Viime sunnuntaina tilattu, ja tänään saapui...siis HÄH, ei ole ikinä ennen tullut alle puolentoista viikon, mistähän nyt tuulee 8)
Pikkasen antaisin palautetta nesteiden ohelta sellaista, että ainakin Vermillion Riverin kohdalla toivoisin enemmän vahvuus-vaihtoehtoja kuin 10mg tai 25mg. Olis mukavaa tilata tuotteet samasta paikasta kerrallaan ettei tarvi joka paikasta erikseen (vertaa uk-eliquidin VR-valikoimaan).
No on se hyvä että vihdoin joku on saanu fissioenergian ongelman ratkastua, kiitos itella <3. Laita mulle kuvineen ja tilausnumeroineen mailia niin lähetämme korvaavat tuotteet tilalle.
Itella on niin innoissaan ratkottua fission ongelmat että jalka vipittää normaalia lujempaa. Tai sitten Royal Mail oli hyvällä tuulella
Laita kuvineen ja tilausnumeroineen mailia niin lähetämme uuden tai annamme store credittia, saat ite päättää.
Mä voin nostaa tän uudelleen tapetille, tästä oli aikasemmin keväällä jo puhetta mutta sillon ei vielä VR'n tulevaisuus ollut selvä. Nyt se on selvästikin tullut jäädäkseen niin näkisin että nikotiinivahvuuksia voisi useampi olla.
Ikenvapen tavarat on talossa ja sivuilla ensi viikolla!
-Viljami
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Okei, homma on sitten varmasti siellä päin hoidossa
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Nyt kun tuo alennuskoodi-hässäkkä on päivitetty, LF otti vertailussa kolmessa eri kohdassa, kallein, kallein, toiseksi kallein. Postia nostamalla saisitte tuon viimeisenkin samalle tasolle kahden edellisen sijan kanssa O0
edit. Neljännet kohdat laskettu, LF toiseksi kallein
Pitäskö noita tyhjiä pulloja palauttaa LFn pojille, jos sais täytenä takaisin :
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Onko sinulla mitään muuta tarkoitusta viesteissäsi kuin mustamaalata libertyä, nämä postit alkavat vaikuttaa jo aika epätoivoisilta. Esim. tuo ego-c kitti on jantyn valmistama, joka on tunnetusti kalliimpi ja ehkäpä laadukkaampi merkki. Muiden starterien osalta löytyy esim. http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=181 cartokitti joka pesee ego-c'n mennen tullen ja palatessa, sekä http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=78 joka ei hirveästi ego-c:sta poikkea. Molemmat kitit siis 34 puntaa eli hieman reilu 40 euroa. Myös vision kit lähtee about samaan hintaan. Jostain syystä vertailuun vaan valittiin se setti joka saattuu olemaan meillä kalliimpi kuin muut. Vertailussa keskitytään hyvin pieneen tuoteotantaan, kovin moni ei edes ego-akkuja sen ensimmäisen parin kuukauden jälkeen osta.
Itse kauppaa tarkastellessani huomioisin myös valikoiman laajuuden. Vertaa meidän nestevalikoimaamme mihin tahansa muuhun kauppaan. Sama juttu esim atojen kanssa, olympic-atot tehdään samojen specsien mukaan kuin ciscon atot ja poikkeavat hyvin huomattavasti edukseen perus joyen kurasta. DIY-valikoimamme on varsinaisesti sähkötupakkakaupoista varmaankin suurin euroopassa, kuten myös oletettavasti modaajien osiomme. Itse asiassa en äkkiseltää keksi kategoriaa missä jollain muulla olisi tällä hetkellä isompi valikoima, ehkä modit (mutta niitäkin on tulossa lisää).
Tarkoituksenani ei ollut tässä valittaa vertailustasi vaan osoittaa että asiahan ei ole niin mustavalkoinen kuin miten sinä sitä käsittelet.
Siis posti rikkonut pullot? Laita mulle kuvineen ja tilausnumeroineen mailia asiasta niin hoidetaan uudet tilalle.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
K-57 varmaan tarkoitti sitä, kun Libertyllä ei ole pulloja Pink Spoteille me voidaan lähettää pulloja D
: Maanantain piikkiin, maanantain piikkiin.. Selvittelen tässä että mikä tilanne PSV'n kanssa on.
Tänään ja huomennahan on briteissä sitten pyhäpäivät joten lähetykset lähtevät vasta keskiviikkona. Toinen uutinen on se että lähetämme tilauksia nykyään myös lauantaisin, pyrimme saamaan kaikki loppuviikon ja lauantaiaamun tilaukset liikkeelle lauantain aikana.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Torstaina laitoin tilauksen, tänään oli jo mukava yllätys tullu postiluukusta. Todella nopeaa toimintaa, kiitos!
Voin muuten varmistaa että mulle kävi noin samoin. Tosin itselläni se ero oli vain jotain £1.99 £2.xx (en muista tarkalleen) joten eipä tuosta nyt ongelmia koitunut, mutta kävipähän kuitenkin.
Ja tosiaan tuossa ostoskorikohdassa siinä luki 1.99:n ylä- tai alapuolella että shipping to Finland, joten siitäkään ei ole kyse.
Voi prkl. Laitoin eilen illalla tuolla kalleimmalla toimituksella tilauksen ja se sitten lähteekin aikaisintaan huomenna.. Noista pyhäpäivistä vois vaikka ilmoittaa jossain ettei turhaan käytä rahaa kalliimpiin toimituksiin. Toivottavasti edes tällä viikolla tulee nesteet :S
pitää kyllä muistaa itekin postata tänne joka päivä, että missäköhän se paketti nyt menee jos/kun pääsee pinkspottia tilaamaan.
"tilasin eilen, missäköhän se paketti nyt on" - kukaan ei tossa vaiheessa osaa sanoa yhtään mitään eikä ketään edes kiinnosta - mutta postaampa silti että missäköhän se pakettiloinen tosiaan menee
kerron jo itseasiassa nyt etukäteen tässä, että missäköhän se mun paketti mahtaa nyt olla, vaikka en ole vielä edes tehnyt tilausta, jotta varmasti kaikkia kiinnostaa sitten kun se tulee ajankohtaiseksi!