Sivu 18 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8141516171819 ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 373

Aihe: SMOK Alien 220W

  1. #341
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    Lainaus Alkuperäinen postaaja T3PPP0 Näytä viesti
    Pienen googlailun jälkeen löysin tälläsen:
    https://www.e-cigarette-forum.com/fo...pgrade.798225/


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Oltiin näköjään molemmat samoilla linjoilla, että kyllähän se pitää saada toimimaan. Enpä katsonut tänne vaan etsin myös ohjetta, ja tällä ohjeella sain sen nyt vihdoinkin futaamaan:
    https://www.reddit.com/r/electronic_...pdate/dfrjqvf/

    Kiitti kuitenkin vaivannäöstä.

    Edit: Vahva kuminauha (niin siin monta kierrosta kun sain modin ympärille) oli muuten omiaan pitämässä nappia pohjassa päivityksen aikana.

     
     
  2. #342
    Höyrykonkari T3PPP0's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    109
    Nättiä!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

     
     
  3. #343
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Pikkuveikka, siis AL85, tekee näköjään satunnaisesti samaa.
    Eli kannattaa akun vaihdon jälkeen tarkistaa watit, ettei modi tulita täysillä...
    Mulla on Alien 220W heittänyt yhtäkkiä täydet tehot pari kertaa päälle vaikka on ollut lukittuna vyökotelossa...

     
     
  4. #344
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulla on Alien 220W heittänyt yhtäkkiä täydet tehot pari kertaa päälle vaikka on ollut lukittuna vyökotelossa...
    Mulla on kerran käynyt tuolla tavalla, mutta modi oli pöydällä ja sen jälkeen tuli vähän tulisemmat höyryt, saattoi olla jo savuakin. On se jännä että paremmat firmat osaavat laittaa sen wattilukon laitteisiin ja tuollaisia ei satu. On niin helvetin suuri miinus että jäi alien viimeiseksi smokin modiksi itsellä. Toki nyt tulee kieltolaki niin ei varmaan tule mitään hommattua. eleafit, hcigarit ja wismecit vain kestää kestää ja kestää. Kaksi 50w ja yksi 30w (vai oliko se nyt 20w?) mennyt paskaksi. Kummatkin 50w olivat omia mokia, se pikkumodi antoi liittimestä periksi. Muuten ei ole predatorista lähtenyt liitin irti, ei räxät (2x 200s ja 1x 2/3) ole lahonnut eikä 40w, 50w, 60w, pico ja tc100w eleafit ole muuten periksi antaneet

     
     
  5. #345
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Kagan myivät,ei lähde alien enään edes käyntiin...
    Noh,helvetin vaarallinen modihan tämä on kaikkine bugeineen kun lukee mitä muilla on käynyt... ei jatkoon.
    Onneksi on Joyetechin Primo,johon olen tällä hetkellä tykästynyt..

     
     
  6. #346
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Hieman toisensuuntaiset kokemukset mulla. Ei muuta huonoo sanottavaa kuin maalien pysyminen. Toiminut ja toimii moitteetta
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  7. #347
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Hieman toisensuuntaiset kokemukset mulla. Ei muuta huonoo sanottavaa kuin maalien pysyminen. Toiminut ja toimii moitteetta
    Nämä minunkin viat on olleet harvinaisia. Kolme alienia on käytössä ja toimivat kyllä. Maalia vähän lähtee mutta olen nämä käyttöön tarkoittanut enkä koristeiksi joten se ei minua haittaa P.S. Ja aika vähän multa on maalia lähtenyt puolen vuoden aikana näistä. Oikeastaan vain yhden modin nappuloista vähäsen. Ihan ok vekottimet olen siis minä saanut ainakin tähän mennessä näyttää siltä kun laitteet on iältään noin puolen vuoden ikäisiä max.

     
     
  8. #348
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    St.Michel
    Viestit
    112
    Multa kuoli pari Alienia ihan pystyyn. Toista kerkesin käyttämään viikon verran (B versio). Toinen oli käytössä lähes 7kk (A versio). Pimenivät kerrasta. Ei tiputeltu, eikä muutenkaan paskottu. On mulla vielä niitä pari paketissa, mutta jotenkin ei oikein luottoa noihin enää ole.

    Harmittaa, koska mun käytössä ja kädessä paras modi, mitä koskaan.

     
     
  9. #349
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Kaksi Alienia ollut päivittäisessä käytössä yli puoli vuotta. Toinen näistä B-versio. Molemmat toimineet ilman mitään ongelmia ja ulkoisestikin ovat erittäin hyvässä kunnossa. Hyvin tyytyväinen näihin yksilöihin.

     
     
  10. #350
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 11:15.

     
     
  11. #351
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    Itselläni on 4 alienia ja niistä 2 on ollut jatkuvasti käytössä marraskuusta lähtien ja mitään vikaa ei niissä ole ollut. Toisesta on tosin päältä säiliön ympäriltä lähtenyt maali mutta eipä tuo haittaa mitenkään.
    Ja löytyy myös 1 kappale AL85 ja siinäkään ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa sen aikaa mitä se minulla on ollut. Joten taidan olla sit onnekas kun omani on toimineet hyvin ainakin tähän saakka.
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
  12. #352
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kommenttien perusteella Alien näyttää ikävä kyllä olevan sellainen johon ei oikein voi luottaa...

     
     
  13. #353
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2017
    Viestit
    18
    Alienilla aloittelin höyryttelyn kolmisen kuukautta sitten ja onnistuin tuosta vääntämään 510 liittimen solmuun, kun tankki vuosi ja tuli sitten amatöörinä kiristettyä vähän reippaammin jolloin pyörähti koko liitin oikosulkuun.
    Sen verran mukava laitos oli kuitenkin, että tilasin uuden, jollei tullisedällä ole tuohon vastaan sanomista

     
     
  14. #354
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä en kyllä oikein tykkää näistä modeista. Ei kovin usein mutta joskus kun otan vyökotelosta modin niin se on tehnyt temput. Muutoinkin tulitusnappula ei tottele mun ajatuksia aina Sigelei fuchai 213 ei ole mulla koskaan vielä temppuillut ja siitä tykkää enemmän.

     
     
  15. #355
    Alienia en kyllä suosittelisi kauhean herkästi. Monta kertaa tullut minimi- tai maksimiwatit kun tuossa ei ole sitä wattilukkoa ole (vittumainen varsinkin autoa ajaessa kun normisti 30w sinkkucoilista repäisee sen +200w teholla palavaa pumpulia keuhkoihin). Toinen heikkous on se jos lukituksesta koitat vapauttaa tai koitat lukita, niin menee herkästi siihen options-modeen. Laite itsessään on kyllä hyvä, mutta softat kusee täysin. Muita ongelmia ei itsellä ole tullut.

     
     
  16. #356
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Jahas, tää kävi uimssa ihan kunnolla.....tosin uima-altaassa. Hyvin tunuu pelittävän....vielä, katsotaan.

     
     
  17. #357
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Alienia en kyllä suosittelisi kauhean herkästi. Monta kertaa tullut minimi- tai maksimiwatit kun tuossa ei ole sitä wattilukkoa ole (vittumainen varsinkin autoa ajaessa kun normisti 30w sinkkucoilista repäisee sen +200w teholla palavaa pumpulia keuhkoihin). Toinen heikkous on se jos lukituksesta koitat vapauttaa tai koitat lukita, niin menee herkästi siihen options-modeen. Laite itsessään on kyllä hyvä, mutta softat kusee täysin. Muita ongelmia ei itsellä ole tullut.
    Lukko päälle ja pois painamalla molempia säätönappeja samanaikaisesti?
    Duunissa pari kertaa tullut vetästyä max. wateilla kun joutuu veivaamaan laitetta takin taskusta ja laittamaan takaisin. Tuon kyllä oppii kuulemaan siitä hemmetinmoisesta kohinasta että nyt ei mennä enää normitehoilla.
    Liekkö tullut ohjelmistoon päivityksiä viimeaikoina, ei ole tullut seurattua. Ei liene mahdoton homma koodata wattilukkoa tuohon kuitenkaan.

    Lähetetty minun K6000 Pro laitteesta Tapatalkilla
    __________________________
    instagram @janezki69

     
     
  18. #358
    Välillä joyetechin (/eleaf/wismec) tuotteita käsissä, niin tuo unohtuu joka kerta. Mutta tuo wattilukon puute on smokin vehkeiden suurin synti.

     
     
  19. #359
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Jahas, tää kävi uimssa ihan kunnolla.....tosin uima-altaassa. Hyvin tunuu pelittävän....vielä, katsotaan.
    Ja pelittää vieläkin hyvin Tosiaan modi kädessä kävin altaassa pulahtamassa, alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan Päivän ajan oli pari vesipisaraa näytön lasin alla mutta nekin hävisi. On se kova peli

     
     
  20. #360
    No ny se otti ja meni pimiäks berttaversio. Ei varotellu mittää vaan kuoli yllättäen. Mitäs nyt, mistä uusi? Kellä ylimääränen ni saapi tarjota.

    EDIT; Olikin luultavasti tankin(tornado) päässä vika, kusassu keskipinnin ja pinnin eristeen välistä liemet alienin sisuksiin ja sitä myöten oikoseen.
    Viimeksi muokannut Troutbum; 26.09.17 kello 21:06.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •