Ookoo. Innokkaana ootellessa.
Tapauskohtaisesti, kuten minkä tahansa tuotteen kanssa. :Jos on selkeä tuotantovirhe tai DOA, niin ne korvataan suoraan. Sitten jos on ollut näitä "toimivia" niin niiden kanssa on pyritty jotain korvausta toteuttamaan.
Onkos noita mustia pultteja(bolt) koska tulossa?
Tuosta palaneen mausta haluaisin itsekin ottaa hieman kantaa. Olen jotenkin huomannut että eri cartoilla ja eri nesteillä on melkoiset käyttäytymiserot. Palaneen mausta olen hyvin päässyt aina eroon vähentämällä voltteja ja siksi mm olen tyytyväinen vmaxiin jossa säädöt onnistuvat hyvin ja höyryntuotto on hyvä alhaisillakin volteilla.
Tai Provarilla, jolla taisi olla maksimiwatit 12 alle 2 ohmin kartoilla.
KGO & Twist
Oikeassa olet!
Mutta jos vielä vängätää kiusallaankin, niin esim VMax antaa pulssimuotoista jännitettä, jota ei voi mitata volttimittarilla luotettavasti aton liittimeltä ja tässä yksilössä voltteja tulee enemmänkin kuin modin näytöltä uskaltaa olettaa.
Mutta peruspointti kyllä oikein. Samahan se on onko se akku kultaharkon vai styrox levyn sisässä, volteista se höyryn määrä/lämpö on lähinnä kiinni.
Hifistelijät (itseni mukaanlukien) taas arvostaa helpottavaa elektroniikkaa, eli esim. Wattisäätöisiä modeja, jotka säätää kokoajan voltteja muiden muuttujien mukaan.
Nyt on pakko antaa vähän risujakin.
Asiakaspalvelu tökkii, kamojen tulo kestää yhtä kauan ku nesteet Libertyltä, ja kamat eivät ole mitä on tilannu!![]()
Toimituskatkosta (30.04-01.05.) oli ilmoitettu sekä täällä, että verkkokaupassamme. Oliko tilauksesi tänä aikana tehty? Valitettavasti joko viestisi tai meidän viestimme on hävinnyt bittiavaruuteen, koska aspassa ei ole ainuttakaan vastaamatonta yhteydenottoa :-\
Jonkin verran on mennyt XL ja normibogeja sekaisin johtuen meidän kiinalaisten mielikuvituksellisesta pakkauksesta (XL ja normit sikinsokin pitkin laatikkoa).
Otappa Kippis uudelleen yhteyttä meihin, oliko kyse näistä bogeista vai jostain täydellisestä mokasta niin saadaan asia päiväjärjestykseen.
koska noita Bolt MOD Aloituspakkauksia tulos mustana?