Sivu 72 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 226268697071727374757682 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,421 - 1,440 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #1421
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    voihan jukupätkä ;3 !

     
     
  2. #1422
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Ego2:lla jotai uutta Fiper Freaksii Coils & WicksFiber Freaks :: Ego² :: En Original vissiin samaa jota esim.Vapereseptillä, mutta entäs noi cotton blendit.Onkos niistä jotai kokemuksii?

     
     
  3. #1423
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Ei vielä, tulossa vasta kokeiltavaksi.

    Tein kyllä homemade tsydeemin jossa sisäosa on kgd ja päällipuoli ff den 2, semmonen "kääritty" hässäkkä. On se nyt reilun viikon ottanu kyytiä KFLitessä eikä ole tarvinnut korjailla.

    Eilen oli ihan puhtaan värinen pöyhy vielä niin olkoon toisenkin viikon, hyvin toimii.

     
     
  4. #1424
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Onko tuo ff:n den 2 paremmin käsiteltävissä ja toimiiko tankeissa yhtä hyvin ko den 1?Meikkä on tuota 1 käyttänyt ja hyvinniin toiminut mutta vähän heppoista höhhöä on.Täytyy itekkin laittaa tilausta nuista muista variaatioista

     
     
  5. #1425
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Tanakamman tuntusta ja saapi vanuteltua kuitenkin mieleisensä, drippereihin kai suositeltu mutta toimii tankeissakin.

    Tuo 2 on minulle helpompaa käsitellä ja toimii ihan leikkaamalla suikale, 1:n on jonkun kerran menny coilin sisältä poikki eikä ollu palaneen näköinen edes, sillä vaan "loppu veto", rätisi kyllä normin kuuloisesti.

     
     
  6. #1426
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    350
    Vihdoin tuli Riistovillat postissa ja ensikosketus saatu. Aiemmin olen kokeillut Mujia ja Koh gen doota ja ihan tyytyväinen olen ollut, joten lievän skeptisesti asennoiduin hypeen Riistovillan ympärillä. Ei tätä kuitenkaan ihan suotta hypetetä.

    Käsiteltävyys on todella helppoa. Huomattavasti ilmavampaa kuin lapuiksi puristetut japanin vanut. Riistovilla tulee valmiissa soiroissa joita minun paketissani oli 13kpl. Omalla käytöllä tuo määrä kestää hemmetin kauan. 0,5l minigrip pussillinen tuli täyteen. Imee nestettä arviolta tuplaten Mujiin verrattuna. Ja maku on todella puhdas. En ole aikaisemmin huomannut Mujin/KGD:n lievästi tunkkaista makua, mutta nyt sen huomaa. Villat voi myös ajaa todella kuivaksi ilman kuivan makua.

    Olenko sitä mieltä että Riistovilla on ainoa oikea wicki materiaali? En. Niin kun sanoin, olen tähän asti täysin tyytyväisenä käyttänyt muita wicki materiaaleja hyvällä tuloksella. Jos tämä tuntuu parhaalta minulle, ei se välttämättä ole sitä muille. Mutta nähtäväksi jää ostanko seuraavan kerran kun tarve on Riistovillaa, koska hintavaa verrattuna muihin wickimateriaaleihin. Sain itse vielä viimeisestä FB:n kautta jaetusta erästä hintaan 12e, mutta Vaporvandalin 20e hinnalla taitaisi itsellä jäädä hyllyyn. Vaikka hyvää tavaraa onkin ja työmäärä Paronilla melkoinen, on se loppujen lopuksi vain steriiliä puuvillaa.

     
     
  7. #1427
    Pömpyleitä on kotona heinäpaalillinen, mutta jos joku haluaa jonkin testisatsin paronia postittaa, olen avoin ehdotuksille.

     
     
  8. #1428
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Tähän riistovillan hintapolitiikkaan on pakko ottaa senverran kantaa, että vaikka se sen noin 20e maksaakin niin eiköhän tuolla määrällä touhua aiiiiiika kauan.
    Ite katoin mykistyneenä että tällähän mää vanutan seuraavan vuoden.






    PS:
    Mulla meni 15e päivässä röökiin eikä se sillon tuntunu paljolta.

     
     
  9. #1429
    Jos kurkistaa vähän sieltä höyrylasien ohitse niin onhan 20€ pumpuli nyt joka mittarilla ihan hiton naurettavaa touhua. Vielä paljon enemmän kuin muut kyseenalaiset asiat kuten kahtasataa hipovat metallipötköt ja ylihinnoitellut valmisnesteet. Tästäkin huolimatta uteliaisuus varmaan ennemmin tai myöhemmin vie voiton ja joutuu tilaamaan. Mielummin vaan näkisi jotain femman sampleja, joiden jälkeen voisi sitten ihan itse arvioida onko suuremman sijoituksen arvoinen.

    Mitenkäs se määrä vertautuu vaikka kolmanneksen maksavaan baconiin?

     
     
  10. #1430
    Ne piirtää kellä on liituu.

    Nimim. Just tuli DHL kyydillä ylihinnoteltuja valmisnesteitä. On vaan niin hyvää. Ja kaapissa läjä paronia. Haluuksä testata?

     
     
  11. #1431
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Ylihintaset nesteet ja paroonin voi laittaa tänne testiin,

    mieluusti DHL kyydillä.

     
     
  12. #1432
    Ei mullakaan rahaa oo. Mut jos jotain oikeesti haluaa niin aina löytyy tapa saada se. Ylitöitä tässä listassa 90h..

     
     
  13. #1433
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Sain aikanaan Riistovillasta samplen ystävälliseltä foorumilaiselta, kiitos siitä.

    Jos nyt pitäisi eritellä mitä käytän tankeissani, Paronia vai muuta pumpulintyylistä wickkiä niin ... olen sekakäyttäjä.

    Haen optimaalista määrää veraten pääasiassa makua ja siinä kyllä parhaimman maun saan FF:lla, höyryn määrä taitaa olla suurempi Paronilla mutta käyttämilläni tehoilla ja mg pitoisuuksilla en saa Paronia taipumaan haluamallani tavalla (en vaan osaa??)

    Yks parhaiten toimineista tsydeemeistä on, että laittaa ohuen kiertämättömän soiron wickin keskelle Paronia ja päällystää sen FF den 1 jota on muokattu Scottish roll tyyppisesti. Kun paroninviiksen saa keskelle röpöstystä ja antaa sille turalle hivenen aikaa (puoli tankillista) totutella sijoihinsa niin hyvällä tuurilla ei tarvii pariin viikkoon koskeakkaan bumbuleihin.

    Mutta siis, toistaiseksi itselle mieluisin on kuluneesta määrästä ollut FF, KGD ja Muji sun muut ei näköjään juuri hupene pusseistaan.

    Tämä jorina pätee ehkä kuitenkin siellä 12 - 18 watin tehoilla ja suht tiukkaimuisilla tankeilla koskapa esim Subtank Mini pölyttyy kaapissa höyryttelytyylilläni.

    Makuasioita, otan varmaan paronipussinkin jemmaan vapomaailmanloppua odotellessani, ei tarvitsisi, koska tyhjensin Puolan FF pussukoista joten pärjään haalimillani tarvikkeilla, joilla ei ole parasta ennen päivää, varmaan eläkepäiviin asti.
    Viimeksi muokannut bluewolf; 02.12.15 kello 19:54. Syy: typoja luiskahti

     
     
  14. #1434
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Jos kurkistaa vähän sieltä höyrylasien ohitse niin onhan 20€ pumpuli nyt joka mittarilla ihan hiton naurettavaa touhua. Vielä paljon enemmän kuin muut kyseenalaiset asiat kuten kahtasataa hipovat metallipötköt ja ylihinnoitellut valmisnesteet. Tästäkin huolimatta uteliaisuus varmaan ennemmin tai myöhemmin vie voiton ja joutuu tilaamaan. Mielummin vaan näkisi jotain femman sampleja, joiden jälkeen voisi sitten ihan itse arvioida onko suuremman sijoituksen arvoinen.

    Mitenkäs se määrä vertautuu vaikka kolmanneksen maksavaan baconiin?
    Omasta mielestä paronia on ainakin abaut tuplat mitä pekonia. Ellei aika ole kullannut muistia, onhan tuota pekonia vielä siivu vai kaksi jälellä pussissa niin voisi suurin piirtein vertailun tehä.

     
     
  15. #1435
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Ne piirtää kellä on liituu.

    Nimim. Just tuli DHL kyydillä ylihinnoteltuja valmisnesteitä. On vaan niin hyvää. Ja kaapissa läjä paronia. Haluuksä testata?
    Hangseeni o hyvää ja talouspaperi kunnon vikkikamaa, sähköpiuhoista saa hyvää coilivärkkiä punomalla.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #1436
    1449247339539-1126871515.jpg
    Tästä naamapeikko voipi katella vähän määrä eroa vaikkei pekonia enää olekkaan täyttä pakettia.

     
     
  17. #1437

    " Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen..."

     
     
  18. #1438
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Täytyy sanoa että kyllä ton hinta on noussut naurettavan korkeeksi. Euron per siivu hintaan oli vielä ok.

     
     
  19. #1439
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Köpi Näytä viesti
    Täytyy sanoa että kyllä ton hinta on noussut naurettavan korkeeksi. Euron per siivu hintaan oli vielä ok.
    Kauppiaalle pitää tuotteiden myymisestä jäädä edes hieman katetta, muuten ei kauppa kannata. Ollaanko nyt menty hinnan/katteen osalta liian pitkälle, siihen en ota kantaa - jokainen tehköön omat päätelmänsä itse.

    Tuo hinta kyllä karsii varmasti aika rajulla kädellä niitä, jotka tätä "ihmematskua" haluaisivat testiin ostaa. Joku pienempi, ja halvempi, sample pussukka olisi kova sana mahdollisille "testaajille"...

    Periaatteessa tuolla määrällä, mitä parilla kympillä saa, tekee kuitenkin aika halvatun monta setuppia. Joku viisaampi varmaan osaisi laskea, paljonko hintaa tulee per setup - näin saisi paremmin käsityksen, kuinka "kallista" tämä loppupelissä on verrattuna muihin "hienompiin" wikkimatskuihin.

    Pirkkapumpulia pussukka maksaa euron pari, tämä maksaa aika paljon enemmän. Kuka haluaa maksaa ja käyttää mitäkin, itse olen tähän tykästynyt ja tähän hintaan ostan/käytän tätä jatkossakin.
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #1440
    Paroni ite taisi facessa tuumia että vandal oli ainut joka ei rahastanut/halunnut rahastaa riistovillalla sen lisäksi kannattaa myös huomioida että riistovillalle tulee taikka on tullut jo oma pussinsa jossa käsittääkseni on paronin päättämällä kuvalla oleva etiketti ja lisäksi pienellä uv-suojalla, näihinhän sitä rahaa uppoaa samalla tavalla mitä "insinöörin" suunitteluun high end mekaaniseen putkeen. Näin siis ymmärsin facen viestistä korjatkoot joku joka tarkempaa syntiä syvää viestistä aatteli.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •