Sivu 25 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 152122232425262728293575125 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481 - 500 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #481

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Nyt menossa Genesis Gold&Silver- ei hyvää
    e-cig: best electronics

     
     
  2. #482
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Mistä saisi kaikkein vaniljaisinta vaniljalitkua?
    Makutestailujen jälkeen oon nyt ainakin vaniljaan mieltynyt (tykkään muutenkin). Mutta tämä LF:ltä tilattu Vanilla-litku ei mun makuun maistu tarpeeksi paljon vaniljalta. Peleonilta tilailen varmaan nesteitä lähiaikoina. Osaisiko joku suositella jotain vaniljanestettä?

     
     
  3. #483
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    joyetechin vg vaniljaa otin itse peleltä, minusta ainakin ihan vaniljalta maistuu. tosin lantrasin silla french pipeä saadakseni vaniljasikaarimaisen makuelämyksen

     
     
  4. #484

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kessu123 Näytä viesti
    Nyt menossa Genesis Gold&Silver- ei hyvää
    Ai, mä taas tykkäsin siitä, kun taas mun makuun Wizin gold&silver on ihan kaameeta.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  5. #485

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Genesis Churchill... tämähän on hyvää
    e-cig: best electronics

     
     
  6. #486

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Kylläpäs jännä juttu, naapurin ukko haluaa kokeilla höyrystintä ja aloin pähkimään mitkä maut vois pinttyneelle röökaajalle mennä. Maistelin sit drippaamalla jotain vanhoja nesteitä (ite kun tykästynyt nykysin vaan tota toroa höyrytteleen) niin johan uppos, nimittäin perus Hangsenin (?) joskus vapourstoresta ostettu virginia. Hyvää, oikea tuhkakuppimaku

     
     
  7. #487
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    maistelin toissa päivänä tekemääni litkua ja tää jos mikä maistuu paatunelle röökaajalle =)
    olikohan siinä 4ml smoke bazaa
    15 tippaa m-type
    2 tippaa inan dnb flavouria
    5 tippaa marshmallowta
    1 tippa bitteriä

    Tulee suuhun sellanen röökin jälkeinen ihmeellinen kerros. Ei ihan kyllä mun makuun, jotain raikasta toi kaipaa, mut aattelin jättää sen tollaseksi 'käännyttäjäksi' itselle

    PS. toi bitter taitaa tehdä sellasen kumman 'kalvon' suuhun. tai jälkimaku se on kai

     
     
  8. #488

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    mistä kannattaisi ostaa maustamattomia nesteitä? Mitenkäs maustaminen tehdään?
    e-cig: best electronics

     
     
  9. #489
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    78

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tummuuks jengillä kieli joistain nesteistä? Itellä nyt höyryää absintti, jekkupommi ja RY5, niistä ainakin pidemmän kaavan vapottelusta tummuu kieli ja jää väri päälle ainakin päiväksi jollei toiseksi. Höyryttelen Boltilla ja Bogen/510 DCT-cartoilla isossa ja pienessä tankissa.
    Gripper vv
    2x Echon akut, käytössä Bogen cartojen+lyhennetyn tankin kanssa
    Neljä 3,5ml tankkia + kolme 6ml puff tankkia
    Litkuja kokeillessa

     
     
  10. #490

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Ei näissä mitään väriaineita ole, tosin en ole sillä silmällä kieltä katsonut Mielestäni ei ole tummunut?

     
     
  11. #491

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tullu täs alkuvuodesta testattuu lime nesteistä VR Key Lime 20mg, Pink Spotin Frozen lime droppi 24mg ja DV Zesty Lime/Lime Zinger/mikävittunyonkaan 18mg, ja pakko sanoo et varsinki vermillioniin jouduin pettyy pahasti. Helveti tunkkanen atoon drippaamalla ja bogen kartoon iskemällä. Zingeri taas oli iha uskomatton raikas. Tuli fiilis et mynthonmainosten ukko puhals kurkkuun ku sitä veteli. Frozen lime drop taasen oli aivan uskomattoman hyvä ainakin omaan makuun. Sopivan raikas ja makea samalla kertaa. Laitteena käyttäny iha perus eGo 900mAh & 510ato+drippi ja Laavatuubii bogen 3 ohmin kartoilla. Pink spotin limee voin kyl suositella. Sain sillä yhen kolleganki käännytettyy O0
    Aseistus: VV-Gripper, Mini-Lambo, Lava, Bolt, Gripper & liian monta eGoa

     
     
  12. #492
    Banned

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    47

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    EDIT: Luetaan ne säännöt.
    T:V

     
     
  13. #493
    Höyrykonkari MiDaS's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    146

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Onpahan muuten tuo FSUSAn Mojito aivan sairaan hyvää :P :P :P

    Ja siis extra-makuista itse blandattua 50/50 suhteessa Inan 36mg VPG:hen. Tai itse asiassa testauksen jälkeen vielä hieman laimensin makusuhdetta, eli n. reilu 20mg vahvuista blandista tuloksena ja on aivan loistavaa. Pitää näemmä FinnVapelta vaan ottaa FSUSAn extramaustettuja ja unohtaa nuo valmiit (nykyään) kovastikin laimeat.

    Tulee kaiken lisäksi vielä sairaan halvaksikin (verrattuna FSUSA valmisblandiksiin) ...
    -----------------------------------------------------------------

     
     
  14. #494
    Höyrykonkari MiDaS's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    146

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Niin ja eGolla+Bogella sekä Lavalla+Bogella testattu. Volttejakin sieti blandis hyvin tappiin asti ja maku vain parani...
    -----------------------------------------------------------------

     
     
  15. #495

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Halo Torque = Dekang Flue Cured Tobacco.
    Jos ei nyt 100%, niin ainakin niin lähelle, ettei ole mitään järkeä maksaa 2-3x hintaa tuosta nesteestä. Ei se pahaa ole, mutta halvan makuista.

     
     
  16. #496
    Banned

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    47

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    VR applewood maistuu minulla ison osan ajasta palaneelta ja harmittaa kun maku on muuten alkanut tuntua hyvältä :/ Olen kostutellu atoo moneen kertaan ja sit voikin ottaa muutaman puhtaan henkosen kunnes taas alkaa käryämään. Samaa mulla ei ollu kertaakaan esim. FS hypnoticin kanssa tai muiden ohuiden värittömien nesteiden kans.

    Onko jotain niksiä. Joyetech Ego-T käytössä.

     
     
  17. #497

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tässä loistava maku kaikille, jotka tykkää minttusuklaasta:

    ENjuice Premium PG/VG Mix, 18 mg
    CHOCOLATE PEPPERMINT CREAM

    Upean täyteläinen kokonaisuus. Ensin mintunmaku, sitten suklaata sekaan, aavistus toffeeta. Pehmeän upea kurkkutuntuma, muhkeat höyryt.

    Tilaan lisää ja osan nikotiinittomana.
    Tätä on kiva tuprutella vaikka lätkäkisoja katellessa.

     
     
  18. #498

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Vermillion River Cafe Coffee lentää roskiin...NYT! Ei vaan pysty, liian hapokasta.No,ei hapokasta,mutta makeaa,paksua,iljettävää,etovaa,härskiä ym ym Ei minun makuuni.
    MUTTA, sekoitin Cigarillos Naturales ja Papillon Sweet Spice, ja nyt on kaneli-omenan makuista "tupakka"-nestettä. Ihan namia edititi korjata litkuja,on niin monenlaista lantrausta menossa,että menee sekaisin.

     
     
  19. #499
    Höyrykonkari mrco's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    322

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Onko kukaan huomannut olevansa allerginen jollekin nesteelle? En nyt tarkoita PG allergiaa.
    Itse olen mansikalle allerginen ja eilen miksailin ja höyryttelin TPA mansikasta omaa litkua ja samana iltana / seuraavana aamuna alkoivat allergiset oireet, mm. kurkku oudon tuntuinen, lievää ihon kutinaa jne..
    Onkohan nuo makuaineet niin "luonnollisia" että niistä voi oireita tulla vai alkoikohan esim. koivun siitepöly vaivaamaan sattumalta samana iltana!?

     
     
  20. #500

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mrco Näytä viesti
    Onko kukaan huomannut olevansa allerginen jollekin nesteelle? En nyt tarkoita PG allergiaa.
    Itse olen mansikalle allerginen ja eilen miksailin ja höyryttelin TPA mansikasta omaa litkua ja samana iltana / seuraavana aamuna alkoivat allergiset oireet, mm. kurkku oudon tuntuinen, lievää ihon kutinaa jne..
    Onkohan nuo makuaineet niin "luonnollisia" että niistä voi oireita tulla vai alkoikohan esim. koivun siitepöly vaivaamaan sattumalta samana iltana!?
    Osa nesteistähän mainostaa olevansa "natural" eli luonnollisia, mikä lienee viittaavan luonnollisten aromien käyttöön. Varmaa tietoa tuosta ei tosin ole.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •