Sivu 46 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3642434445464748495056 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901 - 920 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #901
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,245

    Vs: bogen cartot

    Tuntuu kyllä kovin yksilöllistä olevan toi kurlausherkkyys.. Noissa mun XL Bogeissa on kaikissa 20 kaheksan reikää, eikä ykskään tulvi.. ???

     
     
  2. #902
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: bogen cartot

    Mikäli punchatessa keskiputki vaurioituu niin 1:lläkin reiällä saa kurlaamaan.

    Itse teen 4 reikää ja ihan bueno

     
     
  3. #903

    Vs: bogen cartot

    Kannattaa bunserilla reikää tehdessä pikkasen nostaa sitä reijän paikkaa koska se lytistää sitä cartoa ja jos se reikä on liian alhaalla niin saattaa se tankin alatiiviste alkaa vuotamaan höyrytellessä jolloin ilmaa pääsee tankkiin ja se carto alkaa kurlaamaan ja höyryntuotto tuolloin huononee huomattavasti ja nesteet alkavat valua keskiputkea myöten sekä ylös että alaspäin 8)

     
     
  4. #904
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Re: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosquito Näytä viesti
    Mikäli punchatessa keskiputki vaurioituu niin 1:lläkin reiällä saa kurlaamaan.

    Itse teen 4 reikää ja ihan bueno
    Monesti käy niin että ruuvaakin puoli kierrosta liikaa, kurlaa saman tien.

     
     
  5. #905
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: bogen cartot

    Naps ja 1 kierros ja toimii hienosti

     
     
  6. #906
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,245

    Vs: bogen cartot

    ^Juuri näin, eikä kurlaa 8 reiällä edes 100% PG:llä.

     
     
  7. #907
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Juuri näin, eikä kurlaa 8 reiällä edes 100% PG:llä.
    Se on vaan tuo bogen vanu semmone että se toimii. Lähes kaikki muut mitä on tullut kokeiltua kurlaa jo parin päivän jälkeen, ellei heti.

     
     
  8. #908
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: bogen cartot

    Tänään tuli ekaa kertaa ongelma kun pari päivää vanha STD Boge rupes kurlaamaan Lumitankki /4 punchattua reikää -kombolla. Vaihdoin uuden pötikän tankkiin ja se oli mykkä. Kolmas kerta toden sanoi, taas mähisee hienosti.

    Summa summarum: noin puoli vuotta olen noitten kanssa tusannut ja ekaa kertaa löytyi "pahaa" sanottavaa. Onhan noi nyt kuitenkin hintansa (noin euron laaki) väärttejä. Noita rebuildableja oon koittanut ottaa repertuaariin, mutta kyllä vielä toistaiseksi toi Boge/tankki joka aamu matkaan lähtee.

     
     
  9. #909
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan Näytä viesti
    Summa summarum: noin puoli vuotta olen noitten kanssa tusannut ja ekaa kertaa löytyi "pahaa" sanottavaa.
    Sillon tällön tulee huonojakin vastaan. Mutta tosiaan...
    Onhan noi nyt kuitenkin hintansa (noin euron laaki) väärttejä.

     
     
  10. #910
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: bogen cartot

    edit. tuplana... Olenko se vain minä vai eikö missään näy "poista viesti" nappia?

     
     
  11. #911

    Litkut sopiviksi bogeen ja tankkiin?

    Mä en millään jaksanut kahlata läpi koko ketjua... Sori! Kysynkin siis suoraan. Mistä johtuu, että jotkut nesteet (mm. VR caramelized capuccino ja FSUSA vanilla extreme) eivät kulje kunnolla cartoon tankista, tukkivat ja käräyttävät sen tuossa tuokiossa? Mulla ei muuta systeemiä ole enkä drippailusta koskaan innostunut niin, että aina toisinaan kokeilen ja sitten luovutan näiden nesteiden kanssa. Oisko jotain kikkaa kenelläkään? Vettä sekaan? Nykyisellään laitan aina kolme reikää cartoon.

     
     
  12. #912

    Vs: bogen cartot

    Ja siis Boltti kickillä + boge ja tankki käytössä.

