Tässäpä kilpailuun mukaan sarja: http://harmin.kuvat.fi/kuvat/E-savu/
Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?
'' huoh '' voi Harmi, harmi kun
Mutta laita kuvat [ img ] tagiin, siellähän on kuvat.fi sivulla / kuvankatselussa alhaalla "jaa tämä" siellä "kopioi linkki forum käyttöön"- Kuva osallistuu kisaan vain jos se on kilpailuajan (21.7 - 31.8.12) puitteissa lisätty (img-tagein) tai liitteenä tähän foorumiketjuun.
- Klikattavan linkin takana oleva kuva tai kuva joka ei jostain syystä arviointihetkellä ole katsottavissa ei osallistu kisaan.
valkkaa listalta kuva koko ja lisää se tuohon img-tagiin jokaiselle kuvalle omansa tagi..
Hitto kun heitin vähän ennen tämän tuloa kuvia muualle, nyt täytyy taas odottaa inspistä hm hmmm...
Mun täytyy varttua että ukko tulee kotia, minen osaa noita kuvajuttuja tuon paremmin laittaa, vaikka vääntäisi ratakiskosta (typerä nainen)
Saahaan kuulemma (atk-tuki kommentoi viestitse)
No tässäpä olisi tämä kuvasarja pehmoeläinten pimeästä puolesta suoraan ihmeteltävänä
Kiitoksia eLehikselle täydentävistä ohjeista
Kuskin paras kaveri:
Sori, mut tapatalk ei suostu tätä kääntämään.. :/ Vinkit otetaan vastaan..
Alkuperäinen postaaja Jalippo
Original from Vs: Kuvia aiheeseen liittyen. Omia tai muiden. « Vastaus #990 : 18-01-2012, 14:49:26 »
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Heitetäämpä omakin kuva, kuvanlaadusta propsit kännykkäkameralle...
Mä ja, suomalaista mökkimaisemaa, usva tosin nousee aikaisin.
KGO & Twist
Kreikkalaiset jumalat ja muut pyhimykset:
Ja tähänhän sopii jatkoksi suomalaista rumuutta:
Jeesus-teippi Pelastaa!!