Kiitos pesuvinkistä LSVap, nyt maistuu Snowman's Kiss siltä miltä pitääkin!
Kiitos pesuvinkistä LSVap, nyt maistuu Snowman's Kiss siltä miltä pitääkin!
eippä kestä. Itekkin hetken mietin et mikä ihme maku, kunnes tajusin että öljyhän tuo. Pitää anoa että olen syvästi pettynyt Camin ja GG.co.uk:n toimintaan, ennen tuli kamat kasattuna, reilusti lankoja mukaan ja kaikki puhtaana ilman öljy jäämiä. Noh, onneksi itse laite on nyt vedetty taas askeleen eteenpäin, kierteet on paremmat (tiuhemmat), keramiikka ei ota kierteeseen kiinni, o-rengas systeemi on järkeistetty ja muutenkin tuntuu tilaamisen arvoiselta vaikka oli jo ennestään muutama tällainen. nyt vaan Penelopea oottelemaan
En vaan kertakaikkiaan saanut toimimaan niinkuin ennakkodotukset antoi odottaa. Aikuisella miehellä riittä tasan yksi ilta ja yksi sixpäkki tällaisten kans taisteluun. Myyntiin meni, etsivä löytää
EDIT: Odysseus on myyty.
No kun luin mielestäni jostain itekin että jokainen yksilö kasataan ja testataan e-nesteen kanssa ennen myyntiä. Wick-lankaa mulla oli mukana varmaan 3 metriä mutta vaan yks valmis vastuslanka :P Pitää alkaa huomenissa metsästään nr-langaksi kelpaavaa.
Ja lähtihän se minunkin Ody viimeinkin postiin. Kauppias pahoitteli tapahtunutta ja lupasi laittaa jotain extraa matkaan. Tänään alkaa loma ja Ody postissa, joten voisi kai sanoa, että elämä hymyilee
lsvapin pettymyksiin lisään omani. Ihmeellistä että yhtään varatiivistettä ei tullut mukaan. olen kaikkien kartotankkien mukana niitä aina saanut; j-tank, Arctic ja siam tank. Kuten myös monien driptippien kanssa. Ihmeellistä pihtaamista. Ja vain yksi coili mukana, kaikilla ei ole lankaa kotona, varsinkaan nillä meistä jotka ovat uusia tähän hommaan. Ja minkään laista ohjetta ei ollut mukana, kasaamisohjeet löytää netistä kun jaksaa ettiä, niin että sen kanssa jaksan elää vaikka niitten kaivamiseen menikin aikaa. mutta tuo pesuohjekkin olisi ollut kiva saada ennenkuin olin kayttänyt sen ainokaisen coilin.
joku muukin ihmetti mistä niitä lankoja tilaisi, varsinkin noresistance oli vaikea löytää. Kanthalia ja hopealankaa löytyy ebaystä jos jaksaa odottaa, niissä tais olla 14 päivää mahdollinen odotus ennenkuin edes postittavat. Niinpä tyydyin perinteisiin ja tilasin
NC0160-010 10 METRE 0.16mm Nickel Chrome 1 £5.20 (~€6.50) £5.20 (~€6.50)
Wire
NI0200-010M 10metres 0.2mm Nickel Wire 1 £5.00 (~€6.25) £5.00 (~€6.25)
tuolta http://wires.co.uk/. Vinkin löysin googlettamalla jonnekkin vapottelu foorumille (veikkaan uk-vapers, en muista)UK:sta mulle on tullut postit parhaillaan 2 päivässä (lontoosta) joten eiköhän ens viikolla oo tankit pesty ja uudet coilit.
Höyryjen flavorissa on tosiaan parantamisen varaa, toivottavasti noi kamat tulee pian että pääsee pesuhommmiin ja uuden coilin tekoon
Linkit ja vinkit (jonnekkin muualle kuin out of stock) olis tervetulleita:
Mistä 3 mm laadukasta silicalankaa?
Mistä 0,20 A1 kanthalia?
Kysymys: Tehdäänkö tässä uudessa Odyssa wick yhdestä pätkästä, kun aikaisemmin olen nähnyt videioita, jossa useampi wickin palanen yhdistetään coililla...
Resistance heating wire Kanthal A 32 awg 200 ft
E: Niin tuohan on A, eikä A-1, mutta onko noilla eroa? Itse olen käyttänyt tuota A:ta ilman ykköstä ja hyvin on ainakin tähän asti toiminut.
Eipä kai niillä juuri mitään eroa ole? Mutta ainakin on parempaa kuin se perus D-laatu.
En olis ihan noin paljon tarvinnu, mut tilasin nyt kuitenkin... voipi tosta rullasta myydä vaikka pienempiä pätkiä jollekin sitä tarvitsevalle sitten...
Pitihän sitä ryhtyä tutkimaan...
- A:ssa 0,5% vähemmän alumiinia kuin A-1:ssä (D:ssä 1% vähemmän)
- A:ssa muuttu resistiivisyys enemmän lämmetessä kuin A-1:ssä. Ei pitäisi olla mitään vaikutusta käytänössä
- Lämmöntuotto molemmissa sama
- A:ssa pienempi jatkuvan käytön maksimi lämpötila kuin A:1:ssä (A: 1350 astetta, A-1: 1400 astetta, D: 1300 astetta)
Eipä noissa juurikaan eroa ole. En ainakaan minä ole huomannut A:n ja A-1:n välillä eroa.
Jäätävän vähän tuota vastuslankaa kyllä tuli : Oisivat nyt sitten vaikka laittaneet pari euroa lisää hintaa, jos noin tiukkaa tekee laittaa sitä vastuslankaa. Rasittaa alkaa tilaileen ja odotteleen ulkomailta tavaraa samantien kun paketin saa
Pystyisikö joku pistämään linkkiä uudenmallisen Odyn kasaamiseen?
KGO & Twist
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=kb0HL7CSDDE
Tolla lähdin alkuun ja loput meni pbusardon videota tiiraillessa
Kuinka kauan teillä keskimäärin Odyssa kestää onnistunut setappi?
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Vastapalloon:
KGO & Twist
Rehellisyyden nimissä usko meinasi loppua sen hybridilangan katkettua, mutta lopulta työ palkittiin. Se langanpäiden yhteensitominen on melkoisen paska homma, btw.
KGO & Twist