Sivu 15 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51112131415161718 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 352

Aihe: Aloittelijan kokemuksia

  1. #281
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Aiemmin hieman sivusin aihetta.
    Siis eikö sähkötupakan käytöstä aiheutuva päänsärky, pahoinvointi, huimaus, kohonnut verenpaine yms johdukkaan siitä että uusi käyttäjä käyttää liikaa nikotiini nesteitä vaan siitä että se / hän käyttää liian vähän nestettä? siis vettä? Nyt kunnon höyryverurit kehiin ja kommenttia please... olekee ystävällisiä... kertokaa perkele! :
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  2. #282

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ECHO Näytä viesti
    Aiemmin hieman sivusin aihetta.
    Siis eikö sähkötupakan käytöstä aiheutuva päänsärky, pahoinvointi, huimaus, kohonnut verenpaine yms johdukkaan siitä että uusi käyttäjä käyttää liikaa nikotiini nesteitä vaan siitä että se / hän käyttää liian vähän nestettä? siis vettä? Nyt kunnon höyryverurit kehiin ja kommenttia please... olekee ystävällisiä... kertokaa perkele! :
    Tuo nesteenpuutos aiheuttaa päänsärkyä ainakin itselleni. Jos ei esim. ennen aerobisia liikuntasuorituksia ole tullut kunnolla tankattua, niin suorituksen jälkeen alkaa pääkipu ennemmin tai myöhemmin. Olen huomannut itselläni myös e-tupakoinnin lisäävän juomisen tarvetta/janon tunnetta. Paha mennä sanomaan mistä johtuu kun ei ole tullut asiaan perehdyttyä, mutta olisin hyvinkin taipuvainen uskomaan, että vähän juovalla henkilöllä tämä lisää myös "kuivumisesta" aiheutuvaa päänsärkyriskiä.

     
     
  3. #283
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Olen myös huomannut tuon nesteen poistumisen nopeutuvan kun höyryttelee. Veikkaisin että liittyy aika pitkälle nikotiiniin kun noitten stimulanttien yleinen sivuvaikutus on juurikin tuo nopeutunut aineenvaihdunta ja nestehukka.

     
     
  4. #284
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelijan kokemuksia


    PG ja VG käsittääkseni aiheuttaa nestehukkaa, ovat diureetteja. Tämä on minun käsitys.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  5. #285
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Iltaisin töräytän soodastriimerillä litran vissyä tai limua. Ei ole ollut pää kipeä pitkään aikaan. Myös normaalit ruokajuomat eli maidot ja mehut pitää muistaa juoda. Kahvia menee vähemmän joka sekin auttaa nestetasapainon hallintaan.

     
     
  6. #286
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    3

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Moi,

    olen uusi täällä teidän palstalla ja uusi tämän sähkötupakan maailmassa. Ostin (tyhmänä?) citydealin kautta tuollaisen alla olevan e-tupakan, ja nyt tarvitsisi saada siihen nikotiinia sisältäviä hylsyjä (vai miksi niitä kutsutaan)
    Kyselin apuja tuolta kansantukusta, mutta koska laki on nyt muuttunut, eikä noita enää saa myydä.....
    Kuitenkin käskettiin googlettaa patruunoiden nimellä: Cartomizer.

    nyyyh, googlettelin ja hukuin sivutulvaan. Apua? linkkejä keskusteluun, linkkejä ulkolaisiin verkkokauppoihin? Ohjaa hiukan oikeaan suuntaan, täällä teidän palstallakin haulla sain niin paljon keskusteluja jne.....

    [size=6pt]Niin minä olen huolestunut äiti, joka ei itse polta, ei tavallista eikä e-tupakkaa. Armeijassa olevalle pojalleni ostin tuon, josko edes hiukan välttyisi tupakan haitoilta.....[/size]




     
     
  7. #287
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Kuvassa oleva laite näyttäisi olevan GV-808 mini. Katsotaas löytyykö tuohon jotain sopivaa...

