Anteeksi poissaoloni...
en ole viime aikoina jaksanut päivitellä mitään minnekkään,
vaikka kaikenlaista on tullut tehtyä ja tapahtunut....
Sähkötupakat....
atoina olen hankkinut expromizer v4:n,johon oli todellakin helvetin suuret odotukset.....
sitten kun se saksasta saapuu.... ja pääsen höyryttelemään...
(tilasin aton siitä syystä että diggasin sen ulkonäöstä, ja olen MTL sakkia...)
palautteet atosta....
-Maku ihan helvetin kateissa (luulin että nää kanger protank jutut on jo aika vanha juttu...)
, kun olisin tunkenut coiliin paskinta mahdollista pumpulia mitä lähimmältä kirppikseltä löytyy....
-Kurlaa, spit backiä vitusti, ei ole käyttäjässä vika. tekee tuota myös sadan wickin jälkeen..
..enempää en sitten haluakkaan tuosta atosta keskustella....
Soulmate on ollut mulla sellainen varmatoiminen ja suosikki, ADV ato viimeisen vuoden ajan....
FT:ltä sai (ja saa edelleen...) $8 risat per kipale,niin tilasin varalle 4 kpl...
sen verran hyvin on työstön jäljet ja ihan kaikki...
kun niitä kuvia katselin tripperin vaiko toddin videossa,niin mua epäilytti heti se 3 osainen tankki...
hienon näköinen se on,mutta vittu että jos toteutus on paska,niin hienosti se myös vuotaakin...
Voin sanoa hyvin mielin että eipä ole vuotanut tai leakannut kertaakaan....
maku hiton hyvä,niinku mike vapes sanoi... mutta....
kyllä toi imuvastus menee sellaisessa VERY LOOSE MTL kategooriassa...
hyvä puoli tietty direct lung friikeille että saat sillä sellaiset ok restricted imut...
harmi etten ole metalli-alan hommia ja sorvauksia tehnyt yli 15v:n... olisi helppo muuten CNC sorvilla tehdä
näitä imuvastus paloja aika moneenkin atoon ....
mutta... arvosanani SoulMate atosta on....
hyvä ato,hyvin työstetty, varmatoiminen,ei kuse eikä vuoda... 9/10 (vika pinna jäi saamatta ku en saa tarpeeks tiukkaa imua.. se meinaa myös lisää kurkkutuntumaa...)
mutta tosiaan niille tosi koville MTL tyypeille... jos et diggaa väljästä imusta, niin ei ehkä sovi sulle....
mutta tästä tulee puhdas maku nesteestä... Fresia oli toinen ato mistä yhtä hyviä makuja saan,mutta freesiassa sitten
niitä ongelmia ja probleemia onki vähä enempi.... vuotaa ja kusee pohjasta...
heitin yhden freesian parvekkeeltani katuun,mutta ei siitä sen enempää....
(samalla kun delboy:n kirosin ties mihin,kun sitä suositteli...)
Nyt odottaa postissa parit Ares 2 atot.... landella....
jahka oon päässyt testailee niin annan niistä palautetta, vaikka kuvien kera....
uskoisin että pidän siitä,koska Siren 2 on edelleen paras MTL ato mitä olen hyppysissäni pidellyt...
(btw, varsinkin ton bubble glass tankin kanssa mikä löytyi aliexpressistä.... 7.5ML on minunlaiselleni imurille aika hiton kova juttu... )
edit jälleen... tässä kuva siitä bubble glassistä,siren 2...
WhatsApp Image 2020-08-05 at 23.30.48.jpg