Kiinnostaa erittäin paljon, mutta lomat on Heinäkuussa joten osallistumisesta ei sentakia varmuutta...
Kiinnostaa erittäin paljon, mutta lomat on Heinäkuussa joten osallistumisesta ei sentakia varmuutta...
Jeps, mietin tuossa tovin oluen parissa parvekkeella hiljaisassa kesäisessä säässä höyrytellen että tuota niin. Voisin järkätä ne festit kuopiossa tänä kesänä 1-2kk sisällä, riippuen millon porukka haluaa.
Väsään ens viikoks nettisivut pystyyn jossa enempi tietoa ja asiaa aiheesta, mutta tarkoituksena olisi nyt ainakin leirintäalue+ravintola varata asiaa varten, ehkä myös jotain muuta.
Asiaa tiedustelen enempi ensi viikolla, ja voinen olla melkoisen varma että Hartwall tulee ainakin tukemaan omalta osaltaan meitä (hyviä tuttuja ko. lafkassa). Eräs englantilainen höyryttelykauppa oli myös kiinnostunut kuulemma pistämään kojunsa tänne pystyyn (declension tiedusteli erästä monen tietämää, NIMELTÄ MAINITSEMATONTA firmaa).
Haluaisin kaverikseni ainakin 2 järjestäjää lisäksi, jotta ei tarvitse tehdä kaikkea itse, ja voisi suunnitella asioita yhdessä mukavasti oluen merkeissä (ehkä jopa sekin ensi viikolla, mulle käy millon vaan, saan vapaata kun vaan pyydän). Tämän asian tiimoilta pitää miettiä ketkä olisivat olleet ennen järkkäämässä jotain tai erittäin halukkaita ko. toimeen.
Itelläni on kaksi 100-200 hengen lanitapahtumaa ollut Kuopiossa järkättävänä parin IRL-kaverin kanssa vuonna (ElectriLAN '05 ja ElectriLAN '06). Jos on potentiaalisia henkilöitä jotka haluavat päästä mukaan järjestämään mahtavaa tapahtumaa, niin ilmoittakaa tähän ketjuun niin lähestyn mahdollisesti YV:llä lähi päivinä.
ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)
Elokuun alkua ollaan tässä alustavasti mietitty ajankohdaksi, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)
No se elokuun alku saa kyl kannatusta minulta ainakin O0
Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
Tulossa : Caravela &
Ehdottomasti mukana. Ei vaan taida uskaltautua minkäännäköistä vastuuta ottaa kun työt painaa tohon heinäkuulle asti. Sit voi jonkinlaista auttavaa kättä tarjota.
Ja alueen keskelle aggrekaatti huutamaan että pysyy akut latingissa
messissä, mukana ja völjyssä. ei oo tästä neulamäestä autolla kovin pitkä matka minnekkään, ja pääsee kämpillekkin taas nukkumaan
Jollei muita menoja, niin hyvin suurella todennäköisyydellä mukana ollaan.
5-13.8 oon Skoteissa maistelemassa viskejä ja sittenhän alkaa olla jo UK Vapefest liian lähellä (tuskin samaan aikaan järjestätte?). Heinäkuussa oon siis melko varmasti mukana, mutta muussa tapauksessa pitäkää te hauskaa, ens vuonna mukana
Messis jossei henki lähe
Itse asun varkaudessa ja eipä tuo pitkä matka ois tulla esim kimppakyydillä tai bussilla, toistaiseksi voisin olla mukana
jaa...vai kerrannii jotain tapahtumaa täällä päin :-*
kyllähän sitä sit voi pyörähtää. ja jos jotain auttavaa kättä (no pun intended) tarvitaan niin voin olla apurina. mitään kokemusta ei tapahtumien järjestelyistä ole mutta kai sitä jotain pientä apinan hommaa löytyy.
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
Jopas sattu että vanhassa kotikaupungissa ois vapottelutapahtuma, vielä kaiken lisäksi olen juuri tuolloin elokuun eka viikonloppu menossa kuopioon. Ongelmana on vain se että on kaverin polttarit juuri silloin pe-su välillä joten skippaamaan joutuu vaikka mestoilla onkin...