Millon tulee HR bogeja ja punasia Lavatubeja? Ei muuten, mutta kun muutakin tilaamassa teiltä niin vois ottaa kyytipojaksi.
Millon tulee HR bogeja ja punasia Lavatubeja? Ei muuten, mutta kun muutakin tilaamassa teiltä niin vois ottaa kyytipojaksi.
mikäs noissa mustissa on ohm?? kun ei lue kun noissa Lr malleissa!
http://www.esmoke.fi/product/141/5-k...-kartomisoijia
Oli jäänyt näköjään pois, nyt lisätty.
Koska pääsee myymälään impulssiostamaan?
Niinhän se menee, että kun ostaa mentaliteetilla tulee sitten kun tulee ni postipate kolkuttelee ovea seuraavana päivänä ja jos sitä todella odottelee, niin kesätyöntekijät paiskoo pakettia eka pari päivää menemään lajittelussa ja pistää sen eteenpäin, jos siinä sattuu jotain vielä ehjänä olemaan![]()
Löytyykös minkään näköistä aikataulua boltille?i want it
E: ei riitä kärsivällisyys![]()
Maanantai voi olla aika hyvä veikkaus![]()
Sunnuntaina tilasin ja ei oo vieläkää tullu :'(
Nonnin, pistän tämän nyt tänne vaikka ajattelin ensiksi että häiritsen taas yv.llä.
18.5 Tilattu Woo pelkkä body, 2kpl sinisiä akkuja, paketti MDCC ja TR-001 laturi saapui vihdoinkin. Itellan hukannut lähetys on ilmeisesti vieläkin hukassa, mutta tämä uusi lähetys saapui muutamassa päivässä. Keskustelu onnistui koko matkan hienosti yv.n kautta ja vastauksia tod.näk. rasittaviin missä se on-kyselyihin sai nopeasti.
Hyvityksiäkin sain, vaikka en niitä kaivannut edes. Alkuperäinen tilaus on matkalla muuttunut Woo alotuspaketiksi + pienempi tankki+dualcoil, ainakin yksi koriste cone ja ne MDCC.t..Nämä ylimääräiset 2kpl akkuja, cone ja pikkutankki ymmärsin hyvitykseksi, aika kivasti sanoisin, vaikka pitkittymisen syy ei ollut Esmoken. Parasta tässä on se, että harmittelin kun en tilannut tankkia vaikka mieli teki, nyt on sitten pieni ja isoVähän toki harmittaa aloituspakkauksessa oleva vaalea laturi, mustan kuitenkin tilasin mutta ehkä mä voin elää tän kanssa vaikka ei omaan silmään yhtä katu-uskottava olekkaan
![]()
Summa summaarun, pitkittymisestä huolimatta olen erittäin tyytyväinen Esmoken toimintaan, hyvityksillä tai ilman toiminta oli esimerkillistä. Nyt menen tutustumaan tähän uuteen kaveriini, katsotaan kuinka meillä synkkaa![]()
04.06.2012
11:04 Olemme vastaanottaneet tilauksesi
12:51 Tilauksesi on käsitelty ja postitettu
05.06.2012
Postimies toikin jo mukavia terveisiä Esmokelta..
Vois sanoa, että aika nopea on![]()
Käytössä: Mini lava 2.1-T, RST Arctic...
...Tulossa: Lavatube 2.1T & Lumi tankki
Kun joku sanoo, että on koonnut omaisuutensa kovalla työllä, kysykää häneltä, kenen työllä.
Mulle kävi edellisen tilauksen kanssa samalla tavalla. Ei ehtiyt kahvia keittää, kun oli jo postitettu. Seuraavana päivänä oli jo kotiovella. Tänään tilasin lisää ja jäi kahvit puolitiehen kun jälleen postitettu. Nopeaa on toiminta. oispa mun pyykkikone tullut yhtä nopeeta, siinä kun meni kuukausi![]()
Tilasin duunin osoitteella ja kun ne saapui ehdin jo huolestua; odotin kahta pakettia ja sieltä saapui yhdistetty postitus, ok
Kotona katselin ja huomasin sinisessä EGO Cone Dual Coil Kartomisoijassa ettei se kierry pohjaan kun sen reiän ympärillä on roiskeita, näyttäisi tinalta, punaisessakin on mutta se taisi littaantua tuo tinaroiske, en omista kolvia. Kolmas, keltainen näyttää siistiltä ja uppoaa akkuun kunnolla
Testaamaan en ole ehtinyt
Noniin tänään tuli sitten se kauan odotettu lähetys (smok woo) jonka tilasin 20.5. Ollaan sähköpostin välityksellä oltu yhteydessä ja olen kysynyt, että missäs paketti viipyy kun ei ole tullut? Oli posti kirjeen/paketin hukannut, sille ei tietenkään mitään voi! Minulle luvattiin että pakettiin laitetaan jotain extraa muttei mitään näkynyt... (en kyllä mitään odottanutkaan).
Jäi kyllä ihan hyvä kuva ja melko varmasti tulen vielä joskus jotain täältä tilaamaan!
Itellan piikkiin menee kyllä ja uskon että ensimmäinen lähetys olisi tullut yhtä nopeasti kun nytten!
Anteeksi hirmuisesti fanatics, ettei pakettiin tullut mitään extraa, yleensä pyritään laittamaan jotain, mutta kun uudelleen pakattavat menevät käytännössä normaalin kaavan kautta pakkaus-lähetys rumban, niin ei aina huomaa vilkaista oliko tämä ihan normaali vai uudelleen lähetettävä![]()
Hirveä rumba, meillä ollu 2 synkkää viikkoa itellan sähläilyjen kanssa, ja tällä viikolla on varmaan enemmän paketteja palautunut takaisin kun mitä ollaan lähetetty... no ei nyt ihan, mutta kuitenkin![]()