Politiikka on aina yhtä hauska asia, etenkin tapella. Siispä tahdonkin tässä syystä kysyä, mihin itsesi poliittisella kartalla sijoitat?
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
Suomen Keskusta
Kansallinen Kokoomus
Suomen ruotsalainen kansanpuolue
Suomen Kristillisdemokraatit
Vihreä liitto
Vasemmistoliitto
Perussuomalaiset
Suomen Työväenpuolue STP
Itsenäisyyspuolue
Suomen Kommunistinen Puolue
Piraattipuolue
Jokin muu puolue
En tiedä, ei kiinnosta.
Politiikka on aina yhtä hauska asia, etenkin tapella. Siispä tahdonkin tässä syystä kysyä, mihin itsesi poliittisella kartalla sijoitat?
Sekasikiö, mutta SDP:n nyt yleisimpään kastiin laskisin..
Piraatti & Vihreä myös joissain tapauksissa.. Vähän keskustaa ja kommariakin varmaan...
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Politiikka.. kiinnostavaa.. siinäpä minulle täysin käsittämätön yhtälö.
Harvinaisen turha aihe tälle foorumille, imho.
Mitä tähän vastaisi ilman, että paskamyrsky saa eeppiset mittasuhteet...hmm, en ole yhdenkään puolueen kirjoilla, enkä äänestä sokeasti puoluetta. Työläinen olen, mutta en kommunisti tai vasemmistolainen. Keskellä en halua pelata, koska heidän asiansa ei ole minulle lähintä. Jos täytyy vetää joku raja niin voisin todeta olevani jollain tasolla enemmän oikealla.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Aku Ankka ja Kekkonen, suosituimmat sitoutumattomat.
KGO & Twist
Poliittinen keskustelu on kyllä hyvä tapa tuhota minkä tahansa harrastefoorumin ilmapiiri
Ego + SD Keyring : Vision Ego + Boge + MDCC : El Toro + ECigWizard Salmiak
En tiedä eikä kiinnosta Politiikka tuo maailman epäseksikkäin asia.
Perussuomalaisissa on ihan helvetisti piirteitä, joista en pidä, mutta pakko niitä on kannattaa.
Se on ainoa tapa keikuttaa tätä korruptio- ja hyväveli -venettä. Näin sähkötupakoitsijana Fimean, Valviran ja Suomen tullin touhuja katsellessa voi vain todeta, että poliittinen kontrolli ei toimi, eikä tilannetta edes haluta korjata vanhojen puolueiden taholta.
Esimerkkejä nyt on tietenkin muitakin ja vaikka kuinka monta, aina kaavoitusasioista ja asumisella rahastuksesta lähtien.
Sulle-mulle -politiikkaa ja intressiryhmien räikeää suosimista eivät puolueet lopeta, jollei perseessä ole pelkoa vallan haihtumisesta. Sitä pelkoa ei ollut kun kolme suurta vuoron perään olivat yksi oppositiossa ja kaksi hallituksessa. Ja lopputuloksen kyllä huomaa.
Äänestän siis persuja, kunnes joku vanhoista puolueista ihan oikeasti ryhtyy ajamaan pragmaattisella ja liberaalilla tavalla toimivaa Suomea, jossa virkamiesten ja suurten taloudellisten toimijoiden muodostamia klikkejä aletaan laittaa kuriin.
Voisin kannattaa sitä puoluetta, mikä suhtautuu suopeimmin e-savukkeeseen ja varsinkin nikotiinipitoisten nesteiden ”laillistamiseen”, muuten pysyn edelleen antipoliittisena. Milläköhän puolueella olisi eniten höyryttelijöitä riveissään... edes yksi, bongatkaa!
Ei nyt liity asiaan sitten millään, mutta itse olen tuon nikotiininesteiden laillistamisen suhteen täysin eri linjoilla. Tai ainakin melkein. En mä halua niitä veronalaisiksi nautintoaineiksi kotomaahan myytäviksi ja hintaan joku +85% päälle. Koska jos näin kävisi, todennäköisesti silloin menisi rajat kiinni tämän aineen osalta ja hyvästi "halpa" höyryttely.
Just my few cents.