Mitä vaihtoehtoja on olemassa, jos haluaa putkimodin ilman pohjanappia johon sopii kick+18350 akku?
Ei ole itselle osunut silmään, tai en ainakaan muista. Suurimmassa osassa on tuo pohjakytkin.
BombShell?
Edit. Jaa, taitaa jäädä hieman väljäksi 18350-akulla.. :-\
gp papps, myynnissä tuolla huutokaupassa. ostat multa 18490 putken siihen niin käy 18350+kick
mulla sattuu olemaan 2 putkee tolle akkukoolle! osta pois toi vehe, on huippu
höyryä 17.1.2012 alkaen.
V***u mulle tullu joku lukihärö ku ei kirjoitettua tekstiä ymmärrä
höyryä 17.1.2012 alkaen.
No mites BS 18490-akulla ja Kickillä?
Ainakin omaa silmää miellyttää tuon ulkonäkö..
Mäkin tykkään kyllä ulkonäöstä ja jämäkkyydestä. Oon vaan ettiny jotain pienempää. Oma käyttökapula on 70mm korkea ja esim.
bolttikin on jo 95mm. Ei se kick ja akku vaan mahdu sellaiseen tuubiin minkä ite haluais :P Pakko vaan tyytyy tuohon bolttiin varmaan. Jos ei sitten tuolla ulkomaiden foorumeilla pyörivät taas kerro jotain uutta modirintamalta.
Tai sitten jos kyselet näiltä foorumin sorvaajilta, josko vaikka onnistuis lyhyemmän putken teko Bolttiin, johon mahtus toi 18350+Kick?
Hmm.. Nyt kun tarkemmin mietin, niin tollanen vois kyllä kiinnostaa itteekin, kun noita akkuja jo on ja Kickikin lähti tulemaan maanataina..
Tota eikös Bolttiin juurikin mene 18350 + Kick?
KGO & Twist
^Meneehän sinne, turhankin hyvin: 18650-akku (Hotspringillä, tai lyhennetyllä alkuperäisjousella) mahtuu ilman jatkoa, joten 18350 akku + Kick jää n. 13mm vajaaksi. Toki muokkaamattomalla alkuperäisjousella ko. setin saa sopivasti sisälle, mutta ainakin itselläni tuossa 18350+Kicki paketissa olisi ideana mahdollisimman kompakti koko..