Miten tosta kikistä tietää millon on mtkäkin watit
Noniin, nyt tuli safercigsin Darrenilta sähköpostia, ilmoitti ettei ole vielä saanut evolvin kavereita kiinni, mutta lupasi lähettää mulle uuden kickin kunhan lähetän rikkinäisen hänelle.
Onko Kick tällä hetkellä jossain ostettavissa? safercigs, electronicstix ja cloud9 ainakin out of stock. Jossain jenkkikaupassa ois ollu mutta eivät toimita sitä Suomeen.
Happy Vaperilta löytyy. Jos tilaat, ota se halvin posti, CAD $8.27.
Kicki vissiin paskana, puskee palaneen makua 6W ylöspäin....roskikseenko vai onko jotain vielä tehtävissä?
Tällä hetkellä mulla ei oo muuta vaihtoehtoa kun 3.7 volttia kun toi kicki ei nyt toimi, niin ei tolla 2.5ohmin magnumilla saa kyllä minkäänlaisia höyryjä. Täytys varmaan hommata 2 3voltin akkua tohon doniin, vai onko 6volttia liikaa toll 2.5 ohmille?
Miten on takuu?
Ei tuota äkkiseltään kannattaisi roskikseen laittaa, vaikka voikin olla että mitään ratkaisevaa ei ole tehtävissä. Siitä on purkukuvat tässä, viitteeksi. Jos trimmeri tai koko palikka on kastunut, niin matkapuhelintyyppisellä hätäkuivatuksella jotain voisi saada aikaan. Tuskinpa näin kuitenkaan on asia. Jos nuukahtaneen Kickin haluaa lähettää minulle teurastettavaksi (lopullisesti), niin se voisi olla sopiva "tien pää" modille. Periaatteessa kiinnostaa että mikä tuollaisessa ryytyy ja miksi.