Heitetääs tännekin tällainen aloitus, jonka näin eräällä toisella foorumilla
Siis, en ole koskaan syönyt simpukoita (enkä syö, jo pelkästään se, miltä ne näyttää, etoo).
Aika hurja, joskus olen kuullut, että esim. kalan hajusta voi tulla samanmoinen reaktio, mutta että banaanillekin voi allergisoitua noin pahasti... Meillä esikoinen laajasti pölyallerginen (kissa, koira, lehmä, koivu, leppä, paju, kotipöly) ja vielä parit ruoka-aineallergiatkin kiusana (pähkinä, manteli, raaka kananmuna). Koivuallergian kylkiäisenä tulee sitten sekin, että raa'at juurekset ja esim. herneet eivät käy koivun kukinta-aikaan, kiitos ristiinreagoinnin... :
En ole koskaan polttanut yhtään aton/carton vastusta poikki.
Vanujen polttamisesta ei sitten tarviikkaan puhua mitään...
Ristiallergiat on kivoja.Kesällä en pysty syömään juuri mitään hedelmiä,säilykepersikka mene. Lisäksi PIIITKÄ siitepölyallergialista plus tavallinen pöly,kaikki karvaiset eläimet ja linnut aiheuttavat reaktion. Kotona tosin koiria,koirista ei jostai syystä tule oireta.Mansikka ei menee kuin hillona(keitettynä ja sokeroituna),ja raaka perunakin pistää koneiston sekaisin.Lista on loputon,melkein. Siinä teidän esi,oisella valitettava kirous päällä, tuttua touhua Äidillä on taas nimenomaan tuo kala-allergia sillä tasolla,että haju/höyry/savu kalasta aiheuttaa reaktion,ja todella pahan sellaisen.
Vaikka se serkku kuulemma on herkkua, en ole sanonnan paikkansapitävyyttä testannut.
KGO & Twist
Reinikainenkin sanoi että kaikkee pitää kokeilla paitsi kansantansseja ja omaa mummoa
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
En oo koskaan nussinu neekeriä, enkä ajanu veturia. Tykillä oon ampunu
Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori
Minä Jasseri en ole koskaan ollut kateellinen kenellekkään, olin joskus laatoittamassa erään NHL-tähden taloa ja
sisustus-suunnittelija oli kyseisen laatoituksen suunnitellut, kyseisen pelaajan muija totes jotta ompas kamala väri ja noi sit puretaan,
sit purettiin ja tehtiin uudestaan. Mutta kyseistä pelaajaa hävetti ihan vitusti kun sanoin jotta kaukalossa suunnittelija oli värit valinnu, kun tulivat ameeriikoista ja näkivät ollaan kyllä kovaa misestä, mutta kotona otetaan turpaa ja huolella.
Ja arvakkee oliko muijan rahat kyseessä, silloin päätin että olen onnellinen vaikken nekrua olekkaan päässyt pussaamaan,tykillä olen ampunut,banaania syönyt, mutta yksi uupuu
ja se on etten ole darwinia kokeillut,mutta ei sekään tee minusta kateellista, onnelisia Darwinin omistajia kohtaan.
^ Hyvinhän tuosta sai selvän. Oot laatannu nhl-tähden lattialle, sen eukon kattoessa ja käskiessä laattaamaan uudestaan, syöny banaania, ampunu tykillä, ollu pussaamatta neekeriä ja haluut testaa darwinia
Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori
:'( niäpnirääv näätim tunattiojrik