.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:39.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:39.
Joo, kyllä tolla silmät auki saa.
Onneks oli ADV, jonka kanssa källi kävi, että eiköhän se tosta saada kulumaan. On sitä tiivistettä tähän mennessä vissiin jo reilu litra tullut lotrattua, niin eiköhän toikin mee.
Niksaa on pakkasessa edelleen pari litraa, että ei nyt senkään puolesta kummemmin harmita, naurattaa lähinnä tässä vaiheessa.
Onkos jollain hyvää laskenta kaavaa, jossa voi laittaa useamman vahvuista nikotiiniä ja perusaineita sekaisin saadakseen halutun vahvuuden ja VG/PG suhteen ?
Noissa nettilaskureissa ei oikeen tuo onnistu.
Aineet olis:
6mg/ml 50/50 suhteella
maku 18mg/ml ja myös 0mg löytyy, n.1..3% makua riittää
PG:tä ja VG:tä löytyy 0mg
ja mautonta 18mg/ml niksaa
noita keskenään ja lopputulokseksi 4...6mg/ml, jossa VG/PG olis 70/30
lopullinen nestemäärä 30...60...100ml tai ei määrällä niin väliä
Pitäis varmaan tehdä perusnesteeksi tuo 4...6mg/ml 70/25...30 ja sitten sopiva määrä makua niksallista tai ilman...??
Auttaisko tämä mitään: Nestelaskuri
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:38.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:37.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:36.
Terve!
Oon aivan aloittelija näiden sekoitusten suhteen, mutta tilanne ois tämä:
Mulla on valmista RY4 nestettä 12mg vahvuisella nikotiinilla. Tarkotus ois blandata toi 12mg RY4 6mg RY4:ksi. Apuna mulla on tässä nikotiinitonta pohjanestettä (50/50) sekä RY4-makunestettä. Pullon kyljessä numero 10.
Elieli, voinko mä puolittaa ton valmiin RY4-nesteen nikotiinit ihan vaan siten, että sekoitan puolet/puolet suhteella tota makunestettä sekä nikotiinitonta pohjanestettä? Sitten sen jälkeen sekoitan ton setin puolet/puolet suhteella tämän valmiin RY4/12mg -nesteen kanssa ja saan lopputulokseksi hyvänmakuista RY4:ää, jossa nikotiinia on sopivat 6mg?
Perusidea ihan oikein, eli lopulliseen litkuun tulee 50% tuota 12mg RY4:ää, mutta makunesteen ja nikotiinittoman pohjan suhteesta on mahdoton sanoa mitään, kun et kerro minkä valmistajan se on ja onko se valmista 0mg nestettä, vai tiivistettä. Jos se on käyttövalmista 0mg nestettä, niin sitten laitat pelkästään sitä ja tuota 12mg litkua sekasin 50/50 ja höyryttelet menemään. Jos taas tiivistettä, niin sekotat valmistajan suosittelemalla %:lla nikotiinittomaan pohjaan siten, että valmista nestettä on saman verran kuin tuota 12mg ja sekoitat ne keskenään.
Kiitos vastauksesta!
Nikotiiniton pohja on Lubrisolven 50%/50% sekoitus. Nikotiiniton makuneste on Perfumer's Apprentice -valmistajalta 'RY4 Double'. Ja tosiaan numero 10 pullon kyljessä. Ymmärtääkseni kertoo makunesteen vahvuudesta jotain..?
https://shop.perfumersapprentice.com...le-flavor.aspx
ja
https://www.lubrisolve.com/e-cigaret...-#/237-size-5l
Okei, kiitos! Paras apu tulee aina Vantaalta Tällaisella sekotussuhteella meikäläisen litkut riittää vielä pitkäksi aikaa ja hyvä niin Mulla on nimittäin 100ml tota pohjanestettä ja 10ml makunestettä. Nämä kun lyön yhteen ton valmiin 12mg nesteen kanssa (jota on 100ml), niin johan tässä on sitten ihan huolella valmista nestettä.