Sivu 24 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14202122232425 ViimeinenViimeinen
Tulokset 461 - 480 / 482

Aihe: Vaporshark rDNA

  1. #461
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    "A hydrophobic layer approximately 2 angstroms thick, or 1/2000th the thickness of a human hair, is applied to the entirety of your device inside and out. This extremely water-repellent carbon polymer is applied in a controlled vacuum environment via an electrical plasma. The result is a shield completely invisible and undetectable through touch.

    Vape Shield is only noticeable in the event of an accidental spill or liquid submersion. When water or other liquids come into contact with your device Vape Shield actively repels the liquid from any coated surface, protecting the sensitive internal circuitry. Vape Shield from Vapor Shark: because a shark shouldn’t be afraid to get wet!"

    Onkohan hyötyä vai rahastavatko vaan 30$ pinnotteella

     
     
  2. #462
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Youtubesta katselin aikanaan tuosta jotain videoita, ideana toimiva, mutta en nyt minkään suihkun alle laitetta veisi. On ainakin hieman lohdullisempi olo, jos nesteet valuu modille, tai kevyessä sateessa vapottelee.

     
     
  3. #463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pume Näytä viesti
    Kyllähän tuo sitten yllättävän paljon kestää, jos pikalataus toimii niin pärjäis työpäivänkin, hyvä tuo lipon vaihto mahdollisuus
    Itsellä käytössä ollut nyt viikon tuo 200w sharkki. Joka toinen päivä lataa tunnin niin akku täynnä. Itsellä kestää siis sen kaksi päivää 40 vatilla pössyttäessä. Puolen tunnin välein höyryä tulee kuitenkin otettua. Yllättävän toimiva tuo 900 mah akku

    Jos jotakuta kiinnostaa niin voin kirjoittaa jonkun pienen reviikan vehkeestä (=



     
     
  4. #464
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja naksuasd Näytä viesti
    Yllättävän toimiva tuo 900 mah akku
    Toihan on 3s akku, eli käytännössä 2700mAh.
    Ei kannata hämääntyä tuosta, että olisi noinkin pieni kapasiteetti 200w vehkeessä

     
     
  5. #465
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    49
    Saattaa sharkki mennä tilaukseen, dogmodsilta haluisin dna200 vehkeen mut taitaa olla melko mahdoton saada

     
     
  6. #466
    Höyrypää jorpakko's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Siilinjärvi
    Viestit
    699
    Jiksulta lähtis DNA200W hintaan 191.28€ kotiin kannettuna (koodilla "weekend" -20%), liekkö kannattava ostos?

    edit: höh, rDNA:n ostosta tulleet pisteet jos käyttäis, niin hinnaksi jäis 180.81€ - viddu kun ei oikein olis just nyt ylimääräisiä eeroja...

     
     
  7. #467
    Aattelin laittaa tähän, sen enempää haukkumatta;
    Tuli mailia Vaporsharkilta että sivustolla on 23.6-14.7 ollu tietomurto ja luottokorttitietoja o kopioitu, ja mahdollisesti väärinkäytetty.
    Itellä sattumoisin 12.7 oli vedetty kortti tappiin
    Luottoyhtiö olo reagoinu samantien ja sulkenu kortin, tein rikosilmotukset yms selvityspyynnöt, rahat sain takasin syyskuun lopulla ja luottokunta kärsi tappiot. Selvis ainakin mistä se oli "kaapattu".
    Tossa o se mailin sisältö laitettu:
    http://vapingunderground.com/threads...mation.141950/
    En viitti pastee tähä.
    Tavallaanha se o hyvin perseestä että 3 kk jälkeen vasta ilmotetaan asiakkaille että tämmöstä o kesällä tapahtunu...

     
     
  8. #468
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784
    Mulla käyty kanssa luottokortilla ja vieläpä tuon Vaporsharkin ilmoittaman ajan jälkeen, kun siellä oli sitä vierasta koodia. Itse en enään siellä amerikankaupassa visaa viilaa, ihan sama mitä ovat uudistaneet. tästälähin ainoostaan paypal käytössä, sitä oon muutenki vaan käyttäny paria poikkeusta lukuunottamatta sen jälkeen kun vuosi sitten kortti uusittiin. Kolmeen viimeseen kuukauteen mulla on 3 visa ostosta (paypal -visa ostosten lisäksi). ensimmäinen niistä elokuussa sharkilla, toinen ja kolmas sitten lentokenttäpalveluja ruotsissa syyskuun loppupuolella.


    Mutta positiivista sanottavaa asikaspalvelusta. Viimeviiikolla lähetin sharkin huoltoon (päällyte oli kuoriutunut ja laite meni satunnaisesti näppäinlukkoon). UPS lähete tuli sähköpostilla minulle, se teipattiin paketin kylkeen ja modi matkaan. Maanantaina se oli vielä matkalla Miamiin, mutta laite vaihdettiin samantien ja pantiin UPS:llä takas ja oli keskiviikkona täällä. Ja kaikki UPS postitkin siis Vaporsharkin piikkiin, joten ei juurikaan tehny kipeää.

