Kyllä on nykyään Libertyllä nopeaa palvelua. Sunnuntai iltana tilattu ja nyt oli vajaan kolmen päivän päästä postilaatikossa XO-nesteet.
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Mitä LF:stä voisi taas sanoa...homma toimii ja jos ei toimi niin se korvataan ja laitetaan toimimaan. Pelkästään hyvää sanottavaa![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
jeps, mainio firma. pakko vaan kyllä yrittää tilata suoraan Pink Spotilta niiden nesteitä jenkeistä, koska oon jo yli 2 kk odotellu että niitä tulis Libertylle hyllyyn...
Tietääkseni ainut mikä muuttui oli parannukset wickin kanssa, älä kysy että mitä 8) Pitäisi siis olla muuten yhteensopiva V1'sen kanssa.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
NONNIIII!
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Eilen tuli lähetys taloon, joten ens viikolla pitäs olla hyllyillä
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Nyt on kyllä lipsahtanut väärää tavaraa pulloon! 10mg Vermillionin, Kentucky cherrywoodia pitäis olla, mutta nikotiiniä tuntuu olevan ainakin tuplat :-\ Sen verran pitkään menty jo 8-12 mg nesteillä että humisee hupussa oikein huolella!!
Tilaus tehty 29.4
Ticket-systeemi
Facebook!
Nyt täytyy kyllä purkaa vähän mieltä! Ennen niin hyvin toiminut kauppa ja nyt hyllyt huutaa tyhjää pinkspotin ja vermilonnin suosikki nesteillä monta viikkoa?
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Molempien restockit ovat talossa ja sivuilla lähipäivinä, ellei jo tänään. Valitettavadti näitä viivästyksiä tulee ajoittain meistä riippumattomista syistä. Usko pois, kyllä mekin haluamme tuotteita hyllyille mitä myydä, aina ne toimitusarviot eivät valitrttavasti pidä paikkaansa. Kohta niitä kuitenkin taas saa
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Nyt tais tulla mun tilauksien pohjat. Perjantai aamuna tein tilauksen ja saman päivän iltapäivänä oli jo shipped. Kamat tipahti tiistaina postilaatikosta. Näin nopeesti ei ole mulle tullu vielä koskaan Libertyn pakettia. Jopa Royal pain ja Itella toimi kerrankin nopeesti. Niitä kun on yleensä saanu aina odotella. Tosi hienoo. Mä olin ihan varautunu siihen, että vasta loppuviikosta tulee paketti. Olen iloinen, kun olen nyt iloisesti yllättyny![]()
Huomenna on viimeinen päivä hyödyntää 15% alennus, kesäkuusta lähtien alennus palaa @10%
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Joko kaikki saapuneet litkut on listattu sivuille, vai vieläkö kannattaa jatkaa F5 painelua? Aika usea PSV näyttää vieläkin n/a:ta.![]()
Kannattaa sitä vielä hakataPSV'tä on todella paljon talossa, mutta valitettavasti 30ml pulloja ei niinkään. Heti kun saamme pulloja on sivut täynnä tavaraa
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Ei ole kuin positiivista sanottavaa LF:stä. Neesteet tulee nopeasti suomeen mutta Itella hidastelee välillä :/. Tilannut oikeastaan kaiken LF:ltä ja jatkossakin kyllä tilaan. Mitäs sitä hyvää vaihtamaan?!
Olisikohan muuten Pink Spotin nesteitä sun muita olemassa VG versiona missään?
Ei taida olla VG:nä..ellet ota yhteyttä ja erikseen tilaa sellaista. http://www.pinkspotvapors.com/Articles.asp?ID=240
What VG/PG ratio do we use?
We use apx 70VG - 30PG in most of our Ejuice. We use PG based nicotine so your ratio will swing more towards the 50-50 ratio depending on your nicotine level. We use USA food grade PG and VG only. We will customize your juice to your specific needs upon request at no additional charge.