Sivu 40 / 55 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3036373839404142434450 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781 - 800 / 1084

Aihe: ego2.pl - UUSI KETJU TULOSSA KAUPPIAAN TOIMESTA

  1. #781
    Höyrykonkari Juhi5's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Tunneli
    Viestit
    175
    Lainaus Alkuperäinen postaaja makaroonironi Näytä viesti
    Sets of e-cigarettesAspire 1300 Solo :: Ego² Tollanen tuli tilattua ensimmäiseksi laitteeksi, sopiva? Niin epämääräsen näkönen sivu ja halvat hinnat et saa nähdä tuleeko mitään perille asti
    Kyllä ne tulee aina perille ja ihan suht hyvällä vauhdilla ainakin itelle tullu.. viimetilaus tuli sillain että torstaina 3.4.14 tein tilauksen ja oli noudettavissa postista tiistaina 8.4.14

     
     
  2. #782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juhi5 Näytä viesti
    Kyllä ne tulee aina perille ja ihan suht hyvällä vauhdilla ainakin itelle tullu.. viimetilaus tuli sillain että torstaina 3.4.14 tein tilauksen ja oli noudettavissa postista tiistaina 8.4.14
    Okei, kiitoksia vastauksista, laitoin tilauksen tiistaina 8.4 ja ke tuli mailii et on lähetetty, jos alkuviikosta sitten tulis

     
     
  3. #783
    5 päivää + vkl menny, eikä oo vielä kuulunut seurantakoodia kysynyt 2 kertaa tilauksen kommenteissa, eikä mitään sais edes tietää että missähän se tilaus kulkee

     
     
  4. #784
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    joensuu
    Viestit
    9
    Tänään tuli paketti eli 7 arkipäivää mennyt toimitukseen joka ei mielestäni ole paha. Tilauksen yhteydessä kysyin viestillä voisinko saada sellaisia pieniä makunäytteitä niin olivatkin laittaneet 2kpl 10ml makutiivisteitä mukaan. E-aromatin strawberry creamin joka ainakin tuoksun perusteella on jonkinlaisen mansikkakermaliköörin oloinen. Sekä E-aromatin Menthol liquidin joka on parhaita maistamiani menthol makuja! Samaa merkkiä tilasin myös apple pie makua joka oli niin mitään sanomaton että jää varmaan hyllylle pölyttymään sekä coffee makua joka oli niin mustaa ja paksua etten uskaltanut edes testailla . Mutta eihän nuo maksa kuin vajaan pari euroa eli voi tilailla ihan rauhallisin mielin vaikkei olisikaan kovin kummoisen makuista. Jälleen egolta hienoa palvelua! Kiitän!

     
     
  5. #785
    Sormi on taas suussa...! Eka tilaus ego2:lta ja luki että 'Carrier: Shipping to Europe (Express letter)' ja sitten statuksen kohdalla luki että 'Sent by courier UPS'. Eli tuleeko toi nyt lähimpään postipisteeseen vai pitääkö mun postailla kämpillä jotain UPS-ukkoa...?

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  6. #786
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyryhörhö Näytä viesti
    Sormi on taas suussa...! Eka tilaus ego2:lta ja luki että 'Carrier: Shipping to Europe (Express letter)' ja sitten statuksen kohdalla luki että 'Sent by courier UPS'. Eli tuleeko toi nyt lähimpään postipisteeseen vai pitääkö mun postailla kämpillä jotain UPS-ukkoa...?
    Postiin tulee.
    Japa japa

     
     
  7. #787
    Ok ja kiitos !

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  8. #788
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Minulle kyllä taisivat soitella ja toivat kotiin ups:n kuljetuksella juurikin eg02 viimeisimmän tilauksen. GLS ja DHL ainakin vievät postiin, mutta ups:n lisäksi mm. dpd ei käytä postia.

    En tiedä päteekö joka tapauksessa, mutta mistä on omaa kokemusta.

     
     
  9. #789
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mentholi Näytä viesti
    Minulle kyllä taisivat soitella ja toivat kotiin ups:n kuljetuksella juurikin eg02 viimeisimmän tilauksen. GLS ja DHL ainakin vievät postiin, mutta ups:n lisäksi mm. dpd ei käytä postia.

    En tiedä päteekö joka tapauksessa, mutta mistä on omaa kokemusta.
    Olitko tilatessa valinnut toimitustavaksi 'shipping to europe (express letter)' vai 'UPS standard 6' ?