    Uudelleen täytettäviä tyhjiä kartoja 1 paketti (5 kartoa per loota):

    Boge 808D-1 (JK302D) Cartomizer 2.0 ohm
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=108

    Ja nikotiinipitoiseksi nesteeksi pari pikkupulloa esimerkiksi:
    USA Blend E-Liquid Refill - PG - 5ml - 24mg
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=147

    Noilla nyt pääsee mukavasti alkuun. Postikuluja ei tuolta taida tulla ellei ole ihan pienen pieni tilaus. Tavarat ostoskoriin ja alennuskoodiksi (voucher): e-savuke.com niin saa vielä -15% tavaroista alennusta.

    Onnea ja menestystä vaan!

    ps. oletan että tuo on 808 mallinen

     
     
  8. #288
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    3

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Hei kiitos vastauksesta.

    tutkinpas noita sitten. Ja pistän tilaukseen.

     
     
  9. #289

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Höyrystelyä on nyt vähän aikaa testailtu ja en oikein tiedä missä ongelma on. Tilasin jonkun aikaa sitten ecigwizardilta 510 aloituspakkauksen. Suurin ongelma on ehkä se, että pohjanesteen maku on ensimmäinen minkä maistaa. Parantuukohan maku, jos vaihtaa toisenlaisiin kartomisisaattoreihin? Jostain täältä luin et paketin mukana tulleet kartomisaattorit saa nakata mäkeen.

     
     
  10. #290
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Jos 510 laitetta käyttää, niin kannattaa ehdottomasti vaihtaa kartomisaattori päähän. Vanuun mahtuu mukavasti nestettä ja pienen imeytymisen jälkeen voi höyrytellä rauhassa ilman pelkoa palaneenmausta :P 2ohmisia jos haluat paljon ja kuumempaa höyryä. muutoin tuo 2,7 / 3 ohminen.

    Bogen ja kangerin ovat ainakin varmoja valintoja:

    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=108
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=149

    Driptippi kannattaa toki ottaa mukaan tuohon, on mielyttävämpi imeskellä kun ei ole tuollaista pehmeäkumista päätä . Ja muovinen sellainen näin talvella mukavampi varmasti kuin alumiini tms


     
     
  11. #291
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Palataan ny itsekin tähän ketjuun taas yhteenvetojen muodossa. Höyryttelyä takana 4 kuukautta ja parikymmentä päivää. Päivääkään en ole katunut. Enää ei analoginen herätä juuri minkäänlaisia tuntemuksia. Analogista imevässä porukassa vedän vaan oman höyrytykin esiin. Vttuilkoon jos siltä tuntuu.

    4 kuukautta on sinäänsä lyhyt aika, mutta varsin pitkä matka on kuljettu sen ensimmäisen nikottelevan eGon jälkeen. Ihminen on utelias eläin, ja itsekin mahdollisuuksien mukaan olen tässäkin harrastuksessa jotenkin ajautunut kokeilemaan koko ajan jotain uutta. Itselleni täytyy hattua nostaa, ettei ensimmäinen, no ei välttämättä huono mutta odotettua huonompi, kokemus lannistanut. Enkä voi liikaa kehua foorumin kärsivällistä väkeä, neuvoja saa käytännössä mihin vuorokauden aikaan tahansa. Edellämainitusta johtuen yritän itsekin olla avuksi, täällä sekä tuolla ihan oikeassa maailmassa.

    Laitekokemuksia sitten. Aluksi eGo-t. Eka kokemus jotain "no, tässäkö tää nyt sit oli." Kyselyä ja säätämistä. ja pääsin jonnekin "ihan ok" tasolle. Matkan varrella selvisi, että eGo on oikeasti hyvä vehje, mulle sattui vaan huono kappale. Sanotaan vaikka että halpa ei ollut se edullinen vaihtoehto. Nyt käytössä joyetech-brandätty teräksinen eGo-t, joka kokonsa puolesta on mulle se mieluisin/sopivin vaihtoehto kodinulkopuolisiin höyryhetkiin. Mahtuu sopivasti duunitakinkin taskuun. Peruslaite, jota omasta puolestani suosittelen. 510 on jäänyt käytännössä keräämään pölyä. Loppujen lopuksi eGo mahtuu suunnilleen samaan tilaan kuin 510, josta kuitenkin loppuu joko akku tai tankki kesken reissun.