     
     
  9. #469
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Mulla käyty kanssa luottokortilla ja vieläpä tuon Vaporsharkin ilmoittaman ajan jälkeen, kun siellä oli sitä vierasta koodia. Itse en enään siellä amerikankaupassa visaa viilaa, ihan sama mitä ovat uudistaneet. tästälähin ainoostaan paypal käytössä, sitä oon muutenki vaan käyttäny paria poikkeusta lukuunottamatta sen jälkeen kun vuosi sitten kortti uusittiin. Kolmeen viimeseen kuukauteen mulla on 3 visa ostosta (paypal -visa ostosten lisäksi). ensimmäinen niistä elokuussa sharkilla, toinen ja kolmas sitten lentokenttäpalveluja ruotsissa syyskuun loppupuolella.


    Mutta positiivista sanottavaa asikaspalvelusta. Viimeviiikolla lähetin sharkin huoltoon (päällyte oli kuoriutunut ja laite meni satunnaisesti näppäinlukkoon). UPS lähete tuli sähköpostilla minulle, se teipattiin paketin kylkeen ja modi matkaan. Maanantaina se oli vielä matkalla Miamiin, mutta laite vaihdettiin samantien ja pantiin UPS:llä takas ja oli keskiviikkona täällä. Ja kaikki UPS postitkin siis Vaporsharkin piikkiin, joten ei juurikaan tehny kipeää.
    Ite laitoin heti foliohatun päähän, ja paypalillaki käytän "top up" toimintoa vaan. Eli tililtä rahaa sinne ja sieltä sitte maksut.

     
     
  10. #470
    vaporshark rdna40 ollut nyt melkeen vuoden käytössä ja ollut kyllä tyytyväinen laitteeseen, mutta nyt pistin yhtäkkiä merkille että laite ei enää ilmoita aton vaihdosta kuten sillon alussa tuli aina "new coil/same coil" ilmoitus. Eipä tuo sen kummemmin vaikuta mutta vähän jäi hämäämään miten tollanen ominaisuus voi yhtäkkiä kadota ?

     
     
  11. #471
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784
    Tuossa on aina ollut ominaisuus, että kysyy vain kun on epävarma. Eli jos esim panet aton jossa on ihan eri vastus kuin aikaisemmin, niin se olettaa että se on uusi koili ja alkaa mittaamaan sille oikeeta vastusta.

     
     
  12. #472
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Huomannut et itsellä tuntuu useimmiten kysyvän tuota coilia sen perään kun ruuvaan aton pois, painan tulitusta jonka jälkeen ruuvaan aton takas kii.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  13. #473
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    38
    Mites tuon Vaporsharkin akkupolitiikka? Oon miettiny DNA40 -piirillisen hankkimista ja mietin kun akku on sisäänrakennettu niin kai senkin tie päättyy joskus?
    Ja mitä eroa on DNA40 ja rDNA40 piireillä?

    Edit. Hyvä minä, googletin ja olen taas hieman viisaampi.
    Viimeksi muokannut Petro; 03.12.15 kello 04:09.
    Spoileri!

     
     
  14. #474
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672
    Tuli tänään tuo dna200 tilattua niin oliko siinä tarvetta pc:lle että saa sen toimintaa? Tana ku ole ensimmäistä pc laitetta itsellä

     
     
  15. #475
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    16
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vonikka Näytä viesti
    Tuli tänään tuo dna200 tilattua niin oliko siinä tarvetta pc:lle että saa sen toimintaa? Tana ku ole ensimmäistä pc laitetta itsellä
    Mistä laitoit tilaukseen?

     
     
  16. #476
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tomitra Näytä viesti
    Mistä laitoit tilaukseen?
    Esmokes.se, sieltä kyseinen herra muistaakseni tilas.

     
     
  17. #477
    Höyrähtänyt Laasbe's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    17
    Millaisessa hintaluokassa nää 40w pyörii käytettynä

     
     
  18. #478
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Laasbe Näytä viesti
    Millaisessa hintaluokassa nää 40w pyörii käytettynä
    Siinä 100€ paikkeilla, tuolla kirpparilla ollut muutamia..... 80€ tainnu olla halvin mitä olen nähnyt....

     
     
  19. #479
    Höyrähtänyt Laasbe's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    17
    Entäs onko teillä esiintyny ongelmia näytön kanssa, kun joskus satuin lukemaan että näissä olis ollu sen kanssa ongelmia. Liekö sitten totta vai muitten valmistajien propagandaa

     
     
  20. #480
    tietääkseni niissä ensimmäisissä pieninäyttöisissä versioissa oli ongelmaa ja sekään ei ollut sharkin vaan ylipäätään dna piirien vika. Käsittääkseni näissä suuremmalla näytöllä olevissa versioissa ei ole ollut vikoja, mulla on kaks suurinäyttöstä rdna40 ollut ja ei ongelmaa.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •