.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 02:39.
Ei niistä kaikki tykkää, tiedostan sen. Mutta tuolla on hyvä kokeilla vaihtuuko kessu höyryyn. Ostakoon sitten kun höyry maistuu 300W lämpömodin millä voi mitata veren alkoholipitoisuuden, kuumeen, sekä ladata appeja puhelimeen. Uusissa laitteissa on niin paljon turhia mutta kivan näkösiä ominaisuuksia. Makuasioita, joku tykkää anopista toinen siskosta. Ei näistä kannata sen enempää vääntää, itse pidän tuosta pikku laitteesta. En käytä joka päivä, mutta kun lähet radalle, niin ei paljon vituta jos tuo häviää. Toisin kun juuri hävitin radalla 60€ laitteen, makso kiinassa 60€, täällä varmaan 90€.
Olis jääny mulla vaihtumatta kessu höyryyn, jos AIO olis ollu ekana kokeilussa
Jotkut kyl on ollut tyytyväisiä AIOon ekana laitteena
Mut onneksi on Nautilus
Näköjään maalit alkaneet kulumaan, eli pinnoite aika huono.
Vaikka näissä käytänkin 60/40 nesteitä, niin alkaa pukkaamaan palanutta aika herkästi. Auttaa kun ei kierrä tankin yläosaa kovin tiukkaan.
Aavistuksen tiukempi imu myös saisi olla, MTL vehkeeksi hieman väljä.
Työpaikalle edelleen ihan ok kapistus.
"Not a bad life really"
Kohta pari viikkoa höyrytellyt AIO:lla ja olen ollut tyytyväinen. Aikojen saatossa minulla ollut kaikenlaisia startteripakkauksia, mutta tämä on yksi parhaimmista. En oikein laskisi tätä kokonaan startteriksi, koska tämä on yllättävän hyvä ja tällä jopa pärjää. Tankin valo on näppärä idea, hieman hifi jopa. Näkee pimeässä nesteen tason ja näkee onko laite päällä vai ei. Ei ole vuotanut taskuun, pitää hyvin nesteet tankissa. Höyryäkin puskee mukavasti.
Tämän hintatason laitteeksi taskussa mukana kuljetettavaksi ei tarvitse kauheasti kuumotella, jos sattuu tippumaan. Mutta ketuttaisihan se hetken, jos hajoaisi.
Tuo on kyllä loistotikku, varsinkin XL-malli. Laaja imuilman säätö, coilit kestää todella pitkään ja antaa kokoisekseen runsaat ja maukkaat höyryt. Vitskikun menin jo omasta luopumaan.
AIO D22 XL:n ostin lähinnä kännilaitteeksi jos sattuu kuppilaan eksymään. Jos hukkuu ni ei kyrsi niin paljoa kuin kalliin laitteen hukkaaminen. Yllätyin kyllä melkein heti laitteen käyttöön oton jälkeen, että tämähän on oikeasti hyvä. Välillä tulee otettua mukaan milloin minnekin varsinkin kun tiedän ettei tarvitse pidempää akkukestoa.
Makua ja höyryä pukkaa erittäin hyvin 0.5 coileilla. Voi heittää baarin tiskille laturiin ja latautuu vähän yli tunnissa täyteen tyhjästä. Ainoa miinus joskus täytön jälkeen hieman räkii suuhun mutta siihen auttaa kun pari kertaa puhaltaa reippaasti tipin läpi huulet vähän irti tipistä.
Ehdottomasti suosittelisin aloittelijalle tai sitten baarihöyryttimeksi. Ainiin ne valot on kyllä hienot
Tuli ostettua tämä heräteostoksena, sillä mielellä että voisi hyödyntää töissä, kauppareissuilla jne. kun ei kiinnosta kantaa isompaa laitetta mukana. Kyllä tämä varmaan ainakin tovin kelpaa tuohon käyttöön. Värinä musta, ja siinä on kyllä miinuksena että todella vaikea nähdä tuota täyttöviivaa, tai ilmaraon merkintöjä jos ei ole pirun hyvässä valaistuksessa. Oli kyllä niin halpa, että melkein voisi harkita jotain toista väriä minkä kanssa ei ehkä olisi noita ongelmia.
joyetech ego aio pro oli itsellä käytössä, erittäin hyvä, halpa, helppo kuljettaa ja toimiva. hyvin kesti säiliö ennen täyttöä ja sopii vallan hyvin ensi laitteeksi tai röökistä eroon pyrkivälle, auttoi ainakin minua.
Muuten hyvä laite ja hyvät henkoset siitä saa. Akku ei tunnu kestävän mitään, saa olla jatkuvasti lataamassa. Mikä olisi aloittelijalle parempi laite? En ymmärrä peruskäyttöä enempää näistä.
Nyt viides vuosi menossa "aloitellessa" eGo AIOlla, eikä tarvista vaihtaa muihin keksintöihin. Todella tyytyväinen vehkeeseen. Minulla on 3 laitetta akun loppumisen varalta ja tippapullo matkassa liemen loppumisen varalta. Kiinankaupasta löysin todella kätevän silikonisen kaulanauhan jonka avulla AIO on sopivasti saapuvilla eikä katoa. Nyt on ongelmana uusimman AIOn O- rengas; se ylimmäinen, suurin O- rengas kun laitteen avaa tankkausta varten. O- rengas katkesi heti uutena, ja tuntuu että kone polttaa ja räkii suuhun mahdollisesti juuri tuon O- renkaan puuttumisen vuoksi. Myös atopää tuntuu kärsivän liian kovasta puristuksesta: sen alapään metalli putkahtaa irti muutaman täyttökerran jälkeen. Itse säiliö ei vuoda vaikkei rengasta välissä olekaan, mutta jostain pitäisi löytää sopeva rengas jotta koneen saisi pelittämään kunnolla! Muutamia tallista löytämiäni O- renkaita kokeilin mutta olivat sen verran paksuja ettei kone pelitä kun atopää jäi irti akusta. Onko kenelläkään infota mistä kannattaisi kysellä sopivaa O- rengasta (mielellään Turun seudulta) tai O- renkaan tarkka koko?
Ei ole. Vain varasuukappale ja 1 ato.
1EE72D84-EF4E-45A0-8332-61BF3D9F5F69.jpeg
Näitähän on tehty ainakin viittä eri kokoa
Sen takia niiden nimi on ALLinOne
Mutta ainahan voi ostaa esim tällaisen varastoon
https://www.fasttech.com/products/30...tes-300-pieces
Viimeksi muokannut Esa vuke; 04.03.20 kello 21:08.
Tämä on vissiin se pienin versio, eli rungon läpimitta 18-19mm
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Kyseessä ei oo aton vaan AIOn O- rengas. Eli se joka tiivistää sen suukappaleosan runkoon, ts josta kohtaa keksintö aukeaa tankatessa.