    Mutta, mutta. Nälkä kasvaa syödessä, sanotaan. Seuraavaksi E-power. Ihan kelpo peli. Tuossa se nököttää pöydän kulmalla dct-tankki nokassa. On joutunut epäkiitolliseen varalaitteen asemaan. Eli siihen tartutaan jos/kun muista on lipsahtanut akut tyhjiksi.

    Pikkukaveri SD-Keyring. Pienellä kartolla mainio matkakumppani vaikka kauppareissulle. Foorumilta on tosin kuulunut kauhutarinoita ettei tämä olisi pitkäikäinen. Harmi sinäänsä. Kesää ajatellen olisi kokonsakin puolesta niin sopiva.

    Tähän väliin mainittakoon, että eGon tankista alkaen on tullut kokeiltua jos jonkinlaista systeemiä. Vanupatruunat, kun en uskonut että eivät ole se paras vaihtoehto. No, olisihan se pitänyt uskoa. Clearot, kartot, budit, blah blah blah. Oikeastaan kaikki kokeillut viritykset toimivat. Jotkut paremmin kuin toiset. Jotkut toimivat paremmin pienen säätämisen jälkeen. Jotkut toimivat hyvin hetken, jotkut kauemmin. Liikaa vaihtoehtoja, sanon minä!

    Takaisin laitekantaan. Seuraavana Bolt. Jykevä, yksinkertainen. Ainakin minua kovasti miellyttävä patukka. Sen nokalla isompi kartotankki näyttää jo olevan kuin kotonaan. Viimepäivien nikottelusta huolimatta (joo joo, taas sitä säätämistä) kelpo laite.

    Lopuksi uudemmat vekottimet, Lavatube ja Provari. Ei prkl, noilla mennään kyllä ihan uuteen maailmaan. Eipä noita mihinkään pieneen taskuun tungeta. Lavatube on yllättävän kevyt, eli sille kun löytyy takista sopiva kolo, kulkee se mukana ihan mukisematta, kiskomatta puolta vaatetta katuun. Provari taas yllätti raskaudellaan. Mutta sen paino tuntuu niin mukavalta kätösessä. Mutta säädettävyys, tällä hetkellä parasta mitä omalla kohdalla on vastaan tullut. Turhaa kai on lähteä ruotimaan laitteiden ominaisuuksi sen enempää, foorumilta kyllä löytyy...

    Lopuksi, tarvitaan ne-jutut-jotka-nököttävät-akkujen-päässä. Omassa käytössä kotioloissa Provari kartotankilla. Ihan ykkönen. Jos ette usko, niin kokeilkaa! Lavatuben nokalla istuu perus-atomisaattori drippailukäytössä. E-powerissa kartotankki, Boltissa joko kartotankki tai pelkkä iso karto. SD-keyringissä mahdollisimman pieni karto ja eGossa perus tankki+tankkiato. Vähemmälläkin pärjäisi, mutta kun... ja taas on tilauksessa jotain uutta

    Unohtamatta nesteitä. Lyhyesti sanottuna, jos olet aloittamassa höyryttelyä, suhtaudu varauksella muiden kehuihin/haukkuihin nesteistä. Vain kokeilemalla löydät sen oman mielimaun. Äläkä edes odota, että tupakaksi nimetty neste maistuisi tupakalta. Itselläni tuli vastaan MONTA karmaisevan makuista litkua ennenkuin ne ehdottomat suosikit löytyivät. Olisi pitänyt päivitellä tähän ketjuun huomioita nesteistäkin. Eli, jotkut aluksi hyvältä maistuneet nesteet muuttuivat pidemmässä käytössä juuri päinvastaisiksi. Varsinkin tuo FSUSA Cappuccino. Maun radikaali muutos voi hyvinkin johtua makuaistin elpymisestä. Oli miten oli, aloittamisen yhteydessä miellyttäneistä nesteistä maistuu enää oikeastaan vain Pink Spotit.

