Eli ytimekkäästi listakaamme aika kuinka kauan poltti analoogista, minkä ikäisenä ja mikä sai aloittamaan tupakoinnin?
Minä itse aloitin 13 vuotiaana vain sen takia koska se oli co0L, ja 10 vuotta tuli täyteen.
O0
Tuli sitä 35-37 vuotta vedeltyä
Urheilijakaverit haukkui pystyyn, kun aloitin vasta 19-vuotiaana AMK:ta aloitellessa.. Syytän polttavaa exää ja muuttoa uuteen kaupunkiin. Viitisen vuotta tuli poltettua siis aktiivisemmin, lukioaikaan meni vain silloin tällöin pikkusikareita (aski/2 viikkoa)
n. 5 vuotta, kohta 8kk höyryttelyä takana.
28 vuotta aika tarkalleen..
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Aloitin lukioon mennessä, ollaankos sillon 16v? Lopetin eli siirryin höyrykkeisiin 48 vuotiaana, eli polttelin tupakkia - lopussa kolmekin askia päivässä - noin 32 vuotta.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Kakarana aloitin. Ei silloin tiedetty vaarallisuudesta tuon taivaallista. 42 vuotta poltin - typerys! Onneksi minulla on fiksu lapsi - tutustutti minut tähän maailmaan... Kohta puoli vuotta on menty höyryllä - ja vain höyryllä. Ainoatakaan analogista en ole kokeillut. Tänään kyllä rupesi korpeemaan, kun uudet vermeet maistuu palaneelle heti kättelyssä. Mutta näinhän se on, aina ei voi voittaa - eikä edes joka kerta!
12 vuotta poltin, 15 vuotiaana alotin. Huh, pitkä penni menny röökeihin
suunnilleen puolet elämästä mennyt kessu huulessa eli joku 15 vuotta, tosin väliin on mahtunut parikin noin vuoden taukoa.
Viimeisin aktiivisauhuttelu kesti 10v putkeen