Elikäs mitkäs bändit putoo parhaiten porukalle??? Laitetaan nyt vaikka kolmen kärki enemmänkin saa pistää.
1. Iron Maiden
2. Children Of Bodom
3. Helloween
Leevi
Fmej
Ramones
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Noo vaikka nämä...
SlipKnot
Killswitch Engage
Diandra, eiku Diablo :-[
Ja aika monta muuta... Ei oikein voi ees laittaa järjestykseen. Mutta noita on nyt tullut kuunneltua.
Ööööö missä mä oon...
Mulla kuuluu kans periaatteessa toi Slipknot tuohon kolmen joukkoon mut nyt on ollut hieman taukoa noin 1vuoden ollut poissa kuviosta tilelle tuli COB... Mutta kyllä Slipknotin aika taas tulee =)
Pahan pisti... Sanotaan vaikka että:
- Poets of the Fall
- Dark Tranquillity
- Metallica
ja insomnium ja diablo ja swallow the sun ja system of a down ja in flames ja miljoona muuta.
Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.
Slipknot, SOaD ja Disturbed. Noilla pärjää, jos on pakko. Muuten useita kymmeniä artisteja kulkee taskussa mukana, koneella tallessa, tai mustien kiekkojen muodossa hyllyssä/lautasella pyörimässä.
vaihtelevat aika paljon
Skidrow
Gary moore
Thinlizzy
Mahdoton tehtävä. Mutta jos luettelen kolme lempparia, jotka ensimmäisinä osuvat mieleen...
Stone Roses
ELO
Lapinlahden Linnut
Joku toinen aamu lista vois näyttää kovinkin erilaiselta.
Ego + SD Keyring : Vision Ego + Boge + MDCC : El Toro + ECigWizard Salmiak
Liian paljon nuita bändejä ja suosikkeja on vuosien varrella ollut mutta oisko nämä kolme sitten eniten jossakin vaiheessa vaikuttanut:
Led Zeppelin
Iron Maiden
Metallica
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Unicef-Bad Religion-Julma Henri
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Yö
Kaija Koo
Klamydia
En oo ihan niin raskaan musiikin ystävä, mutta tonhan olishan ton voinu tehdä tarinamuotoonkin - Yöllä tapasin Kaija Koon ja sain Klamydian.
Osaahan toi Jukka Poikakin ihan hyvin riimitellä, mutta saattaa jäädä parin kesän tähdeksi?
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Soittomääriltään näyttäis tältä:
Agalloch
Woods of Ypres
The Gathering
[Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]
Led Zeppelin
Deep Purple
Metallica
What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine
Aika monenlainen musiikki tippuu, mutta erityisen lähellä on seuraavat projektit: SCB, Kompostikopla, Kapteeni Ä-ni ja tietenkin Jukka Pojan sooloilut. Tätä porukkaa on kuunneltu vuodesta 99. Selvyyden nimissä haluan sanoa, että Jukka Poika esiintyy jokaisessa yllämainitussa projektissa muiden tyyppien lisäksi. Lisäksi itselleni tippuu vanha Offspring, kuten Smash albumi...Nirvana tippuu oikein mukavasti, Metallica tippuu...kyllä näitä on tuhoton määrä.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Tätä nussimista harrastaa radiot joskus ihan vit****seen asti monienkin biisien kohdalla.
Aiheeseen: Kuuntelen mielialan mukaan musiikkia. Toisena päivänä Suvi Teräsniska ja toisena children of bodom ja kaikkee siltä väliltä. Olavi virta jää vähemmälle. Ei voi suosikkeja listata. tai tulihan tuossa jo kaksi :
Edit:
Yhdyn edelliseen täysin. Nythän näitä on jo kolme koossa 8)