    Jos olette lukeneet tänne asti, päästään vihdoinkin tämän postauksen ytimeen. Jälleen, perustuen omaan kokemukseen. Tehtäköön selväksi, että ainakaan tämä oma tapa kasvattaa laitekantaa ja kokeilla yhtä jos toista ei todellakaan tuo minkäänlaista säästöä analogisiin verrattuna. Taitaa olla päinvastoin. Otan höyryttelyn kuitenkin nautintona ja harrastuksena, en pelkästään analogisen korvikkeena. Se, mitä oikeastaan yritän sanoa varsinkin niille, jotka ovat astumassa höyryttelyn ihmeelliseen maailmaan on, että kyselkää ja kokeilkaa. Kaikki laitteet eivät miellytä jokaista. Mutta olen kuitenkin niin varma, että jokaiselle löytyy miellyttävät välineet. Yksinkertaisesti ei ole olemassa sitä ainoaa oikeaa "maailman parasta" höyrytintä. Älkää antako periksi, jos oma kokemus ei vastaa esim. foorumilta saatua käsitystä jonkin laitteen toiminnasta. Älkää lannistuko, jos se Camelin makuinen neste maistuukin kamelin b-rapun tuotokselta.

    Lukuunottamatta niitä muutamaa, jotka tuntevat tekniikan ja repivät kaiken palasiksi vain uteliaisuuttaan....ja niitä, jotka halutessaan jotain paremmin toimivaa tekevät sen itse....ja niitä, jotka ovat seuranneet laitekannan kehitystä kokeilemalla kaikkea itse....ja niitä, jotka syventyvät kaikkeen niin, että pystyvät jakamaan tiedon ymmärrettävässä muodossa jopa asiasta mitään tietämättömille..... Me kaikki muut ollaan enemmän tai vähemmän aloittelijoita.


    edit: pikku lisäystä ja typojen korjailua.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  12. #292
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Kiitos Stoney, hieno postaus ja se tärkein eli apu aloittelijalle löytyy!!!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #293
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Vielä pikkujuttu nesteistä. Muutamalta tosielämän tutulta on tullut ihmetteleviä kommentteja, että eikö nää litkut tosiaan maistu miltään. eGon takista nesteet yleensä toimivat kohtuullisesti. Jotkut kehuvat kartoja maun suhteen paremmiksi. Makuasioista voi ja pitääkin kiistellä. Oma vaatimaton huomio on, että varsinkin laimealta maistuvia nesteitä kannattaa ehdottomasti kokeilla drippaamalla. Ei muuta kun hommaamaan esim. perus 510-ato, driptippi suuvärkin suojaksi ja tippoja sisään. Hätätapauksessa tosin mikä tahansa atomisaattori käy. Aluksi en itsekään mitenkään ihastunut ajatukseen, että jokainen tupakan mittainen tauko vaati askartelua nestepullon kanssa, pahimmassa tapauksessa tärisevin käsin suoritettu tiputtelu tuo bonuksena tahmaiset sormet. Kaikille asiaa pohtiville tiedoksi, että drippailu on juuri niin yksinkertaista kuin se kuulostaakin. Ei vaadi muuta kuin hitusen tarkkuutta ja sopivat välineet. Itse tilasin tuollaisen atomisaattorin drippailuun: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/at...-atomiser.html, ja tyytyväinen olen ollut. Suosittelen. Toki drippaamalla saa varsinkin aluksi helposti niitä ah niin ihania kuivia löylyjä, kun atomisaattori lipsahtaa tyhjäksi. No ajatelkaa itse, ei niistä 2-4 tipasta kovin kauaa höyryjä vedellä. Nimimerkillä tehdään ensin, ajatellaan vasta jälkeenpäin. Varsin äkkiä kuitenkin opii tuntemaan oman atomisaattorin sielunelämän, ja siten välttämään nuo dryhitit.

    Muutama esimerkki nesteistä.
    Pink Spot Honey Cured Tobacco. Aluksi sellainen tasaisen mitäänsanomaton. Drippaamalla tuolta potkii se hunaja, ja maku on oikeastaan pirun hyvä.

    Pink Spot P.S. I Luv You. Tankkiatolla oikeastaan jollain lailla epämielyttävä. Drippaamalla voimakkaampi maku. Voisi luulla että voimakkaampana vieläkin epämiellyttävämpi, mutta ei. Maku on voimakkaampi MUTTA myös tasaisempi.

    Ei kai tässä mitään uutta ollut, mutta jaoinpa tämänkin kokemuksen arvon kanssahöyryttelijöiden iloksi.

