Jahas, alkaa sitten oikea hoki tänään. pitänee vetää kynnet valmiiksi poikki.
Jahas, alkaa sitten oikea hoki tänään. pitänee vetää kynnet valmiiksi poikki.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Tankit ladattu iltaa varten ja makujen erottelija olut myös löytyy kaapista.
Ei muutakuin Tsemiä poijaat!
Top10 nesteet: Kentucky Premium Blend (VR), Tribeca (Halo), Hawaiian Pineapple (VR), Kentucky Applewood (VR), Kentucky Maplewood (VR), Jagerbomb (FSUSA), Gummy Bears (FSUSA), Classic RY4 (Janty), MAB (Joyetech)
Laitteet: DIY box modit
Leijona teroittaa tänään hampaansa ja haukkaa Kanadan suupalana
Tänään kanukit tape....hmm...hetkinen, taas lähti ihan lapasesta. Liian suurella tunteella Voin sanoa, että eniten ryöpytystä omalta osaltani tulee Venäjälle ja Ruotsille...näistä käytetään silloin tietenkin nimityksiä ryssä ja hurri Oma tyylini on, että joko tunteella tai ei lainkaan.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
On kyllä, autossa tosin joutuu katsomaan :/
lukeeko tossa vastustajan kohdalla notta CANADA?
aika tyyni peli-ilme leijonilla, huhhuh
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
paskat housuun. rockrock!
Paskat housussa. Nautitaan, kun vielä lämmittää.