Alle 5 päivää oli nopein tilaus kiinasta. Kohta 30 tilausta sieltä. Tässä mitään kiinavihaa ole. Pitäiskin tulla ensi viikolla satsi sieltä :P
Alle 5 päivää oli nopein tilaus kiinasta. Kohta 30 tilausta sieltä. Tässä mitään kiinavihaa ole. Pitäiskin tulla ensi viikolla satsi sieltä :P
varmaan tekee seki mistä päin kiinaa tavara lähtee tuleen...
Yea! My Peleon.pl order came today..
100ml 24mg included
BUT, my order was not Giftwrapped :-\ (even thou I did pay the extra 5pln)
Ja on muuten noi G4 ihan näpsäköitä leluja.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
tänään tuli sitte peleonista paketti, ei kestäny ku 3 päivää
ego-t 900mAh akuilla tilasin mut tuli 650 akut mutta olkoot iha jees kirsikka,vanilia ja mansikka mehut kaupan päällisiks tuli sahara ja omena pikku putelit mehua
Yakousei, kerro kun olet kokeillut, miten nuo G4:set toimii. Meinasin ittekin tilata aikaisemmin.
"If you can't buy it, you can make it!"
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
^ Okay, selvä juttu. Laitanpa ens kerralla noitakin tuleen.
"If you can't buy it, you can make it!"
G4 tuli boonuksena viime tilauksessa, en ole vielä kokeillu, mutta siis neste laitetaan pienen putken ympärille ja se kulkeutuu atolle niinkun mistä? En oikein nyt tajua toimintaa tuossa ??? Pitäsisi ilmeisesti kokeilla kohtapuoleen
Bombshell on parhautta!
Itse en ainakaan pitänyt g4:sta
Toi kumitatti saattaa lähteä irti, valuttaen nesteet taskuun, ja mulla on alle kahessa viikossa kärähtäny kolme tommosta.
Voi olla käyttäjässäkin vika, sitä en sano. Olihan noilla helppo päästä sähkötupakoinnin maailmaan, mutta itse en noita enää tilaa.
Aika surkeita arvosteluita on tosiaan G4 saanut, ihan tuosta syystä jäänyt itseltä kokeilematta.
Haluisko joku laatia sellaisen "pika ohjeen" tuolta tilaamiseen?
Mahtaako muuten 510-T ato toimia suoraan mun RIVA 510 akkuun?
EDIT: Tai kysytäänpä näin että mikä atomisaattori mun kannattais tuohon hommata kun noi originaalit on huonoja ja meni jo kerran rikki, en usko että uudetkaan mitkä takuusta sain kestää kauhean kauaa Cartomisaattoreilla oon nyt tuprutellut menemään
Lukaset tämän ketjun, sekä tuolta apulaisen niin kyllä osaat tilata peleonilta
http://www.e-savuke.com/forum/hankki...ksi-652.0.html