    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  14. #294

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    No niin, nyt on Nierleltä hankittu Leo sisäänajettu pienten haparointien jälkeen. Ensimmäiset imut (mehuna USA red mix samaisesta puljusta) aiheuttivat pienen järkytyksen. Maku oli pistävä, palanut ja kuivan makea. Ainoa myönteinen asia oli hyvä kurkkutuntuma ja suht ok höyryntuotto.

    Muutaman kerran piti suggeroida itsensä ennen seuraavia höyryjä. Tuli kovin ikävä punaisen tupakan pehmeää ja täyteläistä makua. Ja menihän siinä alkuun pari niitäkin. Yllätys kuitenkin seurasi ensijärkytyksen jälkeen, kun tuohon makuun alkoi tottua. Myös imuvoiman säätely ja oikea annostelu (riittävästi mehua) alkoi tuottaa toivottua tulosta. Nyt reilu vrk menty höyryttämällä ja tunnelma on toistaiseksi oikein hyvä. Mieli ei tee enää yhtään analogista, eikä oikeastaan tehnyt höyryttelyn aloittamisesta lähtienkään. Sen verran tuhdisti tuosta värkistä noilla litkuilla irtoaa nikotiinia.

    Seuraavana toimenpiteenä alkaa sitten litkuarvostelujen plärääminen ja sen perusteella tilaaminen. Toisaalta itse haluan pitää homman melko yksinkertaisena, koska höyryttely ainakin toistaiseksi on minulle vain savukkeen korvike. En haluaisi käyttää tolkuttomasti aikaa ja rahaa etsiessäni sitä "elämää suurempaa" laite/litkukombinaatiota. Leo tuntuu riittävän minulle hyvin ja täytyy alkaa etsiskelemään mahdollisia varaosia sille. Joku tuosta http://www.nierle.com/fi/tuote/10551/.html jo tietävähän voisi laitella tänne linkkejäkin...

    Ei kannata antaa ensimmäisten kokemusten lannistaa. Paskaltahan se tupakkakin nuorena aloittaessa maistui, mutta hyvin nopeasti siihenkin tottui

    Edit: Toinen sierain on kokonaan auki! Se on jos ei nyt kokonaan, niin ainakin osittain ollut tukossa vuosikausia. Onko kyse yhteensattumasta, vai noinko nopeasti analogisen lopettaminen voi vaikuttaa?


     
     
  15. #295
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Aloittelijan kokemuksia


    Minä en ole liiemmin kokeillut asioita. Takana on nyt aikaa alla näkyvän kuvan mukaisesti jonkun aikaa.

    Aloitin ECigWizardilta tilatulla klooni -eGo-T laitteella (en tiennyt että se on "klooni", ajattelin että samanlaisia ne on kaikki. Se oli susi. Toinen atomisaattori ei toiminut alkuunkaan, ja toinen akku kuoli heti takuuajan rauettua (1kk).

    Tilasin hulluna akkuja sieltä ja täältä. Mutta en merkkituotteita edelleenkään. Tilasin MadVapesilta 2 kpl "LR-akkuja", SmokTechin valmistamia klooneja. Tilasin Peleonilta 2 kpl "Peleon"-brändättyjä klooneja. Molemmat SmokTechit ja toinen "Peleon" on vaihdettu takuuna uusiin.

    Mutta viisastuin lopulta, ja tilasin Peleonilta 2 kpl JoyeTech passthru-akkuja. Ne onkin toimineet mahtavasti, ja noita muita akkuja ei tule enää käytettyä, ovat varalla.

    Jossain vaiheessa tilasin eGo Mega Dual Coil cartomisereita. Ensin kirkkaana muovisina. Ne halkeilivat ja hajosivat, en tykännyt. Sitten mustina metallisina. Ne on toimineet.

    Tällä hetkellä käyttelen eGoani JoyeTech-passthru -akuilla ja eGo Mega Dual Coil Cartoilla. Toimii hyvin. Muuta ei tarvita.

    Nesteinä olen kokeillut WizMix RY4, WizMix USA Mix, Freedom Smoke Jagerbomb nesteitä. Muita en ole kokeillut, ja RY4 ja Jagerbomb on vakkarikäytössä. Jossain vaiheessa tilasin liian mietoja, kun aluksi Dual Coililla tuntui 24mg liian vahvalta. Tilasin Wizardilta Pure54-nestettä, jolla olen yrittänyt lisätä niksaa noissa miedoissa pulloissa. Ei hyvä, Pure54 ei ole mauton, vaan siitä tulee vahva "tuhkakupin" maku mukaan. Saa nähdä miten niille käy...

    On ollut edullisempaa kuin analogisen vetäminen. Vedin analogisia ketjussa, ja olen laskenut kulut laskelmassani 3 x 4,20 per päivä, eli noin kolme askia vaikka Chesterfield tupakkia päivässä. Siten päiväkulutus analogisilla olisi 12,60€. Höyryttelen 24mg nesteitä niinikään "ketjussa", eli eGo on koko ajan huulessa. Ilman passthru-latausta menee noin 1,5 1000mAh akullista päivässä, ja nestettä vajaa eGo Dual Coil Cartollinen, eli ehkä 3ml. Kustannukset laskettuna höyryttelyn alusta asti - mukaan lukien 2 askia Maxi Smarttia (analogista!) kun olin hetken ilman akkuja, ennenkuin sain broidiltani lainaksi JoyeTech passthru-akun - keskimäärin 4,71€ päivässä. Selvästi edullisempaa on höyryttely ollut! Vuoden vaihteessa olin tosin 2 viikkoa sairaalassa, jossa höyryttely ei ollut kuin satunnaista wc:ssä tai peiton alla piilossa

    Kululaskelma so far:



    On mahdollista säästää isojakin summia, jos ei hötky jokaisen mielihalun perässä :P

    Tosin kunhan tuo Arctic -tankki tulee myyntiin, niin hankin varmastikin sellaisen, ja sen avuksi jonkun VV-laitteen ja kasan Bogeja. Yhden Boge LR:n testasin tällä eGo:lla, ja se ei kestänyt montakaan päivää menemättä tukkoon. Täyttäminen oli ikävää jatkuvasti, joten kyllä se on tankki oltava. SR-boget sitten sen VV-laitteen kanssa. Seurailen tässä palstaa ja palstalaisten kokemuksia eri laitteiden kanssa. Ongelmia tuntuu olevan niissäkin kaikissa, ja eGo merkkituotteena on toiminut nyt hyvin, joten eipä hötkyillä.









    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  16. #296
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Voi elämä, nyt on vaan pakko avautua. Eilen tuli eGo startteri, pääsi koko päivän kivasti höyryttelemään. Toinen setin akuista oli susi jo saapuessaan, mutta pääsipähän edes aloittamaan. Tänään sitten onnistuin hukkaamaan toisenkin akun! Korpeaa tällä hetkellä ihan kohtuullisesti, 900mAh pass-through ja atomisaattori katos jonnekin teille tietämättömille eikä kotona ole kuin welhon kuppanen get started -kitti.

    Taidanpa käydä ostamassa analogisia...

     
     
  17. #297

    Vs: Aloittelijan kokemuksia

    Olen todella iloinen siitä, että jopa vaikeisiinkin pulmiin löytyy vastaukset foorumeilta. Olen muutaman henkilön kanssa lähetellyt y-viestejä, ja jelppiä olen saanut yllin kyllin. Kiitos heille. Ei kysyvä tieltä eksy
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

     
     
  18. #298

    atomisaattorin putsaus ruokasoodalla ja etikalla

    Putsasin sitten samantien 3 tgo:n atomisaattoria ruokasoodalla ja etikalla. KAIKKI HAJOS. 2 heti JA 1 minuutin käytön jälkee. Sattumaa?

     
     
  19. #299
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: atomisaattorin putsaus ruokasoodalla ja etikalla

    Miten "pesit" ne?

    Itse laitan atoihin piri pintaan ruokasoodaa ja perään etikka. Kunnon paineet tulloo.
    Jokasen aton eGon että 510 LR ja normi atot ovat pesun jälkeen toimineet moitteitta.
    Pesuvettä tarkastellessa todella tehokas lian irroittaja.

    Sanoisin että sattumaa. Mutta mene ja tiedä onko henkimailman juttuja.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  20. #300
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: atomisaattorin putsaus ruokasoodalla ja etikalla

    väärä alue.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •