Minkäslainen liitin tuossa V8:ssa on? Kuvassa näyttää erilaiselta kuin V6:n vastaava, vai onko siihen ainoastaan ruuvattu kiinni 510-eGo adapteri? Tuleeko pelkkää runkoa jossain vaiheessa myyntiin?
Minkäslainen liitin tuossa V8:ssa on? Kuvassa näyttää erilaiselta kuin V6:n vastaava, vai onko siihen ainoastaan ruuvattu kiinni 510-eGo adapteri? Tuleeko pelkkää runkoa jossain vaiheessa myyntiin?
Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.
510-eGo ruuvattu paikalleen. Pelkkää runkoakin on tulossa.
Paljo ovalin pelkälle rungolle tulossa hintaa?
Kävin noutamassa matkahuollosta paketin jonka sisältönä: 1000mah eGo-C usb battery ja CE4 V2 clearomizer Kiitos nopeasta toimituksesta! Kuva: http://aijaa.com/0020810393798
Ovali pörisee tiukasti.
Kunhan kerkeän, voin rätkiä muutamat kuvat ja hiukan vertailla vanhempaan...
Hieno oli putiikki ja vähän tuli tota oval v8:kin tiirailtua pitää katsoa jos jossakin kohtaa sellasen ottais testiin. BTW noi pitkät wickit ei toimi mun mielestä sen paremmi kun lyhyet mut muuten ihan jees.
ensikerran tuli tätä kauppaa kokeiltua. Nopea postitus niinkuin suomikaupoissa nyt yleensä, mutta erityistä annan siitä, että tavarat oli pakattu todella hyvin. iso peukku
Huomasin, että pitkäwickistä on kahta versiota:
1) Vanhempi, jossa vickit on yhdessä nipussa alas asti.
2) Uudempi, jossa vickit on viisi erillistä punottua lankaa.
Mielestäni näissä kakkonen en selkeä ykkönen!
Vanhemmalla pitää varoa dry-hittiä, pitämällä laitetta vaakasuorassa tai jopa ylöspäin, kun taas uudemmalla kondenssi toimii huomattavasti paremmin, vaikka käyttäisi suurempiakin voltteja.
Napsaisen esimerkkikuvia, kunhan saan setin kasaan...
[Edit: Räpsy lisätty...]
Xtarin laturia, akkuja ja yms rantautunut.
Pakko kyllä kiitellä täällä Elektrosavun toimitusnopeutta ja toimintaa ylipäätänsä.
Nyt viikon höyrytelleenä päätin EGO-T:n lisäksi sitten tilata pari päivää sitten Lavatuben ekaksi VV laitteeksi.
Tilasin sitten kyseisen myllyn Elektrosavulta maanantaina kello 23.30. Kaveri siellä vastasi jo 00.31 että käsitellään tilausta.
Seuraavana aamuna oli lähtenyt jo tulemaan kello 12 ja tänä aamuna tuli matkahuoltoon.
Elikkä erittäin nopeaa toimintaa! Kiitos siitä.
Lisäksi tilasin kartoja ja muuta härpäkettä.
Olin sitten tilannut väärän kokoiset cartot DCT(6ml) tankkia varten mutta eipä hätää, kaveri siellä oli iskenyt isomman koon kartot myös mukaan elikkä juuri sopivat tuota tankkia varten.
En sitten tiedä oliko vahingossa vai tarkoituksella lähtenyt mukaan nuo isommat cartot mutta pelastivat päiväni.
Olen tottakai valmis maksamaan ylimääräiset kartot jos ne on sinne vahingossa mukaan tulleet (YVnä vain ilmoitat).
Mutta tosiaan erittäin tyytyväinen olen kyseisen liikkeen toimintaan ja tulen sitä jatkossakin käyttämään sekä mainostamaan muillekin.
Nimim. Lavatuben akku latauksessa ja innolla odotan kunnon höyryjä!
Provari mini & Kayfun v3
Xtarin latureita, Panasonicin akkuja yms tullut taas.
Viimeksi muokannut elektrosavu; 22.10.14 kello 15:32.