     
     
  13. #913
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Litkut sopiviksi bogeen ja tankkiin?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kimalainen Näytä viesti
    Mä en millään jaksanut kahlata läpi koko ketjua... Sori! Kysynkin siis suoraan. Mistä johtuu, että jotkut nesteet (mm. VR caramelized capuccino ja FSUSA vanilla extreme) eivät kulje kunnolla cartoon tankista, tukkivat ja käräyttävät sen tuossa tuokiossa? Mulla ei muuta systeemiä ole enkä drippailusta koskaan innostunut niin, että aina toisinaan kokeilen ja sitten luovutan näiden nesteiden kanssa. Oisko jotain kikkaa kenelläkään? Vettä sekaan? Nykyisellään laitan aina kolme reikää cartoon.
    kaikki nesteet ei sovellu karton (tai kartotankin) kanssa
    Mitkä nesteet tukkivat cartot?-ketjussa lisää asiasta

     
     
  14. #914

    Vs: bogen cartot

    Nykyisin käytän pelkästään Jorgoksen Edeniä, Purosta ja Orcanicin omppua lisämausteena. Nuo ovat semmosia viikon tuholaisia ja eipä juuri tulisi mieleenikään imutellä enempää. Maku kai se kuitenkin on tärkeämpi kuin euron säästö vaikkapa parissa viikossa ? Alkuun muuten tuhosin boget parissa päivässä omatekoisilla kahvinesteilläni. Asiaa sivuten: en ole päässyt sisälle noiden Kangereiden sielunelämään, höyry toki on hivenen toisenlaista.. Niitä on laatikossa normaaleina ja LR:nä. Mitenkä te muut olette löytäneet niistä oikean reikäpaikan ja kuinka monta holea pitäisi ruuvata ja mitä mahtavat kohtuudella kestää ? Tuommonen lyhyt Kiuas on sekin laatikossa ja siihen nuo kävisivät. Toisaalta voisin vaikka sen metallikiukaan muutamine Kangereineen myydä poiskin harrastusta sotkemasta vaikka kolmellakympillä.

     
     
  15. #915
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    bogen cartot

    Ei kait Kangerilla niin suuresti reiän paikalla väliä ole kunhan et suoraan kiukaaseen reikää poraa, suattaapi tulvia.
    KGO & Twist

     
     
  16. #916
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: bogen cartot

    Pieni kiinalainen bogenpakkaaja oli sotkenu samaan lootaan SR ja LR boget.
    Onneks SR:ssä on toi tarra. Pitää olla loppukäyttäjän tarkkana ettei mene homma väärin

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  17. #917
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    19

    Vs: bogen cartot

    Mielenkiintoista. Mulla on LR XL bogeja paketillinen, so far muihin tän paketin kartoihin ProVari on näyttäny 2,3 ohmin resistanssia mutta nyt yhteen se näyttää vain 1,6 ohmia. No olettaen et toi on oikein, ni onneks eka hilasin voltit alas tästä ettei ruvennu käry käymään.
    - ProVari V2 Chrome Blue LED
    - The Bolt


     
     
  18. #918
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hezor Näytä viesti
    Mielenkiintoista. Mulla on LR XL bogeja paketillinen, so far muihin tän paketin kartoihin ProVari on näyttäny 2,3 ohmin resistanssia mutta nyt yhteen se näyttää vain 1,6 ohmia. No olettaen et toi on oikein, ni onneks eka hilasin voltit alas tästä ettei ruvennu käry käymään.
    No hätä!! Provari ei tuuppaa ylivirtaa kartolle!! Ei pääse käryämään..

     
     
  19. #919
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    No hätä!! Provari ei tuuppaa ylivirtaa kartolle!! Ei pääse käryämään..
    Kyllä pahan maun saa. Itse tuota testasin tuota 2,5ohmisella dual coililla, 6 volttia suostu antaan ja oli niin pahat käryt että huhhuh. :-X
    Mutta niin, ei se cartoja/atoja riko, sen verran se kyllä rajottaa. Hyvä suojamekanismi.

     
     
  20. #920

    Vs: bogen cartot

    PBusardo avautuu - BOGEGATE
    Jonkin asteista lisäinfoa muutoksesta?
    http://www.youtube.com/watch?v=8tTxOfiJ_OA
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •