No niin, 3 päivää höyryjä takana vaihtelevalla menestyksellä. Ego-t, perus atot ja suunnattomasti ongelmia höyryn tuotannossa. Tai siltä se tuntuu kun ei ole mihin verrata. Mutta ei tässä ensimmäisiin vastoinkäymisiin lannistuta. Nyt odotellaan perus-ego reteleitä tuon tankin seuraksi, jotenkin tuntuu, että varsinkin kotioloissa suoratiputus voisi olla mun juttu. Eikä noita akkuja ym. ilmeisesti koskaan liikaa ole. Toisaalta, sen verran innostunut asiasta olen, että pitää ihan itse päästä kokemaan cartot, lr:t, dual coilit... No prkl, oikeastaan kaikki! Kyllähän tässä varmaan turhaan palaa euro jos toinenkin.... Minä odotin, että nämä vehkeet ihan oikeasti toimisivat kuten odotettu ilman tolkutonta säätämistä. Varsinkin kun tuota tankkia on niin kehuttu. Tai sitten ollaan vaan osastoa "mä ny vaan en osaa"... Lisää harjoitusta, josko mulle olis vaan sattunut paskat atot...kuitenkin, vaikka höyryn tuotto vaihtelee eikä makukaan täysin vakuuta ei noita analogisia ole mennyt kuin pari päivässä entisen askillisen sijaan.
Laitetaan ny vielä nöyrä kiitos ja kumarrus palstan tietäjille. Varsinkin Sibin jutuista on löytynyt vastaukset kysymyksiin joita en kenties olisi edes tajunnut itse kysyä. Oikeastaan tämä foorumi on syy koko höyryämisen aloittamiselle. Ja sille, että ekaan huonoon kokemukseen en prkl luovuta.