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  10. #790
    Mulle lähettivät UPS:llä vaikka tarkoituksella valitsin hitaamman ja kalliimman postituksen. Noista lähettifirmoista on ollut pelkkää harmia

     
     
  11. #791
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pattern9 Näytä viesti
    Mulle lähettivät UPS:llä vaikka tarkoituksella valitsin hitaamman ja kalliimman postituksen. Noista lähettifirmoista on ollut pelkkää harmia
    Tuliko UPSin ukkeli soittelee ovikelloa ja ottiko puhelimella yhteyttä sitä ennen?
    Olis kyllä parempaakin tekemistä ku postailla kotona jotain lähettiä...
    Mites toi seuranta jos tulee UPSilla? Niillä taitaa olla joku oma systeemi siihen?

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  12. #792
    En nyt muista ihan miten tuo meni, naapuri taisi ottaa vastaan. Niillä on kyllä oma seurantasysteemi, puolalaiset lähettivät koodin siihen.

     
     
  13. #793
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    Minulle ainakin soittelivat ensin. Muistaakseni valitsinkin sen ups:n, kun ei ihan kirjeen kokoinen paketti ollut enää.

     
     
  14. #794
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mentholi Näytä viesti
    Minulle ainakin soittelivat ensin. Muistaakseni valitsinkin sen ups:n, kun ei ihan kirjeen kokoinen paketti ollut enää.
    Itse valitsin tuon express letterin mutta silti tuli 16.4 sent by courier UPS. Ja vasta eilen lukasin täältä että seurantakoodin saa pyytämällä... No pyysin mutta hiljasta on ku Jeesuksen haudassa pääsiäisenä. Ehkäpä seuraavaksi iskee sitten koodi, UPSi tai Itella. Kummasti saa kyllä jännitystä moneksi päiväksi muutamalla kympillä kun tätä riippuvuutta joutuu tyydyttää ulkomaisten nettitilausten kautta...

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  15. #795
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Tilasin sunnuntaina, halvimmalla,ilmoittivat että ups tuo paketin,ups:n sivuilla ihan jees seuranta, soittivat perjantaina että maanantaina 10 - 13 tulee paketti,käykö? Käyhän se. eli noin 6 päivää upsin toimitus kestää.
    Okei eli taitaa pukata UPSilla mullekin... Ois vaan hyvä saada se koodi et pystyis vähän ennakoimaan tota kotona oloa jos ne ei kuitenkaan jostain syystä soita. No tuleepa ainakin pidettyä roskaposti-kansio siistinä samalla.

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  16. #796
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Mikä tuolla nyt on häikkänä, tilaus eteni ja paypalilla maksoin, ei näy tilauksissa avoimena tilausta eikä paypalissa maksua mennyt? Odottaakko nyt että jotain kuittausta tulisi vaiko tehdä uusi tilaus

     
     
  17. #797
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    itelle tuli ego2 ja mailiin linkki upsin seurantaan
    Joo nyt sain minäkin seurantakoodin ja UPSilla tulee pe 25.4 klo 9-19 tai myöhemmin. Lähti matkaan 16.4 ja on kulkenut pitkin Puolan kyliä ja makaa tällä hetkellä Liettuassa. Onneksi ei oo perjantaiksi sovittu mitään rientoja ku aion todellakin olla paikalla ku sitä tuodaan ettei mee viikonlopun yli.... Pääsee leikkimään Gordon Ramsayta kokkailun merkeissä!

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  18. #798
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    Pitäisi eGo-V v3 poksahtanut akku palauttaa tonne. Itella prklll rei ottanut kuljetukseensa. Mites ton parhaiten puolaan saisi ?

     
     
  19. #799
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209

    ego2.pl

    ^ Joo, toi on vähän ongelmallista kun yksityisasiakas ei saa lähettää akkuja ulkomaille. DHL:llä voi jos hankkii ensin akun valmistajalta tarkat dokumentit, tällöin lähettäminen maksaa n. 190€.

    Jos laitat akun foliossa kirjeen sisälle ja kirjoitat sisällöksi jotain muuta kuin akku (vaikka "öljylämmittimen säädinosa"), mennee akku perille. Mutta sehän olisi laiton huijaus, enkä sitä voi missään tapauksessa suositella.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  20. #800
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    588
    hehe... täähän hieno homma; tolla hinnalla voipi ite käyä Monikaa paikanpäällä moikkaamassa ja puotiin tutustumassa. Taitaa olla parasta unohtaa koko juttu ja hankkia kotomaan firmalta kunnon akkuvehje. Varmaankin toi vamo 5 olis kohtuullinen hankinta.

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •