipiteitä kuunnellessa alkanut tuo sähkötupakki kiinnostaan enemmänkin, ilmeisesti näitä myydään Thaimaassa joten voipi olla normi tupakit mun osalta poltettu. Noi kertakäyttö sähkötupakit vaan tuntu tähän kohtaan helpoimmalta joten niihin päädyin. kiitoksia vastauksista

     
     
  3. #183
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Lentokoneissa on optiset palohälyttimet vessoissa, jotka reagoivat höyryyn, eli käyttäkää höyryttimiänne varovaisesti lennolla. Palohälytyksen aikaansaaminen lennolla ei ole mikään pieni asia. Tosin noilla PS:n laitteilla tuskin saa aikaiseksi hälyn laukaisevaa pilveä

    :wq

     
     
  4. #184
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    3

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    Tosin noilla PS:n laitteilla tuskin saa aikaiseksi hälyn laukaisevaa pilveä
    Siis ostinko huonot vermeet ? Nuo nyt ajattelin ostaa että lähinnä matkan pärjää jos tulee paha hetki.

     
     
  5. #185
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teme-74 Näytä viesti
    Siis ostinko huonot vermeet ?
    Juu ja kalliit. Lisää täältä

    Varmaan noilla lennon ajan selviää.

    :wq

     
     
  6. #186

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Tulipa testattua että lentokoneen vessassa on mahdollista saada aikaan palohälytys sähköröökillä!! olen polttanut aika monta kertaa koneen vessassa, mutta nyt urpona puhalsin vikat höyryt suoraan siihen oven yläpuolella olevaan imuriin, ilmeisesti siinä on myös se optinen hälytys vekotin.... emot hyökkäs vessaan ja ihmettelivät että mikä täällä palaa, tietenkään mitään paloja ei löytynyt, eikä mikään haissut.. no ne kaateli varmuuden vuoksi vettä roskiksiin vessassa. eli jatkossa syön suosiolla nicorettea lentojen ajan. Niin oltiin siis thaikuista tulossa ja siellä höyryttelin kaikkialla missä röökiäkin sai vetää... ei tullut sanomisia, kysymisiä tuli paljon

     
     
  7. #187
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Taas olis matkalle lähtö edessä. Tällä kertaa Amsterdamin kautta Malesiaan. Saas kattoo mitä malesiassa tuumataa Provarista.
    Sattuuko olemaan ketään joka olisi ollut malesiassa höyrystimien kanssa? Aika tiukka huumelaki ja muut lait ainakin on, mutta miten on sähkövälineiden laita?

     
     
  8. #188

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Mä matkustellu tässä höyrystelyn aikana pitkiä lentoja noin 10 kpl. Joka matkalla oon höyrytelly vessassa ja yöaikaan jopa omalla paikalla.
    Imetyn höyryn määrä pienempi kuin normisti ja hengessä pidän pitemmän ajan, loput "henkäykset" puhallan sitten alaspäin.
    Viime viikolla matkustin tänne Kiinaan ja jouduin lentämään vielä täällä pitkän sisäisen lennon, kävin tälläkin lennolla vetämässä höyryt vessassa.

     
     
  9. #189
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    27

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SikariMies Näytä viesti
    Mä matkustellu tässä höyrystelyn aikana pitkiä lentoja noin 10 kpl. Joka matkalla oon höyrytelly vessassa ja yöaikaan jopa omalla paikalla.
    Imetyn höyryn määrä pienempi kuin normisti ja hengessä pidän pitemmän ajan, loput "henkäykset" puhallan sitten alaspäin.
    Viime viikolla matkustin tänne Kiinaan ja jouduin lentämään vielä täällä pitkän sisäisen lennon, kävin tälläkin lennolla vetämässä höyryt vessassa.
    Tässä tuli kolme tärkeintä, jopa maalaisjärjellä pääteltävää asiaa; säännöstele höyryä, pidä sisällä mahdollisimman pitkään ja puhalla loput alaspäin. Ei varmasti mene hälyt päälle.

     
     
  10. #190
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Keskipohjanmaa
    Viestit
    18

    E-tupanki ja lentomatkustus

    New yorkin reissu edessä.. Onko kellään tietoa saako sinne ottaa mukaan sähkötupakkavehkeitä ja nikotiini nesteitä? Meneekö turvatarkastuksista läpi?

    Eli nesteet pussissa ja akut ja tankit cartot ym. erikseen vetoketjullisessa säilytys pussukassa ruumaan.

    Mietityttää vaan ku noi liberty flights nestepullot on merkitty pääkallolla/TOXIC ja maininta, että saattaa sisältää pähkinää. Made in China. Ottasin pari 30ml putelia mukaan.

    Meneekö tarkastuksista läpi, että ne sielä tietää mitä ainetta tuo on?

    Kiitos vastauksista etukäteen.

     
     
  11. #191
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Niinkuin tässä ketjussa on jo ennenkin sanottu niin ei ole ongelmia. Kaikki akut käsimatkatavaroihin, sillä ruumaan menevissä laukuissa ei saa olla litium-ion-akkuja. Lisänesteet ja muut varalaitteet sitten ruumaan. Turvatarkastuksessa kaikki käsimatkatavaroissa olevat nestettä sisältävät laitteet sitten siihen nestepussukkaan. Kyllä ne lentokenttien turvatarkastajat ovat kaikenlaisia e-röökejä nähneet: tossa kun Prahassa käväisin, niin laitoin sujuvasti nestepussiin Diablon ja ZAP+ProVarin eikä niistä mitään kyselty.

    Höyryttelyä ei ole kielletty New Yorkissa (tai muuallakaan USA:ssa, joitain tuppukyliä lukuunottamatta)

    :wq

     
     
  12. #192

    Vs: E-tupanki ja lentomatkustus

    Pari kertaa tullu käytyä NYCissä viimeisen puolen vuoden aikana. No Probs.
    Mulla akkuja mukana 4-5 kpl ja 2-3 niistä on kulkenu ruumassa joka reissulla. Olen laittanut ne semmoseen eGon "matkalompakkoon".

     
     
  13. #193
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328
    Kreetalta juuri kotiutuneena, hyvin meni höyryttelyn suhteen. Ei mutisemista Suomen eikä Kreikan päässä. Nesteet minigrip-pussissa ja akut akkukotelossa käsimatkatavaroissa (myös laitteet). Paluumatkalla akut oli ruumaan menevässä laukussa paperiin käärittynä, ei sanottavaa.

    Muuten Kreikassa tuli muutama höyryttelijä spotattua, oma Provari-kombo ei tuottanut mitään mielenkiintoa kaduilla. Haniassa oli myös yksi "Ovale" -niminen sähköröökipulju (lähellä bussiasemaa), jossa tuli vierailtua. Nesteet 30ml / 9€, en ostanut testiin. Laitteet perus eGo-kamaa.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  14. #194
    Jos käsitin oikein tuon sivuston kaikki maat ovat ne jotka voi hylätä kuljetuksen, mut muista maista ei ole tullut ilmoituksia...
    Lavatube Tornado / Smoktech Bolt MOD / Joeytech 510-T+riva 1100mAh
    Top3: PG Winston LF / PG Gold & Silver LF / PG+VG Fruit stripe illusions VR

     
     
  15. #195
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Finnairin sivuilla on hyvin selkeästi mainittu mitä voi ottaa mukaan. Akut+vehkeet käsimatkatavaroihin ja max 2 vara-akkua saa olla mukana. Mulla oli 3 laitetta akut sisällä + 2 akkua kuljetuskotelossa-> no problem
    Vuos sitte 5 lentoa viikon aikana ja jokapaikassa pyörittelivät kamoja.
    Rupeavat olemaan niillekkin tuttuja kamoja
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #196
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    18
    Huomenna lähtö Espanjaan ja nyt huomasin, että mulla on vain vajaita neste pulloja ja tankissa nestettä. Mitenhän noihin suhtaudutaan Espanjan tullissa? Liekkö kamala rulijanssi edessä jos kamat sinne lähden viemään. Onko kokemuksia?? Nyt olis pikainen apu tarpeen!
    EX: Ego-T, E Power 18650, Lavatube
    Now: SMOK Zmax, vamo v2, oval 6v

     
     
  17. #197
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sentti0110 Näytä viesti
    Huomenna lähtö Espanjaan ja nyt huomasin, että mulla on vain vajaita neste pulloja ja tankissa nestettä. Mitenhän noihin suhtaudutaan Espanjan tullissa? Liekkö kamala rulijanssi edessä jos kamat sinne lähden viemään. Onko kokemuksia?? Nyt olis pikainen apu tarpeen!
    Nesteet matkalaukkuun, suojattuihin pusseihin, koska ne pullot tod.näk. vuotavat.
    Käsimatkatavaroissa jos viet niin max 100ml nesteitä, ja ne ON OLTAVA minigrip pussissa. (<---Click)
    Itselläni ei Espanjan lennoilla ole ollut mitään ongelmia nesteiden kanssa, huhtikuussa kun tulin kanarialta suomeen oli kartotankki täynnä nestettä ja joye twist kaulassa, ja laitoin
    ne hihnalle turvatarkastuksessa..
    Repussa oli minigrip pussissa 30ml juissia putelissa.
    Eivät kyselleet mitään.

     
     
  18. #198
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Onko kellään kokemusta kayfuneista lennolla? Valskaako nestettä painevaihteluiden seurauksena? Ei millään jaksais/ kiinnostais tyhjennellä ennen lentoa
    Mites vara-akkujen kans? Joku oli kirjotellu, että 2 vara-akkua sais olla mukana /laite. Mut kun toisaalla taas puhutaan, että sais olla 100 Wh edestä akkuja, mikä taas tarkottaa 3,7 voltilla n 27000mAh.
    Entäs ryanairin käytäntö nikotiininesteiden kans? Pitäiskö varuiks pistää pulloihin 0mg etiketit tai repiä etiketit vallan pois?
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  19. #199
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    vapers.fi:llä on juurikin julkaistu artikkeli tuosta aiheesta. Mulla on ollut 6 AW:n 18650 akkua mukana (2 laitteissa ja 4 koteloissa) käsimatkatavaroissa niin ei ole ollut ongelmia. Tunginpa vielä moditkin siihen minigrip-pussukkaan kun kerta niissä oli nestettä. Gennyjä säilyttelin sitten lennon pystyasennossa istuintaskussa

    Paineenvaihtelusta tulee vuoto-ongelmia täysillä tankeilla, eli jos on vajaa niin vuoto-ongelmia ei esiinny.

    EDIT: Eipä mulla ole litkujen etikettejä millään lentoasemalla tutkittu.

    :wq

     
     
  20. #200
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax Näytä viesti
    EDIT: Eipä mulla ole litkujen etikettejä millään lentoasemalla tutkittu.
    +1 Itselläkin oli jokunen puteli.. Pari DIY:ta ja sitten valmiita. Vähän herätti laitteet ihmetystä.

    Menomatkalla Gepetto, DIY "pommilaukaisin",LT.
    Tulomatkalla Gepetto, GGTS, Gripper VV.

    Vähän aikaa pyörittelivät käsissään ja antoivat jatkaa matkaa
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •