Mulla on ollut tämmöinen testipenkissä nyt pari päivää.
+ mukana toimitettava karto on hyvä! pöhisee eGo-akulla komeasti! Yksi parhaita kartoja mitä olen ikinä kokeillut, toivottavasti tulevat pian erillisinä myyntiin
+ karton reikä on tarpeeksi iso ainakin VR:n Minnesota Mentholille
+ näyttää steel värisen akun kanssa pirun tyylikkäältä, eikä mustankaan kanssa ollenkaan huonolta
+ ei vuotoja
- täyttäminen jonkun verran haastavampaa kuin normaali DCT-tankissa:
Integroitu cone on tiellä. Kartoa joutuu työntämään yläpäästä tankin sisälle jollain apuvälineellä saadakseen sen tarpeeksi syvälle että karton pohjasta saa otteen. Tai sitten pitäisi olla joku kapeampi drip tip. Mun pyöreistä tipeistä yksikään ei mahtunut tankin sisälle, mutta flat delrin tip toimi.
Pohjacap + cone vaikuttaisi olevan kiinteä tai ainakin se on niin tiukassa ettei se hievahdakaan mihinkään ilman väkivaltaa. Eli kartoa ei voi "taivuttaa" tankin sivulle niin kuin normaalisti. Yläcapin joutuu siis irrottamaan että nestettä mahtuu täyttämään. Sekin on sen verran tiukassa että sitä apuvälinettä jotuu käyttämään. Ylimääräinen karto tai edellämainittu drip tip soveltuu siihen parhaiten. Kartolla voi yhdellä liikkeellä ensin työntää tankissa olevan karton tankin sisälle ja sitten "vääntää" yläcapin irti, eli eipä tuo nyt mitenkään vaikeata ole. Täytön jälkeen vaan hirvittää painaa / pakottaa cappi takaisin paikalleen mutta putki on säilynyt ehjänä ainakin ensimmäiset 3 täyttöä.
- kapasiteetti on aika pieni, ei toi ainakaan mun ketjuhöyryttelysessioissa kestä edes päivää. Toi 3,5 ml taitaa olla aika yläkanttiin ilmoitettu. En jaksa mitata mutta mututuntuma sanoo näin.
Yhteenveto:
Voinko suositella tätä? Kyllä voin. Pidä vain mielessä että täyttäminen ei ole tien päällä yhtä helppoa kuin normaali DC tankissa. Sitten kun lyhyet mini DC tankit tulevat myyntiin niin ostan varmaan jatkossa niitä, mutta ei tämä ollenkaan huono ostos ollut, varsinkaan tuon karton ansiosta.
![]()
![]()