Pink-mule muutti espanjaan niin toimitusajat vähän pidentyneet, viikonloppuna laitto mulle tulee ja tänään oli laatikossa.
Pink-mule muutti espanjaan niin toimitusajat vähän pidentyneet, viikonloppuna laitto mulle tulee ja tänään oli laatikossa.
Viime lauantaina tilattiin Pink-Mulesta kaverin kanssa Mini Lavat ja tänään olivat kolahtaneet postilaatikkoon. Ihan mukavan nopiaa toimintaa!
Mutta kysymys koskee Lavan, tai oikeastaan DSE601 e-piipun akkuja. Tohon piipun akun kylkeen on näes präntätty icr18350 3,7V 900mAh. Eli tuota voi kait käyttää Lavassa? Vai eikö? Ainakin toimii Lavassa....aattelin pitää hätävara-akkuina.
Ainoa mikä tossa Minilavassa eniten häiritsee on toi Tactilen sijoitus ihan liian alas.
Vertaa vaikka sijaintia ProVarin Tactileen:
Edit: Toimii myös ihan hyvin kokovertailukuvana
Sama homma, keskisormella painan. Lisäksi vielä xxl-kanger, oliko se nyt 68mm pitkä ja driptippi siihen päälle. Pystyy peukalolla painamaan tuota cartoa tai "pitämään kiinni"
Omassa toissa viikolla tilatussa MiniLavassa oli näyttö rikki. Onneksi suomesta ostettu joten meni takuuseen Ensimmäisestä numerosta ei näkynyt kuin kaksi viivaa 3 ja 4 erottaminen oli himppasen vaikeata kun molemmissa näkyi samat viivat.
Onkos kenelläkään muulla ollut vastaavaa?
Muutaman tunnin nyt "koeajanut" mini lavaa.
Olen positiivisesti yllättynyt!
Höyryä irtoo melkoisesti ja nesteen maku parani kun sai voltit kohdalleen!
Kokoonpanona siis mini lava + 6ml dct + boge xl 3ohm ja akkuna aw imr 18350 700mah.
Ensimmäinen laitteeni ego-808 (Super tank/ rok star)
saa nyt väistyä ja jäädä baari reissuja palvelemaan.
MiniLava ollut käytössä tämän illan.... Aivan loisto laite!!! Höyryt senkuin paranee ja samalla maku kun löytyi oikeat voiltit =) Itsella lavassa kiinni boge 2.0ohm ja makuina Libertyn menthol smooth ja lemon. Pitäisikö tilata noita 3ohm bogeja???? Pakko sanoa että MiniLava toimii tästä eteenpäin kulkee aina mukana töissä sekä baarissa =)
3ohmin bogeja tilaukseen, saat koko volttiskaalan käyttöön. Itsekkin tykästynyt laitteeseen, akku kestää just työpäivän ja kokonsa puolesta helppo kuljettaa mukana.
Noniin nyt on saatu käsiin MiniLava, ensimmäinen modi mitä mulla on, aika pitkään sitä tulikin mentyä ihan eGo T:llä ...nyt alkuun oon sitä kokeillu ihan vaan noilla mukana tulleella atolla, ja löysin mun äärettömästä tarvikevarastosta tollasia joskus Totally Wickedistä hankittuja smokeymizereita, niillä on nyt ekat tunnit höyrytelty ja on ollu kyllä jo tässä vaiheessa innostava kokemus ...tilasin tänään tota varten uk-eliquidista tollasen Puff Diddyn ja 2,5 ohm dual coil cartoja, eiköhän niillä sitten pääse jo ihan vauhtiin
Niin ja kun oon lukenu noita muiden kommentteja tosta napin sijottelusta, niin sen kyllä ymmärtää että se on varmasti monelle ärsyttävässä kohdassa, itelläni on sen verran pikkunen käsi mieheks, kokoa 9, että nappi on ihan erinomaisessa kohdassa, pystyy painamaan hyvin peukalolla, etusormella tai keskisormella, ja kaikki tuntuu luontevalta itellä kun on sellanen tapa että muutenkin pikkuhiljaa pyörittelen laitetta kun rauhassa höyryttelee
Noi 2,5 ohmin dual coilit tarvii aika paljon virtaa, että saa optimaaliset höyryt.
Jos tuntuu että Lava ei anna tarpeeksi, niin tonne tankkiin 3.0 ohmin Bogen XL ja taas mennään!
Bogethan on single coileja ja siksi optimihöyryt saadaan lavankin volttialueella/amppeerirajoituksilla.
Kiitos Jalippo tiedosta! ...oonkin koittanu koluta mahdollisimman paljon tätä foorumia kaikkeen modeihin liittyen, ja tänään jo tossa vähän laitoin ylös mitä kaikkea tarttis hommata, että sais sen parhaan suorituskyvyn irti tosta MiniLavasta.... ...vinkkejä saa antaa lisääkin että millasella setillä saa hyviä höyryjä aikaan!
Itse hankin muutaman http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=166 tollaisen niin voi helposti makustella uusia E-litkuja ettei tarvitse aina uhrata bogea (jos mauku onkin täyttä kuraa) vaikka eihän noi boget mitään kuukunoita maksa =) Mutta joo noi 3.0ohmin boget on muuten ihan jees.